۶ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش غذا در بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش غذا در بمبئی

بمبئی یکی از برترین شهرهای گردشگری هند است که باید به آن سفر کرد. شهری که سینمای پر رویای بالیوود را در دامان خود پرورش داده است. شهری پر از جاذبه‌های تاریخی و مدرن که باید دست کم یک هفته را در آن به گشت و گذار پرداخت. شهری که بهترین کافه‌های روزانه و شبانه‌ی هند را در خود جای داده است. کافه‌هایی که هرکدام قادر هستند در فضای نابشان برای شما خاطره‌هایی ماندگار بسازند. شهری که هتل‌های ۵ ستاره در خود کم ندارد و در کنار هتل‌های مجللش، هاستل‌های تمیز ارزان قیمت نیز بسیار در خود دارد. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به هنگام بازدیدها، غذایتان دیر شد و یا ترجیح دادید غذا از بیرون سفارش بدهید و در محل اقامتتان نوش جان کنید همراه ما باشید تا ۶ اپلیکیشن کاربردی این شهر برای سفارش غذا را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Zomato


یک اپلیکیشن کاربردی که به شما امکان می‌دهد تعداد زیادی از رستوران‌های بمبئی را بگردید، منوهایش را ببینید، قیمت غذاهایشان را مورد سنجش قرار دهید و از هرکدام که خواستید سفارش بدهید. با این اپلیکیشن همچنین می‌توانید در هر کدام از رستوران‌های موجود از این اپلیکیشن که خواستید میز رزرو کنید و در روز و ساعتی مشخص به آن تشریف ببرید. اپلیکیشنی که امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها و منوها را برای استفاده کنندگانش به وجود می‌آورد.

 

۸ نوشیدنی درجه یک که در سفر به بمبئی می‌توانید نوش جان کنید

 

 

Zomato

 


۲- Food Panda


یک اپلیکیشن کاربردی همچون زوماتو اما با محدودیت بیشتر. این اپلیکیشن هرکجای بمبئی که باشید موقعیت مکانی شما را می‌یابد و بعد متناسب با جایی که هستید نزدیک‌ترین رستوران‌ها به شما را پیدا می‌کند تا منوی آنها را در دسترس‌تان قرار دهد. اپلیکیشنی که هم امکان پرداخت نقدی و هم به وسیله‌ی کارت‌های بین‌المللی را برای مشتریانش فراهم می‌کند. هرکجای بمبئی که باشید با سفارش غذا از این اپلیکیشن در کمتر از نیم ساعت غذا به دستتان می‌رسد.

 

۷ رستوران عالی بمبئی برای خوردن لذیذترین غذاهای بدون گوشت و گیاهی

 

 

Food Panda

 


۳- Box8


یک اپلیکیشن پرطرفدار چرا که فقط غذاهای هندی به مشتریانش ارائه نمی‌کند و از آنها با بهترین غذاهای غیرهندی نیز پذیرایی می‌کند. در سفرتان به بمبئی اگر هوس پیتزا کردید می‌توانید پیتزایتان را از این اپلیکیشن سفارش بدهید و نوش جان کنید. اپلیکیشنی که در شعارش گفته است در کمتر از ۳۸ دقیقه غذای سفارش داده شده را به مشتریانش تحویل می‌دهد. غذاهای این اپلیکیشن مخصوص یک رستوران است و مانند پاندا و زوماتو تنوع رستوران‌ها در آن وجود ندارد.

 

بهترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ بمبئی برای صرف لذیذترین غذا

 

 

Box8

 


۴- Swiggy


این اپلیکیشن به مانند پاندا و زوماتو است و تعداد زیادی از رستوران‌های بمبئی را شامل می‌شود. به هنگام استفاده از این اپلیکیشن که محیط گرافیگی گرم و صمیمانه‌ای دارد می‌توانید از میان رستوران‌ها و غذاهایشان انتخاب کنید و سفارش بدهید تا در سریعترین زمان ممکن غذاها به دست‌تان برسد. اپلیکیشنی که تنوع غذاها و رستوران‌هایش شما را شگفت‌زده می‌کند و قدرت انتخاب‌تان را بالا می‌برد.

 

 

Swiggy

 


۵- Hola Chef


برای صبحانه، ناهار، شام و حتی میان وعده اگر هوس کردید غذا سفارش بدهید و هرکجای بمبئی که هستید نوش جان کنید باید از این اپلیکیشن استفاده کنید. اپلیکیشنی که تنوع غذایی بالایی دارد و در برخی از روزهای هفته در برخی از رستوران‌هایش تخفیف‌های ویژه برای مشتریانش قائل می‌شود. این اپلیکیشن یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن‌ها در میان جوانان شهر بمبئی به حساب می‌آید و یکی از بهترین گزینه‌ها برای آنهایی است که در سفرهای کاری و تجاری به بمبئی رفته‌اند و چندان فرصت ندارند به رستوران‌های این شهر سری بزنند. بنابراین برای آنها اگر وعده‌ی غذایی‌شان نیز دیر بشود می‌توانند از طریق این اپلیکیشن میان وعده سفارش بدهند و نوش جان کنند.

 

خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین غذاهای محلی هندی را در رستوران‌های بمبئی امتحان کنید

 

 

Hola Chef

 


۶- Innerchef


اگر به دنبال غذاهای تازه و خوشمزه هستید، اگر می‌خواهید غذاهای سالم در سفر به بمبئی نوش جان کنید بدون شک در سریع‌ترین زمان ممکن این اپلیکیشن را روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید. چرا که به شما امکان می‌دهد از میان رستوران‌های معروف دست‌چین شده که کنترل کیفیت بالایی دارند و غذاهایشان جزو غذاهای ویژه به حساب می‌آید سفارش بدهید. این اپلیکیشن را غالبا شهروندان خاص بمبئی در وسایل الکترونیکی هوشمند خود دارند و از آن استفاده می‌کنند. بنابراین شما نیز اگر عادت‌های غذایی خاصی دارید و یا برایتان مهم است که چه چیزی میل می‌کنید، حتما این اپلیکیشن را دانلود و در سفر به بمبئی به کار ببرید.

 

شکم‌گردی در خیابان‌های بمبئی؛ شهر رنگ‌ها و نورها و روشنایی

 

 

Innerchef

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران