روزهای بارانی دهلی را با این تفریح‌ها هیجان‌انگیزتر کنید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
روزهای بارانی دهلی را با این تفریح‌ها هیجان‌انگیزتر کنید

دهلی پایتخت هند یکی از زیباترین و پر امکانات‌ترین شهرهای این کشور است که می‌توانید در کمال امنیت به آن سفر کنید و از روزهایی که در آن هستید لذت ببرید. شهری که سال‌ها تحت استعمار انگلستان بوده است و به همین دلیل بیشتر مردمانش به زبان انگلیسی مسلط هستند. شهری که هم پر از جاذبه‌های شبانه است و هم پر از جاذبه‌های روزانه. شهری که بهترین هتل‌های هند را برای آرام‌ترین اقامت‌ها دارد و برترین رستوران‌های این کشور را برای نوش جان کردن انواع غذاهای محلی و بین‌المللی. در سفرتان با تور هند به این شهر که جلوه‌های رمانتیک در خود کم ندارد اگر با یک روز بارانی برخورد کردید همراه ما باشید تا به شما بگوییم در یک روز بارانی چطور می‌شود در این شهر خوش گذراند و خاطره ساخت.


۱- سوار اتوبوس‌های هوهو شوید

اتوبوس‌های هوهو اتوبوس‌هایی هستند که شما را به نقاط دیدنی این شهر می‌برند و روز بارانی یا غیر بارانی نیز نمی‌شناسند. اتوبوس‌هایی که در آنها شما می‌توانید شهر را ببینید و در نزدیکی اماکن دیدنی برای چند دقیقه توقف کنید تا آنها را بیشتر و بهتر به شما معرفی کند. اتوبوس‌هایی که برای سوار آنها شدن باید در تور ثبت‌نام کنید. در سفرتان به دهلی اگر با یک روز بارانی مواجه شدید به شما توصیه می‌کنیم با این اتوبوس‌ها به گردش بروید. چرا که می‌توانید شهر را زمانی که باران می‌خورد و زمینش شسته می‌شود ببینید.

 

۵ رستوران معروف ایرانی در دهلی


۲- به کافه کتاب‌ها بروید

دهلی در خود چندین کافه کتاب معروف دارد که از بهترین‌های هند به حساب می‌آیند. کافه کتاب‌هایی که تعداد زیادی کتاب انگلیسی در خود دارند. چرا که به نوعی دومین زبان مردم این شهر زبان انگلیسی است. در یک روز بارانی که قطرات باران به شیشه‌های این کافه‌ها می‌خورند شما می‌توانید به آنها تشریف ببرید و درحالیکه دلچسب‌ترین قهوه‌ها را سفارش داده‌اید و بی‌نظیرترین کیک‌ها را نوش جان می‌کنید، برای دقایق و یا ساعاتی یک تفریح متفاوت و خاص در شهر دهلی انجام بدهید. تفریحی رمانتیک که اگر در یک سفر عاشقانه به دهلی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما آن را تجربه کنید.

 


۳- پیاده‌روی کنید

خیابان‌ها و پیاده‌روهای دهلی همگی مکان‌هایی هستند که می‌توانید به آنها تشریف ببرید و در کمال امنیت یک پیاده‌روی جذاب داشته باشد. حالا اگر در این شهر باران آمده باشد و یا ابرها به آرامی در حال نوازش زمین باشند شما می‌توانید برای ساعاتی در جاهای مختلف شهر قدم بزنید و باران خورده آن را تماشا کنید. یکی از مکان‌های جذابی که به هنگام باران می‌توانید از آن دیدن کنید باغ‌های لودی است که مناظر شگفت‌انگیزی مقابل دیدگان شما قرار می‌دهند.

 

یک روز در دهلی، پایتخت زیبایی‌های هند


۴- به رستوران‌های دهلی بروید و غذاهای گرم نوش جان کنید

دهلی پر از رستوران است. رستوران‌هایی که برخی از آنها گران قیمت و برخی‌های دیگر ارزان قیمت هستند. رستوران‌هایی که در آنها می‌توانید انواع غذاهای تند و تیز هندی را با قیمت‌های مختلف سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستوران‌هایی که هم غذاهای گیاهی سرو می‌کنند و هم غذاهای گوشتی. رستوران‌هایی که غذاهای معروف بین‌المللی نیز در منوی آنها جایگاه دارند. در یک روز بارانی به شما توصیه می‌کنیم به رستوران‌های سنتی دهلی تشریف ببرید و در آن یک سوپ محلی پر ادویه و خوشمزه را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 معرفی برترین رستوران‌های حلال در دهلی نو 


۵- روز بارانی دهلی روز عکاسی است

اگر به عکاسی مستند علاقه‌مند هستید و یا عکاسی از مناظر شهری برایتان جذاب است، اگر شانس خوبی داشته باشید و بخت با شما یار باشد، یک روز بارانی در دهلی فوق‌العاده است برای این کار. در یک روز بارانی شما می‌توانید مردمان این شهر را متفاوت‌تر از همیشه ببینید و از آنها عکس‌های زیبا بیندازید. بنابراین اگر حتی عکاس حرفه‌ای نیستید و تجهیزات خاصی برای عکاسی کردن در دهلی همراه خود ندارید به شما توصیه می‌کنیم در یک روز بارانی برای ساعاتی از هتل خود بیرون بزنید و در این شهر عکاسی کنید.

 

۷ کافه‌ی شبانه پر شور و هیجان دهلی


۶- به کافه‎‌های پشت بامی بروید

دهلی در خود چندین کافه پشت بامی معروف دارد که این بام‌ها به شما امکان می‌دهند شهر را از بلندی تماشا کنید و از دیدن حجم کلی آن لذت ببرید. در یک روز بارانی شما می‌توانید به این کافه‌ها تشریف ببرید و درحالیکه گرمترین قهوه‌ها و نوشیدنی‌ها را میل می‌کنید شهر را نیز در پاکیزه‌ترین و زیباترین حالتش تماشا کنید.

 


۷- فیلم هندی تماشا کنید

اگر فکر می‌کنید بنیه ضعیفی دارید و با یک باد سرما می‌خورید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به دهلی اگر با یک روز بارانی مواجه شدید در هتل‌ خود بمانید و یک فیلم هندی درجه یک از تلویزیون اتاق‌تان تماشا کنید. چرا که اگر خدایی ناکرده سرما بخورید فرصت گشت و گذار لذت‌بخش در این شهر را در دیگر روزهایی که در آن هستید از دست می‌دهید.

 

بهترین سوغاتی‌هایی که می‌توانید از دهلی بخرید

۰۸ آذر ۱۳۹۸

نظرات کاربران