۶ رستوران حلال در بمبئی برای مسلمانان

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ رستوران حلال در بمبئی برای مسلمانان

بمبئی یکی از بهترین شهرهای هند برای سفرهای دسته جمعی و یا انفرادی است. شهری که به شهر رنگ‌ها و رقص‌ها و نورها معروف است و خانه‌ی بسیاری از هنرپیشه‌های بالیوود در آن قرار دارد. شهری که در جای‌جایش می‌شود خاطره ساخت و به بازدید از دیدنی‌های منحصر به فرد هند رفت. شهری که برترین امکانات اقامتی و تفریحی را در خود دارد. شهری با بهترین رستوران‌ها که غذاهای تند و تیز هندی را در آنها می‌شود سفارش داد و نوش جان کرد. در سفرتان با تور هند به بمبئی اگر به دنبال رستوران‌های حلال هستید همراه ما باشید تا ۶ رستوران معروف حلال این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- مبروک

یک رستوران ویژه که با رفتن به آن می‌توانید در قلب هندوستان غذاهای عربی و لبنانی برای نوش جان کردن سفارش بدهید. رستورانی که بارها جزو رستوران‌های برگزیده شهر بوده است و در میان گردشگران معروف می‌باشد. رستورانی که تنها برای نوش جان کردن وعده غذایی شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. چرا که درهایش در تمامی روزهای هفته از ساعت ۷ عصر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است. رستورانی که برایتان برنامه موسیقی زنده دارد و اینترنت پرسرعت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. بد نیست بدانید این رستوران علاوه بر غذاهای گوشتی حلال، غذاهای گیاهی پرشماری نیز در منوی خود دارد. بنابراین اگر به صورت خانوادگی و یا دسته جمعی به بمبئی رفته‌اید و هرکدامتان علاقه‌های غذایی متفاوتی دارید، رفتن به این رستوران می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

 

خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین غذاهای محلی هندی را در رستوران‌های بمبئی امتحان کنید


نشانی: Domestic Airport Western Express Highway Hotel Sahara Star, Mumbai 400099 India


۲- نمک

اگر اهل غذاهای هندی هستید و می‌خواهید آنها را حلال نوش جان کنید این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های بمبئی به حساب می‌آید که می‌توانید به آن مراجعه کنید. رستورانی که یک فضای دلنشین و آرام دارد و نسبتا جزو رستوران‌های لوکس  به حساب می‌آید. رستورانی که برای دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام می‌توانید به آن مراجعه کنید. درهای این رستوران در طول شبانه‌روز یک بار از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۳ بعد از ظهر برای وعده غذایی ناهار و بار دیگر از ساعت ۷ تا ۱۲ شب برای وعده غذایی شام به روی مشتریانش باز است. منوی این رستوران همچنین غذاهایی مخصوص گیاهخواران دارد.

 


نشانی:Hotel Sahara Star, Western Express Highway, Vile Parle East Hotel Sahara
Star, Mumbai 400057 India


۳- دُم پخت

یک رستوران مناسب برای آنهایی که به دنبال نوش جان کردن غذاهای هندی هستند. رستورانی که البته غذاهایش محدود به غذاهای هندی نمی‌شود و سراغ غذاهای پرطرفدار بین‌المللی را نیز می‌توانید از منوی آن بگیرید. رستورانی که درهایش در تمامی روزهای هفته برای دو وعده غذایی ناهار و شام به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی واقع شده در هتل ماراهتا که مسافران بمبئی زیاد به آن مراجعه می‌کنند.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی


نشانی: Sahar Rd ITC Maratha Hotel Andheri, Mumbai 400069 India


۴- آرک

آرک یک رستوران عجیب و غریب است که منویش شما را شگفت‌زده می‌کند. رستورانی که غذاهای ترکیبی نو درست می‌کند و از سوی جوانان این شهر بسیار مورد استقبال قرار دارد. اگر اهل تجربه‌های جدید هستید به شما توصیه می‌کنیم به آن مراجعه کنید. رستورانی که برای گیاهخواران یک منوی ویژه دارد. منویی که تنوع غذایی بالایی دارد. درهای این رستوران در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱۲ نیمه شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است تا از حضور آنها با شام‌های جالب توجه پذیرایی می‌کند.

 

 ۷ رستوران عالی بمبئی برای خوردن لذیذترین غذاهای بدون گوشت و گیاهی


نشانی:Andheri Kurla Road Courtyard Mumbai International Airport hotel, Mumbai 400059 India


۵- رستوران ایرانی دربار

در قلب هندوستان و بمبئی اگر هوس غذاهای وطنی درجه یک به دلتان افتاد بدانید در این شهر رستورانی وجود دارد که غذاهای ایرانی طبخ می‌کند. رستورانی که بسیار مورد استقبال گردشگران غیرایرانی نیز قرار دارد. رستورانی که در تلفیق با غذاهای هندی، کیفیت غذاهای ایرانی را تغییر می‌دهد و یک چیزی میان غذاهای هندی و ایرانی به مشتریانش ارائه می‌دهد. درهای این رستوران در تمامی روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و برای هر سه وعده اصلی غذایی از آنها پذیرایی می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ بمبئی برای صرف لذیذترین غذا


نشانی: Linking Road, Near Shoppers Stop, Mumbai 400050 India


۶- بلوار

یک رستوران عالی که درهای آن در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاهای آسیای میانه پذیرایی می‌کند. رستورانی که موسیقی زنده دارد و اینترنت پرسرعت نیز در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. رستورانی که امکان رزو میز دارد و غذاهایش در بمبئی جزو بهترین‌های هند به حساب می‌آیند.

 

از هندوستان سوغاتی چی بخریم؟


نشانی: 70c Nehru Road The Orchid Hotel, Mumbai 400057 India

۲۰ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران