۲ تور معروف غواصی در سفر تابستانی به آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۲ تور معروف غواصی در سفر تابستانی به آنتالیا

آنتالیا یکی از زیباترین جزیره‌های کشور ترکیه است که سالانه بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند و از آنها با بهترین امکانات میزبانی می‌کند. جزیره‌ای که پر از هتل‌های لوکس است. هتل‌هایی که به نوعی هرکدام یک شهر برای گشت و گذار به حساب می‌آیند. جزیره‌ای که سواحل درجه یک در خود بسیار دارد و در بهترین رستوران‌ها از گردشگرانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور آنتالیا به این جزیره اگر به دنبال رفتن به جهان زیر آبها هستید همراه ما باشید تا ۲ تور غواصی مشهور این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. تورهایی که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد و خاص خود را دارند و شما با توجه به علاقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.


۱- تور غواصی یک روزه در مدیترانه


اگر می‌خواهید یک روز از عمرتان را به تجربه‌ی زیستن زیر آب اختصاص بدهید به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان به آنتالیا در این تور شرکت کنید. توری که هشت ساعت به درازا می‌کشد و طی آن شما دو بار می‌زنید به دل آب تا از نزدیک شاهد زندگی آبزیان باشید. توری که برای شرکت در آن نیاز نیست غواص حرفه‌ای باشید و در هر سطحی که باشید با مربیان طراز اول راهی آب می‌شوید. مربیان که غیر از زبان ترکی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در آنتالیا را دارد و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود تا قبل از غروب آفتاب و ساعت ۶ عصر به پایان رسد. توری که تجربه غواصی در آب‌های گرم را برای شما به ارمغان می‌آورد و به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد دارید از تفریحات مرسوم آنتالیا فاصله بگیرید حتما در آن شرکت کنید. از نکات ویژه درباره این تور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا

 

غواصی در آنتالیا

 

 

  1.  برای شرکت در این تور محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن شرکت‌کنندگان ۱۰ سال است.
  2.  تمامی تجهیزات غواصی در این تور به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود. تجهیزاتی که همگی درجه یک و بهترین می‌باشند.
  3.  در این تور شما وعده‌ی غذایی ناهار را مهمان برگزار کنندگان آن هستید.
  4.  اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور شرکت‌تان در آن را لغو کنید هزینه تور به تمامی به شما عودت داده خواهد شد.
  5.  شرکت برگزار کننده‌ی این تور مربیانی مسلط به زبان آلمانی و اسپانیا نیز به استخدام خود درآورده‌اند.
  6.  اگر حتی در هفته‌ها و ماه‌های نخست بارداری قرار دارید شرکت در این تور را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم.


۲- تور خصوصی غواصی در بِلِک


در سفرتان با تور تابستان آنتالیا اگر دوست دارید در یک تور خصوصی و ویژه غواصی را تجربه کنید به شما توصیه می‌کنیم در این تور شرکت کنید. توری که ۷ ساعت به درازا می‌کشد و صبح زود آغاز می‌شود. توری که به همراه برترین مربیان غواصی آنتالیا شما را راهی جهان زیر آبها می‌کند تا زیباترین تصاویر جهان زیرین آنتالیا را در معرض دیدتان قرار دهد. توری که ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می‌شود و قبل از غروب آفتاب به پایان می‌رسد. توری که تمامی امکانات درجه یک غواصی را در اختیار شرکت کنندگانش قرار می‌دهد و مربیانش به سه زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. توری که با قایق سواری و گشت و گذار در آب‌های مدیترانه همراه است و همین امر سبب محبوبیت بیشتر آن در میان گردشگران شده است. در سفرتان به آنتالیا اگر محدودیت و مشکل مالی ندارید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این تور شرکت کنید و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان بسازید. از نکات ویژه درباره این تور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی که نباید از دست بدهید ـ قسمت اول

 

تور آنتالیا

 

 

  1.  شما وعده‌ی غذایی ناهار را مهمان این تور هستید و چه گوشتخوار باشید و چه گیاهخوار در هر دو صورت بهترین غذاها در این تور برای شما تدارک دیده می‌شود.
  2.  این تور سرویس رفت و برگشت به محل اقامت شما در آنتالیا را دارد و از این رو به رفاه حال شما می‌آید.
  3.  افرادی که دارای معلولیت هستند امکان شرکت در این تور را دارند و برای آنها امکانات ویژه فراهم آمده است.
  4.  این تور در صورتی برگزار می‌شود که شرایط آب و هوایی مساعد باشد. در صورت نامناسب بودن شرایط جوی تور لغو و هزینه آن عودت داده خواهد شد.
  5.  از آنجا که این تور خصوصی است برای تعداد شرکت کنندگان محدودیت دارد. حداکثر تعداد شرکت کنندگان این تور ۱۵ نفر است.
  6.  اگر ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور شرکت‌تان در آن را لغو کنید هزینه تور به تمامی به شما عودت داده خواهد شد.
۱۹ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران