۴ مقصد برای تعطیلات خانوادگی در هند

جاذبه‌های گردشگری هند
۴ مقصد برای تعطیلات خانوادگی در هند

از محدوده هیمالیا در شمال گرفته تا ساحل درخشان اقیانوس هند در جنوب، از خلیج کوچ در غرب تا سواحل خلیج بنگال در شرق، هند مقاصد بی‌شماری برای گشت و گذارهای خانوادگی است. از همه مهم‌تر، در سفرتان با تور هند، این ۴ مقصد از جالب‌ترین مکان‌هایی هستند که یک بار در طول زندگی‌تان باید از آنها بازدید کنید. این گردش می‌تواند در تعطیلات خانوادگی شما همراه با عزیزانتان باشد که با یکدیگر این جاذبه‌های شگفت انگیز را ببینید.

 

۱-کشمیر، سریناگار Srinagar, Kashmir

منطقه Srinagar ، بهشت مشهور روی زمین، جواهر کشمیر است که به نظر می‌رسد مقصد مورد علاقه تقریبا همه افراد در هند است. طبیعت، مهمان نوازی و آب و هوای شگفت انگیز، بهترین مکان دیدنی را در سریناگار ایجاد کرده است. این پایتخت شلوغ از کشمیر بهترین مکان برای سفر خانوادگی در هند است.

  • جاذبه‌های مهم گردشگری سریناگر: دریاچه دال (Dal Lake)، شلیمر باغ (Shalimar Bagh)، باغ لاله (Tulip Garden)، پری محل (Pari Mahal) و چشمه شاهی(Chashme Shahi).
  • بهترین کارهایی که می‌توانید در سریناگر انجام دهید: راندن شیکارا در دریاچه دال ، گشت و گذار ماجراجویانه و کشف در هری پاربات.
  • بهترین زمان برای بازدید سریناگر و گردش در این منطقه از ماه آوریل تا اکتبر می‌باشد.

 

۵ قصر اشرافی برای اقامت در هند

 

۲- نانیتال ، اوتاراکند Nainital, Uttarakhand

نانیتال یکی از مقاصد برتر برای تعطیلات خانوادگی است. خانواده‌های هندی این منطقه را به عنوان بهترین مکان برای گذراندن وقت در تابستان‌ها می‌دانند. تفریحات بسیاری مانند سوار شدن به ماشین کابلی و قایقرانی در دریاچه نانیتال ، سفر شما به این بهشت را مورد پسند خواهد کرد.

  • جاذبه‌های مهم گردشگری نانیتال: باغ وحش نانیتال (Nainital Zoo)، قله نایینی (Naini Peak)، باغ غار (Cave Garden)، هانومن گری (Hanuman Garhi) و مسجد جاما مسجد (Jama Masjid Mosque)
  • بهترین کارهایی که می‌توانید در نانیتال انجام دهید: قایقرانی در دریاچه ناینیتال، Ropeway ride در یک منظره برفی.
  • بهترین زمان برای بازدید سریناگر و گردش در این منطقه از ماه آوریل تا ژوئن و از ماه سپتامبر تا اکتبر می‌باشد.

 گشت و گذار در طبیعت زیبای کورگ در هند 

 

دسترسی به نانیتال

برای رفتن به نانیتال می‌توانید تا کاتگودام سوار قطار یا اتوبوس شوید. سپس با تاکسی‌های خصوصی و مشترک می‌توانید به سمت نانیتال بروید. یک کابین اختصاصی در حدود 700-800 INR برای شما هزینه خواهد داشت.

  • اقامتگاه‌هایی که برای ماندن پیشنهاد می‌کنیم: هتل‌های The Earl’s Court by Leisure ، پاویلیون (The Pavillion)
  • طعم غذاهای معروفی همچون Bhatt ki Churkani، Aloo ke Gutke و Gulgule را نیز می‌توانید در کافه Simz ، رستوران ساکلی ، رستوران Machaan و کافه دریاچه امتحان کنید.

 

۳- دارجیلینگ، بنگال غربی Darjeeling, West Bengal

دارجیلینگ با ارائه مناظر خیره کننده از کوه کانچنجونگا Kanchenjunga در پس زمینه ، به همان اندازه که برای خانواده ها و زوج ها مشهور است، بهترین مکان برای تعطیلات کودکان در هند است. از مناطق آرام پاگودا گرفته تا لذت بازی با قطار اسباب‌بازی.

  • جاذبه های مهم گردشگری این منطقه شامل حلقه باتاسیا (Batasia Loop)، پارک جانورشناسی هیمالیا (Himalayan Zoological Park)، پاگودا صلح (Peace Pagoda)، سامسینگ (Samsing)، صومعه بوتیا بوتی (Bhutia Busty Monastery) و باغ صخره‌ای (Bhutia Busty Monastery) می‌شود.
  • بهترین کارهایی که می‌توانید در اینجا انجام دهید: صومعه های موجود در میریک را کشف کنید و از کمپینگ در تایگر هیل (Tiger Hill) لذت ببرید.
  • بهترین زمان بازدید از ماه اکتبر تا مارچ است.
  • معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای محلی که می‌توانید در کافه‌هایی چون Sonam’s Cafe یا Tom & Jerry در بنگال غربی بخورید Momos، Thukpa و Naga platter هستند.

 

معرفی ۷ جاذبه طبیعی و زیبای هند


۴-آلپی، کرالا Alleppey, Kerala

آلپی Alleppey یک مکان مشهور و عالی برای زوجین است. امکانات، اقامتگاه‌ها و تفریحات موجود در آلپی و موارد بسیار جالبی از قبیل مسابقات قایقرانی، تماشای یک نمایش کتاکالی (Kathakali) باعث دلخوشی انواع مسافران می شود.

  • بهترین کارها برای انجام دادن در این منطقه: تجربه زندگی در قایق‌های کابین دار، تماشای غروب آفتاب در اسکله ساحل Alappuzha و کاوش در پارک نمای دریا.
  • بهترین زمان بازدید از این منطقه از ماه نوامبر تا فوریه می‌باشد.

 

 

بهترین مکان برای تجربه‌ای بسیار متفاوت با محل زندگی خودتان، اقامت در یکی از قایق‌های کابین دار Houseboats در Alleppey است. همچنین می‌توانید غذاهای محلی Peera Fish, Banana Chips و Kozhi Curry را در کافه و رستوران‌های Halais Restaurant, Brews & Burger Bistro و Cafe Catamaran امتحان کنید.

۰۱ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران