۷ رستوران مشهور بمبئی در بین ستاره‌های بالیوودی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۷ رستوران مشهور بمبئی در بین ستاره‌های بالیوودی

ستاره‌های سینمای هند جزو محبوب‌ترین شخصیت‌ها در میان مردم این کشور به حساب می‌آیند و به همین دلیل است که کارهایی که انجام می‌دهند و جاهایی که می‌روند، همیشه زیر ذره‌بین مردم قرار دارد. این بازیگران بالیوودی عموما در بمبئی زندگی می‌کنند و اگر برایتان سوال پیش آمده که آن‌ها عموما کدام رستوران‌ها را برای خوردن غذا در این شهر انتخاب می‌کنند تا شما نیز در تور هند سری به آن‌جا بزنید، جواب سوالتان را در نوشته‌ی امروز پیدا خواهید کرد.

 

Wasabi By Morimoto

این رستوران بسیار معروف و لاکچری در هتل تاج محل هند واقع شده و همیشه جزو لیست ۵۰ رستوران برتر آسیا محسوب می‌شود.همانطور که از اسم این رستوران پیداست، سرآشپز معروف ژاپنی آن غذاهایی از کشورش را سرو کرده و یک سوشی بار عالی نیز در آن‌جا وجود دارد که سوشی‌هایی خوشمزه در انواع طعم‌ها در آن‌جا ارائه می‌شود. سلبریتی‌های بسیار زیادی همچون کارینا کاپور به این محل می‌آیند و امکان ندارن هیچ شبی  Wasabi خالی از ستاره باشد.

 

زیباترین آبشارهای هند را بشناسید

آدرس: The Taj Mahal Palace, Mumbai, Apollo Bandar, Colaba

 

Aurus

این رستوران یکی از جذاب‌ترین جاهایی در بمبئی است که می‌توانید برای خوردن شام به آن‌جا مراجعه کنید. نمای غروبی که در Aurus می‌بینید، واقعا زیباست و همین منظره‌ی زیبا به همراه کیفیت بالای غذاهایی که در این مکان لوکس و مجلل سرو می‌شود، باعث شده تا Aurus طرفداران زیادی مخصوصا در بین بازیگران و اشخاص معروف داشته باشد. سلمان خان یکی از معروف‌ترین بازیگران بالیوودی به شدت طرفدار این رستوران بوده و شب‌های زیادی از سال را در آن‌جا غذا می‌خورد.

آدرس: Nichani Kuttir Building, Juhu Tara Road, Juhu

 

Olive Bar & Kitchen

Olive Bar & Kitchen یک رستوران و بار ایتالیایی است که فضایی به بزرگی ۱۲۰۰ متر مربع دارد و از جمله دیگر جاهایی در بمبئی است که خیلی از سلبریتی‌های هندی و خارجی، برای خوردن غذا به آن‌جا مراجعه می‌کنند. وقتی برای خوردن غذا یا نوشیدنی به این محل می‌روید، اصلا نباید از دیدن اشخاص معروفی همچون آیشوارا، شاهرخ خان، پریا چوپرا یا امثالهم تعجب کنید. کیفیت بالای غذاهای ایتالیایی که در Olive Bar & Kitchen سرو می‌شود، این محل را به یکی از بهترین رستوران‌های ایتالیایی در تمام هند بدل کرده است.

 

۱۴ بازار معروف و نمادین در هند (بخش اول)

آدرس: 14, Nargis Dutt Rd, Union Park, Khar West

 

Hakkasan

این جا از دیرباز پاتوق هنرمندان در بمبئی بوده و نه تنها بازیگران و کارگردانان و ... در این محل رفت و آمد زیادی دارند، بلکه هنرمندانی از حوزه‌های دیگر نیز این جا را برای وقت گذرانی انتخاب می‌کنند. یک رستوران بسیار لوکس و گران‌قیمت که به غذاهای چینی فوق‌العاده خوشمزه و البته غذاهای تماما گیاهی‌اش معروف است، پس بد نیست شما نیز در سفر با تور هند به بمبئی، سری به این مکان بزنید.

آدرس: 2nd Floor, Krystal Building, Waterfield Road, Bandra West

 

Two One Two Bar & Grill

اگر طرفدار سینمای هند باشید، مسلما آمیتا باچان را می‌شناسید. Two One Two Bar & Grill رستورانی است که این بازیگر معروف آن‌جا را می‌سپندد و خیلی از شب‌ها برای خوردن غذا، گوش دادن به موسیقی جاز و نوشیدن به این محل مراجعه می‌کند. Two One Two Bar & Grill فضایی بسیار شیک با کف پوش چوبی دارد و نوپردازی ملایمی در آن اجرا شده که همه و همه یک مکان رمانتیک و جذاب را ساخته است.

 

بازدید از جذاب‌ترین نمادهای کشور هند

آدرس: 12 A, Ground Floor, Hornby Vellard Estate, Opposite Nehru Centre, Worli

 

Bayroute

Bayroute رستورانی قدیمی نیست، اما از همان زمانی که شروع به کار کرده، استانداردها را در بمبئی بالا برده است. جایی که به خاطر غذاهای متنوع مصری، ترکی، مدیترانه‌ای، عربی و یونانی معروف بوده و وعده‌هایی دلچسب و با کیفیت را روی میز می‌برد. در صفحه اینستاگرام خیلی از بازیگران معروف سینمای هند بروید، احتمالا عکسی از آن‌ها در این رستوران پیدا خواهید کرد. شما هم برای یک شام خوشمزه در فضایی عالی، حتما سری به Bayroute بزنید.

آدرس: Minoo Manor Building, 7, Captain Prakash Pethe Marg, Badhwar Park, Cuffe Parade

 

Masala Bay

جاهای زیادی بود که می‌توانستیم در لیستمان بیاوریم، اما بیایید با معرفی Masala Bay که یک رستوران هندی لاکچری و محبوب است، کارمان را به پایان برسانیم. کیفیت غذاهای Masala Bay از جمله بهترین‌ها در تمام بمبئی و حتی هند است و غذاها کاملا به شکل کلاسیک خود پخت می‌شوند. فراموش کنید که این محل چقدر نزد سلبریتی‌ها معروف است و تنها برای چشیدن طعم کم‌نظیر غذاهای هندی به آن‌جا بروید و از خوردن شامی شگفت‌انگیز لذت ببرید.

 

۱۰ چیزی که در سفر به هند باید خریداری کنید

آدرس: Taj Land's End, Bandstand, Bandra

۲۴ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران