۱۰ نقطه‌ی بی‌نظیر در بمبئی برای خوردن بهترین بستنی‌ها در روزهای گرم تابستانی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۱۰ نقطه‌ی بی‌نظیر در بمبئی برای خوردن بهترین بستنی‌ها در روزهای گرم تابستانی

بمبئی شهر رقص‌ها و رنگ‌ها و آرزوها، شهر دورهمی‌ها، شهر با هم بودن‌ها، شهری که می‌شود بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در آن نوش جان کرد سالانه از هزاران هزار مسافر به بهترین صورت و با بهترین امکانات پذیرایی می‌کند. شهری که زادگاه سینمای بالیوود است و به هنگام قدم‌زدن در خیابان‌هایش ممکن است محبوب‌ترین سوپراستارهای سینمای این کشور را ببینید و با آنها عکس بیندازید. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به هنگام بازدیدهای روزانه و شبانه‌تان به دنبال برترن مکان‌ها برای نوش جان کردن بستنی‌های خاص و عالی هستید همراه ما باشید تا در روزهای گرم تابستانی لذیذترین بستنی‌ها را که در نقاط مختلف این شهر می‌توانید نوش جان کنید خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- K. Rustom ice cream parlour


در قلب هند و فضاهای بی‌نظیرش اگر یاد مزه‌های وطنی افتادید و خواستید بستنی‌های سنتی ایرانی نوش جان کنید می‌توانید به این مکان بروید. جاییکه بستنی‌های نانی‌اش حرف ندارد و جدای از توریست‌های ایرانی بسیاری از توریست‌های اروپایی نیز به آن مراجعه می‌کنند. همچنین از آنجا که بستنی‌های این بستنی فروشی ارزان قیمت است خیلی از شهروندان بمبئی نیز همه روزه برای نوش جان کردن برترین بستنی‌های زعفرانی به آن مراجعه می‌کنند.

 

۸ نقطه عالی در بمبئی که بهترین دسرها را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

 

 

Rustom ice cream

 


۲- Naturals ice cream


یک بستنی فروشی بی‌نظیر برای آنهایی که عاشق بستنی‌های میوه‌ای هستند. جاییکه جدای از بستنی‌های درجه یک انواع دسرهای خوشمزه را نیز برای مشتریانش تدارک می‌بیند. جاییکه یکی از بستنی‌فروشی‌های قدیمی بمبئی به حساب می‌آید و اولین مغازه‌اش در سطح شهر بیست و پنج سال پیش افتتاح شده است. با رفتن به این بستنی فروشی بهترین آبمیوه‌های طبیعی را نیز می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 Naturals ice cream

 


۳- Apsara ice cream


یک بستنی فروشی زنجیره‌ای در بمبئی که بستنی‌های متفاوت می‌توانید در شعبه‌های آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. بستنی‌های عالی از ترکیب با میوه‌های طبیعی و یا بهترین شکلات‌ها و قهوه‌ها. غالبا کسانیکه بستنی خور هستند شعبه‌های این بستنی‌فروشی برایشان هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. بنابراین شما هم اگر جزو این دسته از افراد هستید حتما به این بستنی فروشی تشریف ببرید.

 

برترین کافه‌های بمبئی برای صرف بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها

 

 

 Apsara ice cream

 


۴- Icekraft


یک بستنی‌فروشی عالی که بهترین شیک‌های بمبئی را در آن می‌توانید سراغ بگیرید. جایی شیک که دو سه شعبه در بمبئی دارد و شیک‌های موز و انبه‌اش در میان گردشگران بسیار معروف است. البته اسکوپ‌های ویژه‌ی بستنی‌های وانیلی‌اش نیز جزو خاص‌های منویش به حساب می‌آید. جاییکه انواع دسرها را می‌توانید در آن پیدا کنید و بعد از نوش جان کردن وعده‌های اصلی غذایی‌تان به آن مراجعه کنید تا بهترین‌ها دسرها را نوش جان کنید.

 

 

Icekraft

 


۵- Right Place


یک کافه‌ی عالی که جدای از بهترین بستنی‌های شکلاتی، نسکافه‌ای و میوه‌ای بهترین اسنک‌ها و پیتزاها را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. بستنی‌های شکلاتی این مکان بسیار معروف است چرا که با انواع مغزها طعم‌دار شده است و به مذاق ما ایرانی‌ها بسیار خوش می‌آید وقتیکه پسته‌ها و بادام‌ها و فندوق‌ها را زیر زبان نرم می‌کنیم. در روزهای گرم تابستانی رفتن به این کافه یکی از بهترین تفریحاتی است که در سفر به بمبئی می‌توانید انجام بدهید.

 

شکم‌گردی در خیابان‌های بمبئی؛ شهر رنگ‌ها و نورها و روشنایی

 

 

 Right Place

 


۶- Bachelorr’s


یک بستنی‌فروشی خیابانی عالی برای زمانیکه دارید در این شهر گشت و گذار می‌کنید و با قدم‌هایتان آن را کشف می‌کنید و حالا دوست دارید یک بستنی جانانه و یا یک شیک بی‌نظیر میوه‌ای نیز نوش جان کنید. جاییکه بستنی‌هایش ارزان قیمت است و همین باعث می‌شود در میان گردشگران مشتریان و طرفداران زیادی داشته باشد.

 

 

 Bachelorr’s

 


۷- New Kulfi centre


در سفرتان به بمبئی اگر علاقه‌مند هستید برترین بستنی‌های هندی را نوش جان کنید می‌توانید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه در کنار پل آریا که بستنی‌های کوچک اما خوشمزه‌ی بسیاری دارد. جاییکه نه تنها در میان شهروندان بمبئی بلکه در میان گردشگرانش نیز معروف است. چرا که بستنی‌هایش به نوعی رژیمی به حساب می‌آیند و همین باعث می‌شود خیلی‌ها برای نوش جان کردن بستنی‌هایش سر و دست بشکنند.

 

 

New Kulfi centre

 


۸- Badshah’s Faloodas


در سفرتان به بمبئی اگر هوس فالوده بستنی کردید اینجا بهترین جایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه فالوده‌هایشان شبیه فالوده‌های شیرازی رشته رشته نیست اما از آنجا که بستنی‌هایش اندکی آب شده است و با آبمیوه‌هایی مانند انبه و تمشک سرو می‌شود حالتی دیگر گونه خارج از بستنی صرف بودن دارند.

 

۸ رستوران‌ شیک بمبئی که در آنها می‌توانید قصه‌های عاشقانه‌ بسازید

 

 

 Badshah’s Faloodas

 


۹- Sanjay's Kulfi


اگر هوس طعم بستنی یخی‌های قدیمی را کردید در سفرتان به بمبئی می‌توانید به این بستنی‌فروشی تشریف ببرید. جاییکه بستنی‌های یخی شکلاتی‌اش بسیار معروف است و در میان گردشگران طرفداران بسیاری دارد. جاییکه قیمت بستنی‌هایش ارزان است و همین باعث می‌شود مشتریان زیادی داشته باشد.

 

 

Sanjay's Kulfi

 


۱۰- Pooja Malai Gola


در یک عصر تابستانی اگر هوس کردید حسابی بستنی بخورید و بستنی‌تان به نوعی یک وعده‌ی غذایی به حساب آید باید به این بستنی‌فروشی تشریف ببرید. جاییکه در یک بشقاب بزرگ انواع بستنی‌های خوشمزه را با بهترین تزئین‌ها برای مشتریانش سرو می‌کند و با آنها کاری می‌کند که اگر رژیم غذایی دارند، رژیم‌شان را به فراموشی بسپارند. این بستنی‌فروشی در گادکوپار شرقی قرار دارد و شب‌ها یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های بمبئی به حساب می‌آید.

 

 

 Pooja Malai Gola

 

۲۴ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران