گشت و گذاری خاطره‌انگیز در پارک یخ سیام پاتایا

جاذبه‌های گردشگری پاتایا
گشت و گذاری خاطره‌انگیز در پارک یخ سیام پاتایا

پاتایا یکی از زیباترین جزیره‌های تایلند به حساب می‌آید که در میان گردشگران سراسر جهان بسیار معروف است. جزیره‌ای شلوغ و پرمسافر که بهترین امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی تایلند در آن فراهم آمده است. جزیره‌ای جادویی که انواع تفریحات هیجان‌انگیز که آدرنالین خون را بالا می‌برند و تفریحات آبی که در خاطرات خوش ثبت می‌شوند را در آن می‌شود تجربه کرد. جزیره‌ای با هتل‌های دنج که برای سفرهای عاشقانه یکی از بهترین نقاط روی زمین به حساب می‌آید. جزیره‌ای با بهترین رستوران‎‌های دریایی و برترین کافه‌های روزانه و شبانه. جزیره‌ای که شبانه‌روز نمی‌شناسد و همیشه روشن است. روزها زیر نور آفتاب و شب‌ها زیر نور چراغ‌های رنگی رنگی. در سفرتان با تور تایلند به این جزیره اگر به دنبال یک تفریح متفاوت هستید همراه ما باشید تا سری به پارک یخ جادویی این جزیره بزنیم و آن را خدمتتان معرفی کنیم.


پارک یخ جادویی سیام پاتایا


در سال ۲۰۱۶ پارکی در شهر گرمسیری پاتایا افتتاح شده است که یکی از سردترین نقاط تایلند به حساب می‌آید. پارکی که دمای آن منفی ده درجه است و تجربه‌ی سرما و لرزیدن را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. پارکی که برای تفریحات خانوادگی یکی از انتخاب‌های عالی به حساب می‌آید. پارکی که شما را شگفت‌زده می‌کند. تصور کنید در یک جای شرجی و بارانی هستید که می‌توانید با خیال راحت بزنید به آب و شنا کنید یا در دل جنگل‌هایش گم شوید تا وجودتان با طبیعت یکی شود و حالا ناگهان یک مجموعه‌ای در این جزیره وجود دارد که با ورود به آن باید لباس‌های پشمی و گرم بپوشید تا یخ نزنید. پارکی که بخش‌های متفاوتی دارد و به راحتی می‌تواند برای یک نیمروز شما را حسابی سرگرم کند. پارکی که بازدید از آن چندان گران نیست و همین امر سبب می‌شود تا مشتاقان زیادی داشته باشد. البته مشتاقان این پارک بیشتر افرادی هستند که به دنبال تفریحات متفاوت می‌گردند و زیاد از خوش‌گذرانی‌های گلیشه‌ای لذت نمی‌برند. بخش‌های پرطرفدار این پارک به شرح زیر هستند.

 

گذراندن تعطیلاتی خاطره‌انگیز در پاتایا

 

پارک یخی سیام پاتایا

 

 

  •  گنبد یخی: گنبد یخی، جاییکه زیر آن می‌توانید حسی از زیستن در قطب را تجربه کنید یکی از پرطرفدارترین نقاط این پارک به حساب می‌آید که بازدیدکنندگان این پارک ابتدا به دیدن این نقطه می‌روند. جاییکه دیوارها و پله‌هایش همگی یخی هستند و یکی از بهترین جاهای پارک برای عکس انداختن.
  •  سالن مجسمه‌های یخی: اگر از دیدن مجسمه‌ها و اشکال یخی لذت می‌برید باید بدانید یکی از بهترین نقاط این پارک سالن مجسمه‌های آن هستند. مجسمه‌هایی که به دست هنرمندان درجه یک خوش تراش داده شده‌اند و فضایی شگفت‌انگیز برای این پارک ساخته‌اند.
  •  رستوران: یکی از خاص‌ترین و ویژه‌ترین بخش‌های این پارک رستوران آن است که با رفتن به آن می‌توانید در یک محیط خیلی جذاب و متفاوت غذا نوش جان کنید. رستورانی که نه تنها غذاهای شرق آسیایی در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید بلکه در منویش غذهای مشهور بین‌المللی نیز وجود دارند.

 

بهترین هتل‌های پاتایا با پارک آبی اختصاصی

 

پارک یخی سیام پاتایا


نکات ویژه به هنگام بازدید از پارک یخ جادویی سیام پاتایا

 

  •  هزینه ورود به این پارک برای بزرگسالان ۶۰۰ بات است و برای ورود کودکان زیر ۱۲ سال به این پارک می‌توانید ۵۰۰ بات پرداخت کنید.
  •  موقع خرید بلیت ورودی این پارک اگر می‌خواهید یک نوشیدنی یخی درجه یک به هنگام بازدید از این پارک نوش جان کنید باید هزینه‌ی آن را با هزینه‌ی بلیت‌تان به هنگام ورود بپردازید.
  •  به هنگام ورود به این پارک اگر می‌خواهید یک ناهار درجه یک نوش جان کنید این امکان برایتان فراهم آمده است. همچنین اگر بعد از ظهر به بازدید از یخ جادویی سیام پاتایا آمده‌اید، می‌توانید بلیت ورودی را به همراه شام خریداری کنید. در این صورت منوی غذاها به شما نشان داده می‌شود و بر اساس انتخاب شما هزینه مشخص شده را می پردازید. در نهایت پس از بازدید از مجموعه برای صرف شام به رستوران می‌روید.

 

۱۰ هاستل تمیز و ارزان قیمت که در سفر به پاتایا می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

پارک یخی سیام پاتایا

 

 

  •  برای جابه‌جایی‌هایتان در این پارک ماشین‌های ون فراهم آمده است که با پرداخت هزینه به راحتی می‌توانید با این ماشین‌ها به نقاط مختلف پارک سرک بکشید.
  •  این پارک با احتساب بخش یخی‌اش حدود ۳۰ هزار متر مربع وسعت دارد و یکی از مجموعه‌های بزرگ پاتایا به حساب می‌آید. بنابراین اگر در یک تفریح خانوادگی به پاتایا می‌روید مراقب فرزندان خود باشید تا در این مجموعه گم نشوند.
  •  درهای این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی گردشگران و شهروندان پاتایا باز است و از حضور آنها با روی باز استقبال می‌کند.
  • اگر به این پارک رفتید و سردتان شد باید بدانید در آن به شما تجهیزات گرمایی از جمله کت کرایه داده می‌شود.
۱۳ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران