دسرهای خوشمزه را در این ۷ کافه‌ی معروف بانکوک میل کنید

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
دسرهای خوشمزه را در این ۷ کافه‌ی معروف بانکوک میل کنید

بانکوک شهری مملو از کافه‌های زیبا و متنوع است. کافه‌هایی که با تمی مشخص درست شده‌اند، کافه‌هایی مخصوص بستنی‌های خوشمزه، کافه‌های عاشقانه و ... . اما یکی از چیزهایی که کافه‌ها باید به خوبی از پسش بر بیایند، ارائه دسرهای خوشمزه و جذاب است. این ۷ کافه‌ که امروز به شما معرفی خواهیم کرد دسرهای بسیار خوشمزه‌ با طراحی‌ زیبا و متفاوت ارائه می‌کنند که در جای دیگری نخواهید دید. بهتر است در سفر با تور تایلند به بانکوک، حداقل یکی از این مکان‌ها عالی را امتحان کنید. 

 

After You

این کافه‌ی زنجیره‌ای بعد از موفقیتی که در ارائه انواع دسرهای خوش طعم تایلندی در بانکوک به دست آورد، حالا ۷۴ شعبه در سراسر تایلند از پوکت تا چیانگ می دارد و در خود بانکوک نیز شعبه‌ی اصلی آن همیشه مملو از جمعیت است. جایی که می‌توانید دسرهای معرکه‌ای با طعم عسل بخورید و یا بستنی‌هایی فوق‌العاده سفارش دهید. اما یکی از مهم‌ترین انتخاب‌های شما در After You دسر ژاپنی kakigori خواهد بود که هم ظاهری زیبا دارد و هم طعمی عالی.

کافه‌های صورتی بانکوک برای عصرانه‌ای دخترانه

 

 After You

 

آدرس: G/F, Siam Paragon, 991 Rama I Rd., 02-610-7659

 

Ici

این کافه‌ی زیبا که در یک باغ آرامش‌بخش در قلب شلوغی‌های بانکوک واقع شده، یکی دیگر از بهترین انتخاب‌های شما برای دسرهای خوشمزه در این شهر است. سرآشپز این مکان Arisara  Chongphanitkulاست که اسمش را قبلا باید جلوی رستوران‌های ۵ ستاره می‌دیدید و حالا در این مکان به ارائه دسرهایی می‌پردازد که در کنار خوشمزه بودن، طراحی‌های فوق‌العاده و رنگارنگی دارند.

 

 Ici

 

آدرس: 24 Sukhumvit Soi 27, 02-007-3113 

 

Guss Damn Good

این مکان یک بستنی فروشی معمولی نیست، بلکه‌ شعبه‌ای از یک کافه بسیار معروف در بوستون است که بستنی‌های دست ساز با ۴۰ طعم مختلف به فروش می‌رساند که هر کدامشان طعم و کیفیتی فوق‌العاده دارند. فضای این کافه ساده بوده و هر کس که به این مکان مراجعه می‌کند، تنها به قصد چشیدن این بستنی‌هاست که هر کدام از طعم‌هایش طرفداران خاص خود را دارند.

معروف‌ترین رستوران‌های بانکوک برای سفارش دادن عجیب ترین و بزرگ‌ترین غذاها و دسرها

 

 Guss Damn Good

 

آدرس: G/F, Woof Pack Building, Sala Daeng Soi 1 

 

Homu

این کافه‌ی کوچک دسرهای ژاپنی بسیار خوشمزه‌ای را با دکوری عالی به فروش می‌رساند. دسرهای بسیار خوشمزه‌ای که حتی بین گردشگران نیز بسیار معروف است. در Homu شما می‌توانید دسرهای مخصوص ژاپنی همچون dai fuku یا buranan را با قیمت حدود ۱۰۰ بات تهیه کنید. نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای نیز در این مکان به فروش می‌رسد که گران‌ترین آن‌ها چای گیاهی خاصی است که ۱۳۰ بات قیمت دارد.

 

 Homu

 

آدرس: 32 Charoenkrung Soi 44

 

Kyo Roll En

دسرهای ژاپنی خیلی در بانکوک طرفدار دارد، دو برادر تایلندی که عاشق این دسرها بودند، کافه‌ای باز کرده‌اند تا بتوانند دسرهایی به این سبک و با طعمی عالی به فروش برسانند. مهم‌ترین و پرطرفدارترین دسر این کافه کیک رولی آن است که با شیر هوکایدو و بستنی مخصوص به فروش می‌رسد. دسری که اگر یک بار آن را میل کنید، هیچ گاه طعم آن از یادتان نخواهد رفت.

 تجربه‌ی اولین سفر به جاذبه‌های شهر بانکوک 

 

 Kyo Roll En

 

آدرس: M/F, Gateway Ekkamai, Sukhumvit Rd.

 

Paris Mikki

سرآشپز معروف این کافه‌ برای بیش از یک دهه در یک کافه‌ی بسیار معروف فعالیت داشته تا این که کافه‌ی خود را در آسوکه باز کرد. بخش زیادی از دسرهای خوشمزه و بسیار جذاب این کافه مربوط به دسرهای کلاسیک فرانسوی می‌شود، با این حال می‌توان در آن کیک‌های متفاوت نیز پیدا کرد که طعمی عالی دارند. اگر به Paris Mikki رفتید حتما pur beurre یا تارت شکلاتی را تست کنید که از بهترین‌های این کافه به شمار می‌آیند و طعمی استثنایی دارند.

 

 Paris Mikki

 

آدرس: 1/F, Metha Wattana, 27 Sukhumvit Soi 19

 

Patisserie Rosie

یک کافه‌ی کلاسیک با دسرهایی که چهره‌ای آشنا دارند و طعم و مزه‌ای بسیار عالی. Patisserie Rosie مکانی بسیار جذاب برای کسانی هست که می‌خواهند دسرهایی خوشمزه را همراه یک نوشیدنی‌ گرم یا سرد میل کنند. این را هم نباید فراموش کرد که این مکان به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین چایخانه‌های بانکوک برای خوردن صبحانه و میان وعده به حساب می‌آید.

راهنمای خرید لوازم آرایش و زیبایی در بانکوک

 

 Patisserie Rosie

 

آدرس: 113/2 Thonglor Soi 10 

فراموش نکنید که انتخاب‌های ما در زمینه‌ی بهترین‌ کافه‌ها قرار نمی‌گیرد چون ممکن است کافه‌های زیادی باشند که نوشیدنی‌های بهتری از این ۷ مکان ارائه می‌کنند، اما اگر قرار باشد دسرهایی را امتحان کنید که از نظر طعم و کیفیت در بانکوک سرآمد باشند، باید به سراغ یکی از این ۷ مکان بروید.

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران