بهترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ بمبئی برای صرف لذیذترین غذا

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
بهترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ بمبئی برای صرف لذیذترین غذا

در میان شهرهای مختلف هند، بمبئی از نظر داشتن رستوران‌های مختلف هندی و بین‌المللی، سرآمد دیگر شهرهای این کشور است. شهری زیبا اما شلوغ که برای پیدا کردن غذاهای مختلف از سراسر جهان در آن، انتخاب‌های فراوانی خواهید داشت. اما از لیست بهترین‌هایی که به تازگی منتشر شده‌اند، ما چند نمونه برایتان جدا کرده‌ایم تا با معرفی‌شان به شما در انتخاب هر چه بهتر رستوران مورد نظرتان در سفر با تور هند به بمئمی، کمکی کرده باشیم.

 


۱- The Bombay Canteen


هند و مردمش، ویژگی‌هایی دارند که باعث شده در دوره‌ی مدرن این کشور، نتوان همه چیز را در یک ساختار کلی خلاصه کرد. رستورانی که در بالاترین نقطه لیست ما قرار گرفته نیز دقیقا همین حال و هوا را دارد. جوان و پر جنب و جوش و در عین حال با حفظ رسم و رسومات و ویژگی‌هایی که از سراسر این کشور به ارث برده است. بخش زیادی از منویِ Bombay Canteen به صورت فصل تغییر کرده و غذاهای مختلفی در فصول مختلف سرو می‌شوند. چیزی که تغییر نمی‌کند کیفیت بسیار عالی غذاهای آن است که در بمبئی زبانزد بوده و طرفداران بی‌‌شماری دارد. محیط رستوران بسیار گرم و دوست داشتنی بوده و طراحی آن اگر چه ساده به نظر می‌رسد، اما ایده‌ها و نکات بسیار خاصی در آن به کار رفته است.

 

۷ رستوران عالی بمبئی برای خوردن لذیذترین غذاهای بدون گوشت و گیاهی

 

 

The Bombay Canteen

 


آدرس: Unit-1, Process House, S.B. Road, Kamala Mills, Near Radio Mirchi Office Lower, Parel

 


۲- The Table


شرایط خاص این رستوران در مورد غذاهایی که پخت می‌کند، از همان روز اول چشم بسیاری از خود هندی‌ها و گردشگران را گرفت و از همان موقع تا حالا، کیفیت غذاها باعث شده تا این موج مراجعه‌کنندگان هیچگاه فروکش نکند. غذاهایی که در The Table پخت می‌شوند، از همه جای دنیا برداشت شده‌اندو دست سرآشپز معروف آن "دیوش آسوانی" را باز گذاشته تا بتواند غذاهای ترکیبی متفاوت و خوشمزه‌ای درست کند یا اینکه دستور غذاهای سنتی را مدرن سازی کند و چیزهایی نو و خوشمزه به روی میز ببرد. رستوران یک مزرعه اختصاصی دارد که بسیاری از گیاهان مورد استفاده در غذا از آنجا می‌آید، حتی یک سالاد مخصوص نیز در آن وجود دارد که تماما از همین محصولات درست شده است.

 

 

The Table

 


آدرس: round Floor, Kalapesi Trust Building, Opposite Dhanraj Mahal, Below Hotel Suba Palace, Apollo Bunder Marg, Colaba

 


۳- Masque


"پراتک سادهو" سرآشپز این رستوران اصالتا کشمیری است و سال‌ها در رستوران‌های بسیار معروف اروپا از جمله نوما کار کرده و حالا در رستورانی که خود دایر کرده است، سعی دارد تا تجربه‌اش در زمینه پخت غذاهای اروپایی را با دستور غذاهای سرزمین مادری‌اش ترکیب کرده یا برداشت‌هایی از آن را به روی میز ببرد. او با سفر به نقاط مختلف کشور، تکنیک‌های پخت غذاهای کلاسیک را آموخته تا مطمئن شود، آنچه به روی میز می‌رود، در عین مدرن و تازه‌ بودن، پیشینه‌ی غذاهای هند را نیز به تصویر بکشد. این رستوران به صورت دوره‌ای میزبان سرآشپزان بزرگی از سراسر جهان از جمله گاریما آرورا از رستوران گا در بانکوک بوده است.

 

خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین غذاهای محلی هندی را در رستوران‌های بمبئی امتحان کنید

 

 

Masque

 


آدرس: Masque, Unit G3, Shree Laxmi Woollen Mills, Shakti Mills Lane, Off, Dr E Moses Rd, Mahalakshmi

 


۴- Trishna


اگر در ماه دسامبر به این رستوران ساده اما فوق‌العاده در بمبئی بروید، می‌توانید در صف خرید خرچنگ‌های کره خورده‌ی معروف Trishna بمانید یا طعم خوش ماهی کولیوادا را امتحان کنید. اما در باقی سال نیز بسیاری از کسانی که می‌خواهند غذایی دریایی با طعمی فوق‌العاده در بمبئی بخورند، یک راست به سراغ این رستوران می‌روند. بسیاری از کسانی که اولین بار به این رستوران می‌روند، احتمالا از شلوغی بیش از اندازه آن تعجب کنند، اما بعد از اولین لقمه‌ای که از غذایشان خوردند، کاملا متوجه خواهند شد که Trishna چرا تا این اندازه شلوغ است. منوی این رستوران قیمت‌های بسیار مناسبی دارد و اغلب گردشگران به خاطر خوردن خرچنگ‌های معروف به آن جا مراجعه می‌کنند.

 

 

Trishna

 


آدرس: Kala Ghoda, Fort

 


۵- Slink & Bardot


ممکن است کمی در پیدا کردن رستوران در کوچه‌های پر پیچ و خم این منطقه دچار دردسر شوید، اما نگذارید این مهم جلوی شما برای رسیدن به Slink & Bardot را بگیرد، زیرا به محض اینکه وارد فضای آن می‌شوید، تمام شلوغی‌های بمبئی پشت درهای رستوران باقی خواهند ماند. ظاهر کلاسیک و زیبای رستوران جایی عالی برای سرو غذاهای فرانسوی است. جایی که نه تنها به واسطه غذاهایش، بلکه به خاطر دسرهای فوق‌العاده فراسنوی که با میزان دقیقا درست استفاده از اسطوخدوس و عسل، طعمی دلربا دارند و شما را به وجد می‌آورند. اگر اهل غذاهای گوشتی هستید، شک نکنید و استیک‌های بی‌نظیر این رستوران را سفارش دهید که در بمبئی نظیر ندارند.

 

۹ غذای خیابانی هند که شما را عاشق طعم فلفل می‌کند

 

 

Slink

 


آدرس: Thadani House 329/A Opposite Indian Coast Guard Worli Village

۱۳ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران