شگفت‌انگیزترین هتل‌های جنگلی تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
شگفت‌انگیزترین هتل‌های جنگلی تایلند

تایلند سرزمینی مملو از جنگل‌های سرسبز گرمسیری، کیلومترها سواحل ماسه‌ای سفید بی‌پایان، جزایر زیبا و آرامش بخش،  کوه‌ها و صخره‌های باشکوه همه چیز را برای تبدیل شدن به یک مقصد گردشگری جذاب در خود جای داده است. این زیبایی‌هایی طبیعی، بازدید کنندگانی از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند.

اگر شما هم تا کنون با تور تایلند به این سرزمین سفر نکرده‌اید، باید بدانید که از جزایر ماسه‌ای سفید در جنوب تایلند با صخره‌های مرجانی اعجاب انگیز گرفته تا مرکز مدرن شهرهایی مانند بانکوک تا سرزمین‌های کوهستانی شمال، جنگل‌ها و قبایل تای در انتظار شما هستند تا از این سرزمین جادویی دیدار کنید.

علاوه بر این هزاران معبد، تندیس و سازه‌های باستانی، چشم اندازی برای‌تان رقم می‌زنند که به راحتی نمی‌توانید از آن‌ها چشم بردارید. این جاذبه‌های گردشگری حتی در کوچکترین و دور از دسترس‌ترین روستاها هم یافت می‌شوند. در این مطلب، با برخی از شگفت انگیز ترین هتل‌های جنگلی تایلند آشنا می‌شویم:

 

پوکت، هتل سری پانوا (Sri Panwa Hotel, Phuket)

هتل سری پانوای پوکت یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره این جزیره شگفت‌انگیز است که در یک فضای تپه‌ای سرسبز و در مساحتی معادل ۳۲ هکتار ساخته شده است. این هتل ویلا، سه ساختمان مستقل دارد و اگر قصد اقامت در این‌جا را دارید، گزینه‌های فراوانی پیشِ روی شما قرار خواهد گرفت. از ویلاهای جذاب تا سوییت‌های کاملا شیشه‌ای جذاب.

نخستین ویژگی این هتل که بدون شک نظر شما را در نگاه اول به خود جلب خواهد کرد، استخرهای پیچیده‌ای است که سوییت‌های شیشه‌ای شگفت انگیز را احاطه کرده‌اند. این هتل یک موقعیت جغرافیایی بسیار ویژه دارد و این یعنی با اقامت در این هتل شما در قلب جنگل‌های استوایی و درست در کنار اقیانوس خواهید بود.

اقامتی خاطره‌انگیز در هتل ساحلی آندامان وایت بیچ پوکت

Sri Panwa Hotel

 

اگر برای ریلکس کردن راهی این سفر شده‌اید، می‌توانید از دوره‌های رایگان یوگا و خدمات اسپای تخصصی هتل استفاده کنید. اگر از گردشگران خوش خوراک هستید هم باید بدانید که در این هتل می‌توانید خودتان را به وعده‌های غذایی با کیفیت در بهترین رستوران‌های بین‌المللی و محلی پوکت که درست در همین هتل قرار دارند، دعوت کنید.

اگر ورزش‌کار هستید و ترجیح می‌دهید حتی هنگام سفر از برنامه ورزشی خود عقب نمانید، باید بدانید که علاوه بر امکان شنا در استخرهای اختصاصی هتل، می‌توانید برای قایق سواری در دریاچه و دوچرخه سواری در محوطه جنگلی و تپه‌ای هتل برنامه‌ریزی کنید. تنیس بازی کنید و یا حتی برای اولین بار در زندگی‌تان در کنار راهنماهای حرفه‌ای، غواصی کنید.

 

۱۰ رستوران ویژه پوکت برای خوردن تپل‌ترین و لذیذترین برگرها

Sri Panwa Hotel

 

خائو سوک، هتل خانه جنگلی ما (Our Jungle House, Khao Sok)

برای تجربه زندگی در یک خانه جنگلی، می‌توانید در سفر خود به تایلند خائو سوک رفته و در هتل خانه جنگلی ما مستقر شوید. این هتل، در دل جنگل‌های بارانی خائو سوک و در محدوده پارک جنگلی ساخته شده است. و این یعنی شما می‌توانید از اقامت در یک طبیعت بکر و دست نخورده جنگلی لذت ببرید.

برای اینکه بیشتر از طبیعت اطراف خود لذت ببرید، می‌توانید در تورهای زیست محیطی، تورهای پیاده‌روی شبانه در جنگل و تورهای بازدید از منظره پرندگان گرمسیری و خانه فیل‌ها که درست در نزدیکی همین هتل برقرار می‌شوند، شرکت کنید. برای این کار کافی است از متصدیان هتل که به زبان انگلیسی هم تسلط کافی دارند، راهنمایی بخواهید.

 

پنج پارک ملی تایلند ؛ از جنگل‌های بارانی تا زندگی با فیل‌ها

Our Jungle House

 

این هتل، به عنوان یک اقامتگاه سازگار با محیط زیست محصولات غذایی خود را در یک مزرعه ارگانیک محلی تهیه می‌کند. دو کشاورز تمام وقت در این مزرعه تلاش می‌کنند تا تمام سبزیجات و میوه‌های مورد نیاز آشپزخانه رستوران‌ها و کافه‌های هتل را تامین کنند. برنج، کدو تنبل، هویج، خیار، کاهو و کلم بروکلی، موز وحشی و پاپایا تنها برخی از محصولات این مزرعه ارگانیک هستند.

اگر با فرزندان خود تور تایلند را برای سفر انتخاب کرده‌اید، با اقامت در این هتل می‌توانید کودکان خود را به تور طبیعت هتل بسپارید تا در آن هم آموزش‌های زیست محیطی ببینید و هم مهارت‌های مورد نیاز برای دوستی با طبیعت را بیاموزند. در این برنامه، فرزندان شما می‌توانند از باغ‌های ارگانیک گیاهان و ادویه‌های بومی تایلندی بازدید کنند.

 

Our Jungle House

 

چیانگ مای، اقامت‌گاه وراندا های (Veranda High Resort, Chiang Mai)

اقامت‌گاه وراندا های، یک هتل فوق‌العاده است که در کوه‌های شمالی شهر چیانگ مای تایلند قرار دارد. وراندا های، در واقع یک استراحت‌گاه آرام خارج از شهر است که به گردشگران فرصت می‌دهد تا با فرهنگ مردم شمال تایلند آشنا شوند و از مناظر طبیعی و سرسبز این منطقه لذت ببرند.

تراس‌های اختصاصی اتاق‌ها و سوییت‌های این هتل، یک منظره حیرت انگیز از نهرهای طبیعی جاری شده بر دامنه کوه، کوه‌های برنج‌کاری شده محلی و جنگل‌های گرمسیری سرسبز را برای شما به ارمغان خواهد آورد چراکه این هتل در دامنه یک دره ساخته شده است و این یعنی شما چشم‌انداز خوبی به مناظر اطراف خود خواهید داشت.

 

بهترین تفریح‌های پوکت که فرزندانتان را هیجان‌زده می‌کند

Veranda High Resort

 

برای اینکه در سفر خود با تایلند کاملا ریلکس شوید و انرژی خود را دوباره به حداکثر برسانید، می‌توانید از حمام‌های روباز و بالکن‌های بزرگ خصوصی و خدمات تخصصی ماساژ استفاده کنید، نوشیدنی بنوشید و یا در آفتاب چرتی بزنید. و یا می‌توانید سری به مرکز اسپای همه چیز تمام هتل بزنید و از خدمات آن که از ساعت هفت صبح تا هفت شب ارایه می‌شود لذت ببرید.

 

۱۰ مرکز ماساژ فوق‌العاده در بانکوک، شهر مراقبت از سلامتی و تفریحات

 

بهتر است در این سفر نگران کودکان خود نباشید. یکی از امکانات دیگر این هتل، باشگاه کودکان است که هم به شما فرصت می‌دهد تا در آرامش از سفر خود لذت ببرید و هم کودکان شما را برای رویارویی با ماجراجویی‌های جدید آماده می‌کند. مربی‌های آموزش دیده‌ای در هتل میزبان فرزندان شما خواهند بود تا آن‌ها در ایمنی کامل بازی کنند و از معاشرت با کودکانی که از سراسر جهان به تایلند آمده‌اند، لذت ببرند.

 

۰۶ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران