با این تفریح‌های هیجان‌انگیز در ویتنام آدرنالین خونتان را بالا ببرید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
با این تفریح‌های هیجان‌انگیز در ویتنام آدرنالین خونتان را بالا ببرید

ویتنام یکی از زیباترین کشورهای جهان است که می‌شود به آن سفر کرد. کشوری سرسبز که از دل سیاهی جنگ بیرون آمده و رنج به خود کشیده است. کشوری با جاذبه‌های طبیعی پر شمار که می‌شود زیر سقف آسمان شبش کمپ زد و ستاره‌ها را در شمرد. کشوری که غذاهای شرق آسیایی معروفی دارد و در جذاب‌ترین رستوران‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کشوری که هتل‌ها و اقامتگاه‌های دنج زیاد در خود دارد و یکی از نقاط رماتیک جهان برای سفرهای عاشقانه به حساب می‌آید. در سفرتان با تور ویتنام اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز هستید همراه ما باشید تا ۸ تفریحی که می‌تواند آدرنالین خونتان در این کشور را بالا ببرد یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- کایاک


کایاک سواری یکی از تفریحات جذاب است برای آنهایی که عاشق کشف کردن هستند. تفریحی که در آن باید با قایق‌های پارویی بزنید به دل آب و پیش بروید. آنقدر که با آسمان یکی شوید. خلیج لانگ ویتنام که متشکل از صد جزیره‌ی کوچک است یکی از معروف‌ترین بخش‌های این کشور برای تجربه‌ کردن کایاک به حساب می‌آید که در سفر به این کشور به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به آن بروید و این تفریح را تجربه کنید.

 

فعالیت‌های رایگان یا کم‌هزینه در هانویی پایتخت ویتنام

 

 

 سفر به ویتنام

 


۲- اسکی روی شن


منطقه‌ی موی نِه (Mui ne) این جزیره یکی از مناطق جذاب ویتنام به حساب می‌آید که انباشته شده است از تپه‌های شنی. با سفر به این منطقه از ویتنام می‌توانید یک صبح که آفتاب تازه دارد طلوع می‌کند از تپه‌ای شنی بالا برید تا با سرعت هرچه تمام از بالای آن و از روی شن‌ها لیز بخورید و پایین بیایید. این تفریح زیاد به مهارت خاصی نیاز ندارد اما به انرژی زیادی نیاز دارد که شما را تحریک کند از شن‌ها بالا بروید و بعد اوج هیجان را تحربه کنید و با سرعت پایین بیایید.

 

 

 سفر به ویتنام

 


۳- موتور سواری


یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین تفریحاتی که در ویتنام می‌توانید انجام بدهید رانندگی در جاده‌های بسیار زیبای این کشور است. اگر دوست دارید در سفر به ویتنام این تفریح را انجام بدهید می‌توانید در هوچی مین موتور و یا دوچرخه اجاره کنید و در مسیر هانوی گاز بدهید و یا رکاب بزنید. اگر گواهی نامه‌ی بین‌المللی ندارید و در عین حال آمادگی بدنی لازم را نیز دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در هوچی مین دوچرخه اجاره کنید و این تفریح را انجام بدهید. چرا که آنقدر ویژه و خاص است تا همیشه از انجام آن خشنود خواهید بود و بارها به نیکی از آن یاد خواهید کرد.

 

بهترین سواحل ویتنام که دیدن‌شان را نباید از دست بدهید

 

 

 سفر به ویتنام

 


۴- صعود قله فانسیپان


فانسیپان یکی از قله‌های معروف ویتنام است که تعداد زیادی از کوه‌ نوردان دنیا را بی‌تاب خودش کرده است. جاییکه ۳۱۴۳ متر ارتفاع دارد و تورهای زیادی در ویتنام برای فتح آن برگزار می‌شوند. تورهایی که بیشتر برای کوه نوردهای آماتور کاربرد دارند و غالبا در سه روز برگزار می‌شوند. یادتان باشد درست است که این قله ارتفاع زیادی ندارد اما مسیر پر شیب، سخت و صخره‌ای دارد و همین امر باعث شده است پیمایش مسیر آن یکی از تفریحات هیجان‌انگیز سفر به ویتنام به حساب آید.

 

 

 سفر به ویتنام

 


۵- غواصی


ویتنام کشور غواصی و غواصان است. جاییکه مکان‌های زیادی برای غواصی کردن دارد و در جای‌جای آن می‌توانید مراکزی را ببینید که امکان غواصی کردن را در آب‌های زلال و شفاف برایتان فراهم می‌آورند. اگر حرفه‌ای و یا مبتدی هستید نگران نباشید چرا که مراکز غواصی این کشور تمامی امکانات لازم برای انجام این تجربه را برایتان فراهم می‌آورند. تجربه‌ای که می‌توانید در کنار خانواده و یا انفرادی آن را انجام بدهید و برای همیشه یاد و خاطره‌ی آن را با خودتان داشته باشید.

 

بهترین فعالیت‌های شبانه در هانویی ویتنام

 

 

سفر به ویتنام

 


۶- غار نوردی


یکی از بزرگترین غارهای جهان سون دونگ نام دارد که در این کشور واقع شده است. قاره‌ای که یک هواپیمای بوئینگ در آن جا می‌شود و شهرتش جهانی است. در سفرتان به ویتنام به شما توصیه می‌کنیم حتما بخشی از وقت گردشگرانه‌ی خود را به این دیدن غار اختصاص بدهید چرا که هم مسیرش شگفت‌انگیز است و هم خودش. البته غارهای ویتنام به این مورد ختم نمی‌شود و شما در جای‌جای آن می‌توانید غارهای کوچک و بزرگی را بیابید که گشف آن برای شما شگفتی می‌آفریند.

 

 

سفر به ویتنام

 


۷- دره نوردی


اگر اهل سنگ نوردی و دره نوردی هستید باید بدانید طبیعت بی‌نظیر این کشور یکی از بهترین نقاط دنیا برای انجام این ورزش‌هاست. تفریحاتی که برای انجام دادن‌شان باید آمادگی بدنی لازم را داشته باشید و صد البته تجهیزات لازم اعم از کفش و طناب و لباس و ... . بالا رفتن از صخره‌ها درحالیکه رودخانه‌ای آرام و یا نیمه خروشان زیر پایتان در جریان است شاید خاص‌ترین و جذاب‌ترین تفریحی باشد که در این کشور می‌توانید انجام بدهید.

 

۱۰ مکان جادویی و رویایی در ویتنام برای کمپ زدن و پناه بردن به دل طبیعت

 

 

سفر به ویتنام

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران