برترین کلبه‌های جنگلی تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
برترین کلبه‌های جنگلی تایلند

وقتی عکس‌های کابین‌های چوبی در فضای جنگلی را مشاهده می‌کنید، احتمالا به این فکر می‌کنید که روزی را در این کابین‌های جذاب بگذرانید و با صدای پرندگان و بادی که میان شاخه‌ها و برگ‌ها می‌پیچد از خواب بلند شوید. واقعیت این است که در بسیاری از کشورهای دنیا امکان اجاره‌ی این گونه کابین‌ها را دارید. تایلند نیز دارای چندین مورد از کابین‌های چوبی عالی است که ما در مقاله امروز به سراغ برترین‌هایشان رفته‌ایم. برترین نه از نظر امکانات یا لوکس بودن، بلکه از نظر زیبایی و تجربه‌ای منحصر به فرد و جالب برای مسافران تور تایلند.


در نظر داشته باشید که اغلب این انتخاب‌ها از طریق Airbnb قابل اجاره بوده و می‌توانید برنامه ریزی کنید تا برای یک روز یا بیشتر در آن بمانید.


Rice Barn and Rooms، چیانگ مِی


اگر انتظار دارید در جایی نزدیک به شهر اقامت کنید، Rice Barn and Rooms انتخابی مناسب برای شماست چون حدود ۲۰ دقیقه از فرودگاه و ۳۰ دقیقه تا قلب شهر فاصله دارد. جایی بسیار زیبا و استثنایی ، جالب اینکه امکاناتی عالی نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است. قبل از هر چیز باید بدانید که محیط جنگلی بسیار جذابی داشته که از نظر زیبایی محیطی آن را در درجه‌ی بالایی قرار می‌دهد. تمامی کابین‌ها به استخر اختصاصی این مجموعه دسترسی داشته و اینترنت رایگان و حتی نتفلیکس در آن‌ها فعال است! از نظر امکانات رفاهی در این کابین به هیچ مشکلی نخواهید خورد و از نظر قیمتی نیست در حال حاضر برای هر شب ۸۶ دلار باید برایش در نظر بگیرید.

 

اقامتگاه‌هایی خاص و منحصر به فرد برای سفری متفاوت به تایلند

 

 

Rice Barn and Rooms

 


Ao Luek، کرابی


کرابی نقاط جذاب زیادی برای اقامت دارد، اما این مجموعه کابین‌های چوبی نیز از جمله یکی از آن‌ها به شمار می‌آیند. این محل مناسب زوج‌ها یا دوستان جوان است که دوست دارند در کنار برکه‌ای زیبا و در دل طبیعت چند روزی را سر کنند و نیاز به محیطی گرم و دوست داشتنی دارند که امکانات خوبی نیز برایشان تدارک دیده. این کابین‌ها همگی از بابمو ساخته شده و دور تا دور آن را به جز برکه، صخره‌های آهکی سرسبز پر کرده‌اند. از نظر امکانات این مکان دارای اینترنت رایگان و سرویس بهداشتی و حمام بوده و در هر کدام از کابین‌ها تا سه نفر مهمان قبول می‌کند. برنامه‌های تفریحی از جمله رقص‌های محلی برای هر شب در نظر گرفته شده که در کنار فعالیت‌های جمعی از جمله جذابیت‌های اقامت در این مکان است. قیمت کابین‌ها نیز در حال حاضر ۳۶ دلار برای هر شب است.

 

 

Ao Luek

 


Bannamhoo bungalows، مائه هونگ سون


چند مجموعه کابین بسیار خوب در این منطقه وجود دارد که به واسطه محیط جنگلی استثنایی‌اش، همگی ارزش اقامت دارند، اما Bannamhoo bungalows از بسیاری جهات جایی عالی برای بودن است. اول اینکه تنها ۱۸ دلار برای هر شب از مشتریانش می‌گیرد، امکاناتی بسیار خوب در حد یک هتل متوسط همچون اینترنت رایگان دارد و همچنین با ساخت محیطی زیبا و جوی گرم، محلی مناسب برای سر کردن تعطیلاتتان است. اگر کمی از فاصله زیاد آن با شهر نیز مشکل دارید، امکان اجاره دوچرخه یا موتور در این محل را داشته که به راحتی به وسیله آن‌ها می‌توانید به جاهای مختلف شهر بروید.

 

۷ هتل‌ جذاب و شناور تایلند؛ تجربه زندگی در دل طبیعت

 

 

Bannamhoo bungalows

 


Chai Lai Orchid، مائه وانگ، چیانگ مِی


قبل از هر چیز باید بگوییم که که این مکان دارای اتاق‌ها و کابین‌های مختلفی است و منظور ما از قرار دادنش در این لیست، کابین‌های رو به رودخانه‌اش است که یکی از بهترین‌ انتخاب‌ها در چیانگ مِی یا حتی کل تایلند برای کسانی است که می‌خواهند در محلی جنگلی اقامت داشته باشند. این مکان همه چیز را یک جا دارد، امکانات بسیار خوب، طراحی داخلی مدرن و زیبا، محیط جنگلی فوق‌العاده، نزدیکی به یکی از مراکز نگهداری فیل‌ها و وجود انواع پرندگان زیبا در اطرافش. صبحانه رایگان، اینترنت رایگان، سروی بهداشتی و حمام بسیار خوب، کافه‌-رستوران اختصاصی و امکانات تفریحی عالی در داخل مجموعه و برای تفریح در محیط اطراف نیز از دیگر خصایص Chai Lai Orchid محسوب می‌شود.

 

یک روز از عمرتان را با فیل‌های تایلند زندگی کنید تا برای همیشه عاشق‌شان شوید

 

 

Chai Lai Orchid

 


Thai Style، مائه هونگ سون


در اخر یک انتخاب ارزان دیگر نیز به شما معرفی می‌کنیم که فاصله کمی از شهر داشته و از نظر امکانات نیز کاملا شبیه به یک هتل خوب شهری است. همین باعث می‌شود شما هم تجربه بودن در یک کابین عالی و در محیطی جنگلی و زیبا را داشته و همچنین از امکاناتی که در سفر به آن احتیاج دارید نیز لذت ببرید. با توجه به انتخاب‌های مختلفی که در این محل دارید، آن را می‌توان برای هر نوع مسافری پیشنهاد کرد، هم به زوج‌های جوان، هم به کسانی که گروهی سفر می‌کنند و حتی به خانواده‌ها.

 

بهترین هتل‌های خانوادگی در پاتایا

 

 

Thai Style

 

۰۳ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران