۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

جاذبه‌های گردشگری لنکاوی
۶ سوغاتی که از سفر به لنکاوی می‌توانید هدیه ببرید

لنکاوی یکی از جذاب‌ترین جزیره‎‌های شرق آسیا و کشور مالزی به حساب می‌آید که می‌توانید به آن سفر کنید و چند روزی را به دور از استرس‌ها و هیجانات زندگی شهری خوش بگذرانید. جزیره‌ای با جنگل‌های پیچ در پیچ انبوه که رازآلودند. جزیره‌ای که سال‌ها خانه‌ی دزدان دریایی بوده است و از نظرها پنهان. جزیره‌ای که تمامی امکانات لوکس و درجه یک برای داشتن اقامتی منحصر به فرد را در خود دارد. جزیره‌ای که هم می‌شود خانوادگی به آن سفر کرد و خوش گذراند و هم مجردی. جزیره‌ای که در رستوران‌ها، سواحل، کافه‌ها، پلاژها، هتل‌ها و پارک‌های ساحلی و جنگلی آن می‌توان خاطره‌های فراموش ناشدنی برای خود ساخت. در سفرتان با تور مالزی به این شهر اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید همراه ما باشید تا ۶ سوغاتی ویژه که از این شهر می‌توانید تهیه کنید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. شاید برایتان جالب باشد بدانید برخی از مرکزخریدهای لنکاوی معاف از پرداخت مالیات هستند و از این رو جنس‌هایشان را با قیمت‌های ارزان برای مشتریان‌شان ارائه می‌کنند. ‌


۱- لوازم آرایشی و بهداشتی


در مرکزخریدهای لنکاوی اگر قدم بزنید واحدهای زیادی می‌بینید که در آنها بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی شعبه دارند. در روزهای زیادی از سال، کشور مالزی و به خصوص شهر کوالالامپور میزبان نمایشگاه‌های مختلف برای برندهای آرایشی و بهداشتی است. در سفرتان به این جزیره به شما پیشنهاد می‌کنیم فروشگاه‌های مختلف لوازم آرایش و بهداشتی این شهر را جدی از نظر بگذرانید و خریدهای خوب انجام بدهید. خریدهای خوب هم برای خودتان و هم برای اطرافیان و نزدیکان‌تان. خریدهای با تخفیف که طعم شیرینی برای شما به یادگار می‌گذارند.

 

گردش‌های شبانه در لنکاوی؛ جزیره‌ی راز و رمز در مالزی

 

سوغاتی لنکاوی

 


۲- بازی سنتی کنگ کاک


این بازی یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شرق آسیا به حساب می‌آید که می‌گویند از تلفیق فرهنگ‌های مالایی و هندی به وجود آمده است. بازی‌ای که قدمت آن را به قرن پانزدهم میلادی بازمی‌گردانند و یکی از بازی‌های فکری به حساب می‌آید. این بازی برای انجام به دو بازیکن احتیاج دارد که هر کدام باید با یک محاسبه ذهنی بتوانند بر دیگری فائق آیند. بازی‌ای که دارای یک تخته که رویش بین ۶ تا ۱۰ سوراخ در دو ردیف دارد انجام می‌شود. بازی‌ای که با سنگریزه و یا تکه‌های چوب انجام می‌شود و طی آن بازیکنان باید سنگ‌های خود را به سوراخ بزرگتر که در انتهای صفحه وجود دارد برسانند. این بازی به تقویت محاسبات و ریاضیات در ذهن نیز کمک می‌کند و یکی از سوغاتی‌های منحصر به فرد است که در سفر به لنکاوی می‌توانید آن را تهیه کنید. ‌

 

راهنمای گردش دو روزه در لنکاوی

 

سوغاتی لنکاوی

 


۳- جواهرات


در مرکزخریدهای لنکاوی می‌توانید واحدهای تجاری زیادی را بیابید که در آن جواهرات به فروش می‌رسند. جواهراتی که از مروارید و طلا و نقره پرداخته شده‌اند و به شیوه‌های شرق آسیایی طراحی شده‌اند. جواهراتی که قیمت‌های مناسبی دارند و از آنجایی که از مراکز معتبر دریافت می‌کنید خیالتان درباره اصالت آنها می‌تواند کاملا راحت باشد. در سفرتان با تور مالزی به لنکاوی دست کم برای دیدن مدل‌های شرق آسیایی به شما توصیه می‌کنیم در جواهرفروشی‌های این جزیره درنگ کنید.

 

 

سوغاتی لنکاوی

 


۴- محصولات الکترونیکی


یکی از ویژه‌ترین سوغاتی‌هایی که در سفر به شرق آسیا به خصوص چین و ژاپن و مالزی می‌توانید بخرید، وسایل الکترونیکی و هوشمند هستند. وسایلی که امروزه جزو جدانشدنی زندگی شهری به حساب می‌آیند. وسایلی مانند گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و ... . وسایلی که برندهای معتبر شرق آسیایی نیز آنها را تولید می‌کنند. در سفرتان به لنکاوی اگر به دنبال سوغاتی‌های ویژه هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی سری بزنید و اجناس آنها را جدی از نظر بگذرانید.

 

برترین و ارزان قیمت‌ترین هتل‌های لنکاوی

 

سوغاتی لنکاوی

 


۵- محصولات پیوتر


پیوتر نام یک برند است که محصولات آشپزخانه تولید می‌کند و از همین رو در مالزی به شهرت فراوانی رسیده است. برندی که به واسطه‌ی طراحی‌های منحصر به فردش طرفداران زیادی دارد. در سفرتان به لنکاوی به شما توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه‌های این محصول بزنید و تا جاییکه می‌شود اجناس کم حجم آن را برای خودتان و دوستان‌تان تهیه کنید. اجناسی که تا همیشه یک خاطره‌ی فراموش ناشدنی از سفر به لنکاوی را به شما یادآوری می‌کنند.

 

 

سوغاتی لنکاوی

 


۶- لباس سنتی


لباس سنتی مالزی یکی از زیباترین لباس‌ها برای خانم‌ها به حساب می‌آید. لباسی که با نام باجو کیا شناخته می‌شوند. لباسی که اندکی شباهت به ساری‌های هندی دارند. در سفرتان به لنکاوی اگر به دنبال یک سوغاتی ویژه مالزیایی برای همسرتان هستید بدون شک باید باجو کیاهای این شهر را جدی از نظر بگذرانید. لباس‌هایی که برخی از آنها با دامن هستند و بالا پوش و برخی‌های دیگر با شلوار. لباس‌هایی که امروزه طرح‌های مدرن دارند و طراحان درجه یک شرق آسیایی برای بین‌المللی شدن آنها رویشان کار می‌کنند.

 

بهترین غذاهای مالایی که باید در لنکاوی امتحان کنید

 

سوغاتی لنکاوی

۰۹ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران