۷ رستوران عالی بمبئی برای خوردن لذیذترین غذاهای بدون گوشت و گیاهی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۷ رستوران عالی بمبئی برای خوردن لذیذترین غذاهای بدون گوشت و گیاهی

بمبئی یکی از رویایی‌ترین شهرهای جهان است که عاشقان به آن سفر می‌کنند. شهری پر از رنگ و رقص و قصه. شهری که بیشتر فیلم‌های سینمایی‌ هند در آن ساخته می‌شوند. شهری که در تمامی روزهای سال میزبان مسافران پر تعداد است و به دلیل در اختیار داشتن امکانات رفاهی و تفریحی عالی برای مسافرانش خاطره‌های خوش می‌سازد. شهری که به غذاهای تند و تیز، و پر ادویه‌اش در دنیا معروف است. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال رستوران‌های درجه یک برای نوش جان کردن غذاهای گیاهی هستید همراه ما باشید تا ۷ رستوران درجه یک مخصوص گیاهخواران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Cafe Madras


یک کافه‌ی قدیمی که بیش از ۷۰ سال در این شهر قدمت دارد. کافه‌ای که به خیلی از مسافران این شهر قهوه‌ها و دمنوش‌های درجه یک داده است. کافه‌ای که با رفتن به آن می‌توانید بهترین غذاهای طبخ شده از حبوبات را سفارش بدهید و داغ داغ نوش جان کنید. غذاهایی مثل خوراک لوبیا و عدس و همچنین انواع سوپ‌های سبزیجات. کافه‌ای که در طول روز ۲ بار درهایش باز و بسته می‌شود و شما می‌توانید هر سه وعده‌ی اصلی غذایی را در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

۸ نقطه عالی در بمبئی که بهترین دسرها را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

 

 

Cafe Madras

 


۲- Riso


در سفرتان به بمبئی اگر دوست دارید غذاهای درجه یک گیاهی برای کشورهای ایتالیایی و مکزیکی را نوش جان کنید این رستوران بهترین جایی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه بهترین پیتزاهای سبزیجات در آن طبخ می‌شوند. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با منویی متنوع پذیرایی می‌کند. منویی متشکل از غذاهای تند و تیز مکزیکی که البته از دانه‌های روغنی تهیه می‌شوند و غذاهای ایتالیایی که از نان‌ها و پنیرهای بی‌نظیر تشکیل می‌شوند.

 

 

Riso

 


۳- The yoga house


یک رستوران عالی و بی‌نظیر برای آنهایی که عاشق میوه‌ها هستند و وقتی ترکیب متنوعی از میوه‌ها نوش جان می‌کنند انگار یک وعده‌ی غذایی کامل نوش جان کرده‌اند. رستورانی که در دل یک باشگاه یوگای نسبتا معروف در بمبئی واقع شده است و مشتریان خاص خودش را دارد. رستورانی که یکی از بهترین و ویژه‌ترین رستوران‌های گیاهی بمبئی به حساب می‌آید. درهای این رستوران به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها بهترین غذاها را ارائه می‌دهد.

 

خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین غذاهای محلی هندی را در رستوران‌های بمبئی امتحان کنید

 

 

The yoga house

 


۴- Quattro Ristorante


یک رستوران ایتالیایی مکزیکی لاکچری که قیمت غذاهای منویش شاید چندان ارزان و مناسب هر مسافری نباشد اما بدون شک ارزشش را دارد با هر بودجه‌ای به بمبئی رفته‌ باشید یک بار به این رستوران تشریف ببرید و پیتزاهای آتشی و پاستاهایش را نوش جان کنید. در این رستوران همچنین می‌توانید غذاهای برنجی سفارش بدهید و درحالیکه با انواع چاشنی‌ها درجه یک شده‌اند نوش جان‌شان کنید. درهای این رستوران ۲ بار در طول روز باز و بسته می‌شوند تا مشتریانش بتوانند بهترین ناهارها و شام‌ها را در آن سفارش بدهند و نوش جان کنند.

 

 

Quattro Ristorante

 


۵- Ithaka


اگر عاشق غذاهای لبنانی هستید و به زبان ساده‌تر دوست دارید در قلب هند یک فلافل درجه یک نوش جان کنید این رستوران چنین امکانی را برای شما فراهم می‌کند. جاییکه پیتزاهای خاص در نان‌هایی غیر از نان‌های ایتالیایی می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند. رستورانی که قیمت غذاهایش چندان گران نیست و همین امر باعث شده است همیشه مملو از گردشگران باشد.

 

شکم‌گردی در خیابان‌های بمبئی؛ شهر رنگ‌ها و نورها و روشنایی

 

 

Ithaka

 


۶- Chetana


اگر دوست دارید غذاهای لذیذ و سنتی هندی که در آنها گوشت و فراورده‌‌هایش جایگاهی ندارند را نوش جان کنید این رستوران یکی از بهترین رستوران‌های بمبئی است که می‌توانید به آن مراجعه کنید. جاییکه نان‌ سنتی را در کنار غذاهای سنتی گیاهی به مشتریانش عرضه می‌کند. رستورانی که دو وعده‌ی اصلی ناهار و شام را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Chetana

 


۷- Dakshinayan


رستورانی درجه یک که در آن غذاهای هندی و گیاهی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که قیمت غذاهایش مناسب است و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. بنابراین برای نوش جان کردن هر سه وعده‌ی اصلی غذایی می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

۸ رستوران‌ شیک بمبئی که در آنها می‌توانید قصه‌های عاشقانه‌ بسازید

 

 

Dakshinayan

 

۲۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران