بهترین رستوران‌های غذای چینی در استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
بهترین رستوران‌های غذای چینی در استانبول

غذاهای چینی تنوع زیادی دارند و با توجه به مواد رنگی مختلفی که در آن‌ها استفاده می‌شود معمولا خوش رنگ و رو هم هستند. احتمالا یکی از مهم‌ترین دلایل جذب مردم به غذاهای چینی جدا از تنوع در مزه شکل ظاهری آن‌ها باشد. هر چه که هست غذاهای چینی در سراسر دنیا عاشقان خودش را دارد. استانبول نیز همانند هر شهر توریستی دیگری میزبان چند رستوران چینی با غذاهای اصیل و متنوع است. بنابراین اگر در سفر با تور استانبول هوس غذای چینی کردید به یکی از گزینه‌های زیر بروید.

 

رستوران kroren

رستوران کرورن در فتیح یکی از توریستی‌ترین مناطق استانبول واقع شده و بر سر راه مسافران قرار گرفته است. رستوران بزرگ بوده و با صندلی‌های چوبی پر شده است. دیوارهای کرم رنگ با تابلوهای زیبا پوشیده شده و در کل فضایی جذاب به وجود آورده که در عین زیبایی آرام و دنج است. غذاها متنوع هستند و طیفی از انواع برنج‌ها و سوپ‌های نودل را در بر می‌گیرند. شما می‌توانید برای صبحانه، برانچ، ناهار و شام هر زمان که خواستید به این رستوران بروید و از منویی متنوع و متشکل از غذاهای چینی، آسیای مرکزی و دیگر نواحی قاره چیزی سفارش دهید و لذت ببرید. به علاوه افراد گیاه‌خوار، وگان و مسلمان می‌توانند از غذاهای گیاهی و حلال تنوعی در اینجا لذت ببرند.

 

 معرفی برترین رستوران‌های گیاهی در استانبول 

 

رستوران کرورن

 

 

آدرس: Topkapı, Turgut Özal Millet Cd 170/A, 34093 Fatih/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 525 00 09

 

 

شانگ پالاس

این رستوران حس و حال شرقی‌تری دارد. گرچه هنوز مدرن و شیک و البته گران‌قیمت است اما با استفاده از نور کم، مبلمان چوبی و زرد و دکوراسیون قهوه‌ای سعی کرده تا محیطی آرام و شرقی ارائه دهد، چیزی شبیه به رستوران‌های مدرن شانگهای. همانطور که گفتیم منو گران‌قیمت است اما به همان نسبت غذاها نیز فوق‌العاده لذیذ و با کیفیت هستند. انواع و اقسامی از غذاهای چینی، خوراک برنج سرخ شده و مرغ و نوشیدنی‌های عالی در دسترس هستند که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کرده و سفارش دهید. به علاوه عاشقان دامپلینگ و اسپرینگ رول در اینجا به خواسته‌شان می‌رسند. غذاهای منو نه تنها شامل گزینه‌های چینی می‌شود بلکه می‌توانید غذاهای گیاهی و آسیایی را نیز در دسترس داشته باشید.

 

 ۸ رستوران جذاب و شیک در خیابان استقلال استانبول 

 

شانگ پالاس

 

 

آدرس: Sinanpaşa, Hayrettin İskelesi Sk., 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 275 88 88

 

 

رستوران دراگون

یکی از بهترین رستوران‌های غذای چینی در استانبول با دو فضای سربسته و روباز و جوی رمانتیک و آرامشبخش همین است که می‌بینید. بنابراین اگر می‌خواهید برای قراری عاشقانه برنامه‌ریزی کنید دراگون از لوکس‌ترین و جذاب‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. هر چقدر فضای بیرونی دکوراسیونی به روز دارد اما در داخل همه چیز نشان از فرهنگ سنتی چینی دارد از رنگ قرمز به کار رفته گرفته تا نقش و نگارهای طلایی. منو شامل شامی مفصل شامل غذاهای چینی، آسیایی و سالم می‌شود. اگر از ما می‌شنوید بهتر است قبل از رفتن حتما میزی رزرو کنید.

 

۶ رستوران فوق‌العاده‌ی استانبول برای مزه کردن بهترین برگرها

 

 رستوران دراگون

 

 

آدرس: Harbiye, Cumhuriyet Cd. No:50, 34367 Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 231 62 00

 

 

Cin Bufe Beyoglu

هر چه تا اینجای مطلب از گزینه‌های گران گفتیم اما در اینجا شما می‌توانید از غذاهایی با رنج قیمت ۱۰ تا ۱۵ دلار لذت ببرید. منو شامل ناهار، شام و شام آخر شبی می‌شود. به علاوه به جز غذاهای چینی برخی دیگر از گزینه‌های آسیایی هم در دسترس هستند. فضای داخلی رستوران ساده و به رنگ‌های قرمز و مشکی با میز و صندلی‌های چوبی طراحی شده است. شما در اینجا می‌توانید از خوردن غذاهایی که شیک و زیبا و با طعم‌هایی فوق‌العاده سرو می‌شوند لذت ببرید.

 

 در بهترین رستوران‌های محله گالاتا در استانبول غذا بخورید

 

 Cin Bufe Beyoglu

 

 

گریت دانگ فنگ

این رستوران یکی از اصیل‌ترین منوهای موجود در استانبول را برای ناهاری ماجراجویانه ارائه می‌دهد. غذاها متنوع هستند و شما می‌توانید انتخاب کنید روی برنج‌تان چه چیزی ریخته شود. این رستوران روباز که در مرکز خریدی در محله شیشلی واقع شده جایی مناسب برای رفتن و استراحت کردن و خوردن غذاهای خوشمزه است.

 

راهنمای گردش در محله نیشان تاشی استانبول

 

 گریت دانگ فنگ

 

 

آدرس: 19 Mayıs, Büyükdere Cd. No:22, 34387 Shawnee Mission/Şişli/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 212 380 11 77

 

 

Chinese & Sushi Express

برای عاشقان سوشی و غذاهای ژاپنی رستوران مای را پیشنهاد می‌کنیم که منویی تلفیقی از غذاهای چینی، ژاپنی و انواع چشمگیر سوشی‌ها را ارائه می‌دهد. فضای داخلی با دکوراسیون با سرویس چوبی پوشانده شده و سبک نورپردازی آن جایی دنج و آرام را ارائه می‌دهد. این رستوران دارای سه شعبه مختلف در کادیکوی، بی‌اغلو و اورتاکوی است که هر کدام‌شان با حفظ المان‌های مشترک دکوراسیون متفاوتی دارند. شما می‌توانید برای ناهار و شام به این رستورانها بروید و از غذاهای خوشمزه و رنگی آن سفارش دهید و لذت ببرید.

 

معرفی دو رستوران ژاپنی ووگو و یادا سوشی در استانبول

 

 Chinese & Sushi Express

 

 

آدرس: Asmalı Mescit, Meşrutiyet Cd. No:119, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

تلفن: +90 4441246

۰۴ شهریور ۱۳۹۸

نظرات کاربران