نکاتی در مورد سفر خانوادگی به هند

جاذبه‌های گردشگری هند
نکاتی در مورد سفر خانوادگی به هند

هند مقصدی جذاب و بی‌نظیر برای خانواده‌ها است. در این کشور هر گونه از تفریحات و جاذبه‌ای که مدنظرتان باشد را می‌توانید بیابید. کشوری وسیع با طبیعتی زیبا و مردمانی مهربان که به هر سو بنگرید تفاوت را با سرزمین‌های دیگر احساس خواهید کرد. در صورتی که قصد کرده‌اید همراه با خانواده‌تان و با تور هند سفر کنید، جاذبه‌های دیدنی که خدمتتان معرفی می‌کنیم را از دست ندهید.

در سفرتان به این کشور رنگارنگ، می‌توانید با خانواده‌تان در یک کاخ بمانید، از غذاهای فوق العاده‌ی هندی لذت ببرند و زندگی وحشی باورنکردنی را تجربه کنید. هند واقعاً همه چیز برای خانواده‌ها دارد، سواحل شن سفید نخل، ماجراهای قایق‌رانی، سافاری برای دیدن ببر، شتر سواری ، سفر با قطار کوهستانی و فرهنگی که بسیار پر هیجان است.

 

راز و رمزهای خرید زیباترین ساری‌های هند

1_result


والدینی که زیاد سفر می‌کنند، معمولا به دنبال مقصدی هستند که بتواند چیزی راجع به زندگی، فرهنگ، تاریخ را به فرزندان خود بیاموزند. مقصدی مهیج که مناظر و زیبایی‌های متفاوتی دارد و گاوهای مقدسی که در خیابان‌های دهلی سرگردان هستند را خواهید دید. سفر به هند از جمله سفرهایی است که شما را خوشحال و شگفت زده خواهد کرد.
اگر بخواهیم در مورد تفریحات خانوادگی در این کشور فکر کنیم، قایقرانی به صورت خانوادگی یک تفریح آرام‌بخش است که بی‌نهایت لذت خواهید برد. دیدن یک ببر باشکوه در طبیعت یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که می‌توانید در لیست خود قرار دهید. یک تجربه عمیق عاطفی با حیوانات و گشت و گذار در حیات وحش.
یک عکس خانوادگی در تاج محل، خاطراه‌ای به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. قلعه‌ها و کاخ‌های منطقه مثلث طلایی هند فرزندان شما را مسحور می‌کند. بازی کردن کریکت نیز یکی دیگر از کارهای متفاوت و مفرحی است که می‌توانید برای اولین بار تجربه کنید.

 

 

3_result


نکاتی را برای سفرتان به هند به همراه فرزندان بازگو می‌کنیم که بهتر است برای گذران لحظاتی بهتر رعایت کنید:


۱- یک برنامه سفر آرام را برنامه ریزی کنید زیرا کودکان به زمان نیاز به جمع آوری لوازم خود، شنا در استخر هتل و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در رسانه های اجتماعی یا گفتگو با دوستان خود نیاز دارند.
۲- روز خود را پر از سفرهای تفریحی نکنید و گاهی یک برنامه خواب یا شنا در استخر نیز در برنامه‌های خود قرار دهید.
۳- برای گشت و گذارهای خود از اتومبیل و راننده شخصی استفاده کنید. از این طریق باعث صرفه جویی در وقت و راحتی بیشتر خواهید شد.
۴- بگذارید خانواده‌تان در فرهنگ غوطه‌ور شود. برای فرزندان خود لباس‌های محلی بخرید که به آنها اجازه دهد فرهنگ را در آغوش بگیرند.
۵- در تمام گشت و گذارها، بطری آب و میان وعده‌های غذایی به همراه داشته باشید تا لحظات خود را برای گشتن به دنبال آب و غذا از دست ندهید.

 

چهار رستوران لوکس دهلی که باید غذای هندی آن را امتحان کنید

2_result


دو مقصد برای گردش با خانواده و فرزندانتان در هند، برایتان معرفی می‌کنیم :

 

Ooty ، Tamil Nadu

اوتی Ooty در ایالت تامل نادو Tamil Nadu یکی از بهترین مقاصد برای گردش‌های خانوادگی است. باغ رزها (Rose Garden)، باغ گیاه شناسی، دریاچه Pykara و کلیسای سنت استفن جاذبه‌هایی است که در سفرتان به این ایالت باید دیدن کنید. قایق سواری کنید. با قطار از Mettupalayam به اوتی بروید. در کنار دریاچه Avalanche کمپ کنید و شکلات های خانگی را امتحان کنید. بهترین زمان بازدید از ماه اکتبر تا جون است.

 

جاذبه‌های عجیب و طبیعت زیبای هند

Avalanche-Lake_result

 

Ladakh ، Kashmir

لاداخ Ladakh در ایالت کشمیر، یکی دیگر از مناطق دیدنی هند است که می‌توانید به همراه خانواده سفر کنید. در این منطقه می‌توانید از دریاچه Tso Moriri دیدن کنید. موزه Hall of Fame را بگردید. از کاخ Leh بازدید کنید و در رودخانه Zanskar River تور رفتینگ ثبت نام کنید و هیجان را تجربه کنید. همچنین می‌توانید آرامش را با کمپ زدن در کنار دریاچه Pangong Lake کنار خانواده‌تان باشید. در صورتی که علاقه‌مند به بالا رفتن از کوه باشید، تپه Magnetic Hill یکی از تپه‌های معروفی است که معمولا گردشگران برای بازدید از آن بالا می‌روند و از چشم‌انداز زیبای هیمالیا لذت ببرید، عکاسی کرده و خاطره‌سازی کنید. بهترین زمان بازدید از این منطقه در ماه‌های جون تا سپتامبر است.

 

راهنمای گردشگری یک روز پرهیجان در سافاری مثلث طلایی هند

Hall of Fame_result

۰۴ مهر ۱۳۹۸

نظرات کاربران