روزهای بارانی هوشی‌مین را با این فعالیت‌ها هیجان‌انگیز کنید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
روزهای بارانی هوشی‌مین را با این فعالیت‌ها هیجان‌انگیز کنید

بسیاری از سفرها با تور ویتنام به مقصد هوشی‌مین انجام می‌شود. شهر بزرگ و شلوغی که جاذبه‌های فراوانی دارد می‌تواند سفری عالی را برای شما و خانواده‌تان بسازد. اما سفر به این شهر نکاتی دارد که باید آن‌ها را قبل از سفر در نظر بگیرید. برای مثال اگر بین ماه‌های نوامبر تا آوریل به هوشی‌ مین می‌روید، باید بدانید که این ماه‌ها فصل بارانی به شمار می‌آید و امکان این که حداقل یکی دو روز در سفرتان باران ببارد زیاد است.

در چنین روزهای بارانی، بهتر است بدانید که کدام فعالیت‌ها می‌توانند جذابیت سفر شما را حفظ کرده و روزهایی عالی را برایتان رقم بزنند. فعالیت‌هایی که ما در نوشته‌ی امروز به شما معرفی خواهیم کرد.

 

رفتن به اسپاهای عالی شهر

تقریبا تمام هتل‌های خوب شهر مخصوصا هتل‌های ۵ ستاره و لوکس، دارای یک مرکز اسپا و سلامتی عالی هستند. همچنین اسپاهای مجزا و بسیار خوبی نیز در این شهر هستند که کیفیتی عالی داشته و با امکانات خیلی خوبشان، ساعاتی آرامش بخش را برایتان رقم می‌زنند. در مجموع این فعالیت حتما باید در برنامه‌ی تور هوشی مین شما گنجانده شود، حالا چه باران ببارد چه نه. از جمله‌ی بهترین اسپاهای این شهر نیز می‌توان به Cat Moc Spa، Miu Miu Spa و Temple Leaf Spa اشاره کرد.

 

رستوران‌های ارزان‌قیمت آخرشبی در هوشی مین

 

خرید و تفریح در مراکز خرید هوشی مین

مراکز خرید بسیار بزرگ و مدرنی در هوشی مین هستند که بعضا در کل آسیا از شهرت بالایی برخوردارند. مراکزی همچون Vincom Center که بیش از ۲۵۰ فروشگاه بزرگ در خود دارد و می‌تواند جایی عالی برای عاشقان خرید به حساب بیاید. با این حال نباید به مراکز خرید این شهر تنها به عنوان جایی برای تهیه کالا نگاه کنید، بلکه این مراکز عموما دارای بخش‌های تفریحی متعددی از جمله پارک بازی، سینما، بازی‌های کامپیوتری و ... هستند.

 

 

تماشای نمایش در "خانه اوپرا سایگون"

این سالن تئاتر زیبا و مجلل در سال ۱۸۹۷ ساخته شده است. بعدها بازسازی کاملی روی این سالن انجام شد  اما شکل کلاسیک آن تغییری نکرد. در این سالن که گنجایشی ۸۰۰ نفره در سه طبقه‌ی مربوط به تماشاگران دارد، نمایش‌های اوپرا، بالی، کنسرت‌های موسیقی و همچنین نمایش‌های سنتی رقص ویتنامی برگزار می‌شود که همه‌ی آن‌ها ارزش دیدن دارد. این مکان تنها پنج دقیقه از کلیسای نوتردام فاصله داشته و برای خرید بلیط هر شب، باید بین ساعت ۹ صبح تا ۱۶:۳۰ به دفتر آن مراجعه کنید.

 

مقرون به صرفه ترین هتل‌های هوشی مین

 

شرکت در کلاس آشپزی ویتنامی

کارگاه‌های آموزشی مختلفی در ویتنام برگزار می‌شود و از جمله کارهای جذابی که می‌توانید در هوشی‌ مین انجام دهید، شرکت در کلاس آشپزی است. تاریخچه‌ی غذاهای ویتنامی با کشورهای مختلفی پیوند خورده که همین باعث جذابیت بیشتر غذاهای این کشور می‌شود. کلاس‌ها یک نیم‌روز به طول می‌انجامد و عموما در آن سه نوع غذا به شما یاد داده می‌شود. هزینه‌ی پایین کلاس‌ها و تعداد بالای آن در شهر باعث می‌شود انتخابی عالی برای یک روز بارانی در ویتنام باشد.

 

 

تماشای منظره‌ای زیبا از شهر در برج Bitexco

برج تجاری Bitexco یکی از نمادهای شهر به حساب می‌آید و شما می‌توانید با مراجعه به Sky Deck در این برج که برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده و ۲۶۲ متر ارتفاع دارد، نمایی زیبا از شهر را مشاهده کنید. گردشگران هنگام بازدید از برج یک راهنمای انگلیسی زبان را همراه خود خواهند دید و همچنین بخش‌های آموزشی دیجیتال نیز، نکات جالبی در مورد برج و شهر به شما آموزش می‌دهد. همچنین رستوران‌هایی در طبقه ۵۰ و ۵۱ قرار گرفته‌اند که شما می‌توانید همراه خوردن غذا از این منظره‌ی زیبا لذت ببرید. در نظر داشته باشید که فعالیت این برج بین ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۹:۳۰ شب است و اگر قرار باشد برای شام به آن مراجعه کنید، نباید این کار را به دیروقت موکول نمایید.

 

فعالیت‌های جذابی که در سفر به هوشی مین باید انجام دهید

 

کارگاه آموزش سفال گری

همانطور که بودن در کلاس آشپزی می‌تواند یک تجربه‌ی جذاب برای شما باشد، حضور در این کارگاه‌های نیم‌روزه نیز خیلی جالب خواهد بود. بهترین این کلاس‌ها در Overland Club برگزار می‌شود که هزینه‌ی کم و جوی گرم دارد و کل کلاس نیز بسته به طرحی که انتخاب می‌کنید بین ۹۰ دقیقه تا ۱۸۰ دقیقه خواهد بود. آدرس این کلاس را در زیر برایتان قید می‌کنیم:

 

 

54B Nguyen Thi Huynh, District 11, Phu Nhuan District

۱۶ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران