فعالیت‌های عاشقانه‌ای که باید در هوشی مین تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
فعالیت‌های عاشقانه‌ای که باید در هوشی مین تجربه کنید

هوشی مین، نشان دهنده فرهنگ، تاریخ و البته مدرنیته در ویتنام است. این شهر مقصدی عالی برای سفر با تور ویتنام بوده و دیدنی‌های بسیاری دارد که می‌تواند روزها شما را معطوف به خود کند. اما اگر سفری دو نفره به این شهر زیبا دارید، بهتر است با فعالیت‌های برتر عاشقانه در این شهر آشنا شوید، فعالیت‌هایی که ما چند مورد از آن‌ها را در نوشته‌ی امروزمان در مقتدرسیر به شما معرفی خواهیم کرد.


قدم زدن در کنار برکه‌ی لاکپشت


البته این مکان خیلی شبیه به برکه نیست، اما محیطی زیبا در متن بخش شهری هوشی مین است که قدم زدن در محیط آن، دیدن فواره‌های آبی و کارهایی از این دست، یک فعالیت بسیار خوب و رایگان محسوب می‌شود. نکته‌ی بسیار خوب این است که این فعالیت‌ها هم در طول روز جذاب هستند و هم در طول شب که با نورپردازی زیبا، جلوه‌ای متفاوت پیدا می‌کند. مکانی که خیلی از قرارهای عاشقانه مردم محلی را نیز به خود اختصاص می‌دهد.

 

 ۱۰ دلیل برای سفر به جزیره‌ی زیبای Phu Quoc در ویتنام 

 

 Turtle Lake

 


کروز سواری در سایگون


یکی از کارهای بسیار دلچسبی که می‌توانید در سفر به هوشی مین انجام دهید، سوار شدن بر قایق‌های کروزی است که بر روی دورخانه‌ی سایگون حرکت می‌کنند. مخصوصا اگر در طول شب این کار را انجام دهید و وقتی در حال صرف شامی عاشقانه هستید، در نمایی دور شهری پرنور را تماشا کنید و از فعالیت‌های تفریحی که برایتان در نظر گرفته می‌شود لذت ببرید.

 

 هانوی یا هوشی مین ؛ اول باید از کدام دیدن کرد؟ 

 

  هوشی مین

 


گردش در جزیره‌ی پنهان


Secret Island جایی رویایی، زیبا و آرام در دل یکی از شلوغ‌ترین شهرهای دنیاست. جایی آن سوی رودخانه‌ی سایگون که یکی از رمانتیک‌ترین نقاط شهر محسوب شده و قایق‌ها شما را به دیدنش می‌برند. همچنین ویلاها و اقامتگاه‌هایی آن‌جا هستند که می‌توانید نیمی از روز یا حتی یک شب کامل را در آن جزیره سر کنید.

 

 

  هوشی مین

 


اسکی روی یخ


یکی از قرارهای جالب عاشقانه در هوشی مین، می‌تواند اسکی روی یخ در این شهر باشد. برای این کار بهترین نقطه رفتن به پارک بازی Vinpearl Land است. با این حال اگر اهل خرید باشید می‌توانید این فعالیت را در مرکز خرید HCMC نیز تجربه کنید. نگران هیچ چیز نباشید، تجهیزات کامل به صورت قرضی به شما داده می‌شود و اگر اولین بار باشد پا روی یخ می‌گذارید، هم به شما آموزش داده شده و هم اینکه تجهیزات لازم برای تجربه اولیه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

 فعالیت‌های جذابی که در سفر به هوشی مین باید انجام دهید 

 

  هوشی مین

 


شام در رستوران‌های رمانتیک و رستوران‌های روی سقف


ما دو بخش مجزا برای شامی عاشقانه در هوشی مین برایتان در نظر گرفته‌ایم. بخش معمول آن انتخاب رستوران‌های رمانتیک و جذاب زیادی است که در این شهر واقع شده که بعضی‌ از آن‌ها بر روی سقف قرار دارند و منظره‌ای فوق‌العاده را برایتان به نمایش می‌گذارند. از میان رستوران‌ها شاید بهترین انتخاب برایتان EON51 Fine Dining با نمایی بسیار جذاب از شهر یا 3G Trois Gourmands Saigon با فضای خاصش باشد و اگر دوست دارید جایی متفاوت روی سقف و فضای باز را امتحان کنید، حتما سری به The View بزنید که بدون شک بهترین در هوشی مین بوده و به ارائه بهترین نوشیدنی‌ها در شهر مشهور است. فراموش هم نکنید که در تمامی موارد نیاز به رزرو حداقل یک روز قبل است.

 

  بهترین پیتزاهای هوشی مین را در این ۸ رستوران میل کنید 

 

 هوشی مین

 


شام در تاریکی مطلق


اما برای زوج‌هایی که اهل کارهای عجیب هستند، رستوران Dine in the dark را به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک رستوران به سبک تاریکی مطلبق است. عموما قرارها و شام‌های عاشقانه مختص نگاه‌های طولانی به یکدگیر است، اما در این‌جا شما باید با صحبت و گوش دادن به حرف‌های یکدیگر ارتباط برقرار کنید.

 

 

 هوشی مین 

 


قدم زدن شبانه در کنار پل Starlight


شب‌ها این پل زیبا با نورپردازی معرکه‌ای که برایش در نظر گرفته شده، یکی از رمانتیک‌ترین نقاط شهر است. جایی که شما می‌توانید در کنار رنگین کمانی از نورهای LED و صدای آب در کنار رودخانه قدم بزنید و ساعتی به دور از شلوغی‌های مرسوم هوشی مین، عاشقانه شبی را در سفر سر کنید.

 

از جنگل‌های مانگرو تا بازارهای متفاوت ؛ ۵ گردش یک روزه از هوشی مین

 

 هوشی مین

 


ترامپولین دو نفره


آخرین پیشنهاد ما به شما هم مختص زوج‌های عاشق هیجان است. حتما دو نفره سری به Jump Arena Trampoline Park Him Lam بزنید که یک پارک بزرگ ترامپولین بوده و بازی‌های هیجان انگیز زیادی در آن تعبیه شده است که بسیاری از آن‌ها را می‌توانید دو نفره بازی کنید. این پارک درست است که با گل‌ و شمع تزیین نشده، اما مسلما شما را با انبوهی از خاطرات خنده‌دار به هتل می‌فرستد.

 

 

هوشی مین

۰۵ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران