تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی مراکز خرید

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
تور آنتالیا و پیشنهادهای تابستانی مراکز خرید

تور آنتالیا این روزها به یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری برای مسافران ایرانی تبدیل شده است. کسانی که قصد دارند از گرمای طاقت فرسای تابستان، فرار کنید و چند روز را در ساحل شگفت‌انگیز آنتالیا سپری کنند. اما از آن‌جایی که در یک تور تابستانی کوتاه یا نسبتا کوتاه نمی‌توانید از همه امکانات و جاذبه‌های گردشگری آنتالیا بهره‌مند شوید، مقتدر سیر پیشنهادهایی را برای شما در نظر گرفته است تا پیش از آغاز سفر، برنامه خود را مشخص کرده باشید.

دو ساحل متفاوت آنتالیا را به شما معرفی کردیم. ساحل لارا که به لاس وگاس ترکیه معروف شده و یکی از بهشتی‌ترین سواحل تابستانی است نخستین پیشنهاد ساحلی ما برای گردشگران تور آنتالیا است. یک ساحل عالی  که امکانات گردشگری فراوانی دارد؛ از باشگاه‌های ساحلی و کلوپ‌های شبانه گرفته تا ورزش‌های آبی و فروشگاه‌ها و مراکز خرید.

بندر باستانی فازلیس که به نام ساحل فیروزه‌ای آرامش‌بخش معروف شده، یک ساحل آرام و اختصاصی برای مناسبت‌های عاشقانه است. علاوه بر این می‌توانید از بندرگاه قدیمی و تاریخی آنتالیا هم بازدید کنید و در یک فضای باستانی عجیب و تاریخی قدم بزنید و عکاسی کنید.

در بخش دوم پیشنهادهای ویژه تور تابستانی آنتالیا مقتدرسیر با بهترین مراکز خرید این شهر ساحلی زیبا آشنا خواهیم شد:

 

  •  مرکز خرید مارک آنتالیا (MarkAntalya)

مرکز خرید مارک، یکی از پیشرفته‌ترین و وسیع‌ترین مراکز خرید آنتالیا است که در سال ۲۰۱۳ در یک فضای ۵۱ هزار متر مربعی ساخته شد. ۱۵۵ فروشگاه هیجان‌انگیز از برترین برندهای ترکیه و اروپا در این مرکز خرید دور هم جمع شده‌اند تا در منطقه لارای آنتالیا یکی از مدرن‌ترین مال‌های آنتالیا را تشکیل دهند.

 

 

MarkAntalya

 

 

مارک آنتالیا، یک مجموعه کامل برای خریدهای سالانه است. در اینجا می‌توانید بهترین برندهای کفش و کیف و لباس‌های ترک، اروپایی و بین‌المللی را پیدا کنید. البته برای خرید از این برندها باید کمی دست و دل‌باز باشید تا بتوانید به روز ترین‌های مد دنیا را خریداری کنید. اگر خوش‌شانس باشید یا برنامه‌ریزی هوشمندانه‌ای داشته باشید و در زمان تخفیف به آنتالیا بروید، شانس این را خواهید داشت که از آف‌های شگفت انگیز این برندها خرید کنید. برندهای اچ اند ام، مانگو، برشکا، کوتون و هاریبو و هم‌چنین نماینده طراحان مطرح ترکیه مانند Derimod، Hotiç و Matraş را در این مرکز خرید خواهید دید.

 

 

  • سینما، رستوران و استراحت برای یک خرید ۱۲ساعته

اگر خیلی اهل خرید نیستید اما به خاطر همراهی با همسفرهای خود در سفر به آنتالیا، ناچار هستید سری به مراکز خرید بزنید، مارک آنتالیا یک گزینه خوب برای شماست چراکه علاوه بر خرید و دیدن فروشگاه‌های مختلف، می‌توانید خودتان را به یکی از ده سالن سینمای این مرکز خرید برسانید و در آرامش و خلوت خود به تماشای جدیدترین فیلم‌های دنیا بنشینید.

 

 راهنمای خرید ارزان و مقرون به صرفه‌ در آنتالیا؛ شهر زیبای ساحل‌ها و دریا 

 

MarkAntalya

 

 

علاوه بر این پس از ساعت‌ها خرید و پیاده‌روی در مارک آنتالیا، می‌توانید سری به فودکورت این مجموعه بزنید تا در یکی از رستوران‌های متنوع، یک وعده غذای با کیفیت نوش جان کنید. یا برای دوباره نفس گرفتن یک میان وعده سبک و نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید.

 

 

MarkAntalya

 

 

این مرکز خرید عظیم، ۱۲ ساعت در شبانه‌روز درهای خود را به روی خریداران باز می‌کند و از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب می‌توانید برای خرید به مرکز خرید مارک آنتالیا بروید.

 

 

  •  مرکز خرید اوت لت دیپو (Deepo Outlet Center)

اگر به قصد خریدهای ارزان یا اقتصادی به ترکیه آمده‌اید، اصلا نگران نباشید. علاوه بر بازارهای محلی و ساحلی، مراکز خرید مدرن و پیشرفته‌ای در آنتالیا خواهید دید که اجناس برند و باکیفیت را با قیمت مناسبی در اختیارتان خواهند گذاشت. یکی از این مال‌ها، مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا است.

 

 ۶ بازار سنتی و خیابانی آنتالیا؛ شهر سفرها و خریدهای تاریخی

 

Deepo Outlet Center

 

 

این فروشگاه درست در کنار فرودگاه بین‌المللی آنتالیا ساخته شده و بیشتر از ۹۰ فروشگاه را در خود جای داده است. تخفیف‌های وسوسه‌انگیز همیشگی این فروشگاه آنقدر خوش آوازه است که هر سال میلیون‌ها گردشگر برای خرید سالانه خود از اینجا بازدید می‌کنند. اینکه بتوانید بهترین برندهای دنیا را با یک قیمت استثنائی خرید کنید، یک خاطره به یاد انگیز از سفر با تور آنتالیا برا‌ی‌تان خواهد ساخت.

 

 

  • از کارتینگ و مجموعه تفریحی برای کودکان تا فودکورت و سینما

همان‌طور که گفتیم، اوت لیت دیپو یک مرکز خرید مدرن است که به امکانات رفاهی و تفریحی خریداران هم فکر کرده است. به همین دلیل پنج سالن سینمای مجهز که فیلم‌های روز دنیا را نمایش می‌دهند در انتظار گردگشرانی هستند که یا از خرید لذت نمی‌برند و یا دوست دارند پس از یک خرید عالی، کمی استراحت کنند.

 

 بهترین رستوران‌های آنتالیا برای خوردن ۱۰ غذای خوشمزه‌ و لذیذ

 

Deepo Outlet Center

 

 

اگر مدت زمان زیادی را در اوت لت دیپو گذرانده‌اید و حسابی خرید کرده‌اید، وقت آن رسیده است که خودتان را به یک وعده غذایی عالی دعوت کنید. برای این کار لازم نیست از مرکز خرید خارج شوید چراکه در فودکورت این مجموعه، می‌توانید شعبه‌هایی از معروف‌ترین رستوران‌های دنیا را پیدا کنید و یک غذای تازه نوش جان کنید.

اگر هیجان بیشتری می‌خواهید، محوطه مخصوص کارتینگ را پیدا کنید. در اینجا هم می‌توانید تماشاگر باشید و هم وارد بازی شوید و کمی آدرنالین به خون خود اضافه کنید. اگر با فرزندان خود به خرید رفته‌اید، بازهم نگران نباشید. در این مرکز خرید یک مجموعه تفریحی خوب برای کودکان ساخته شده است که می‌تواند شما را از دست غرغرها و بی‌حوصلگی‌های فرزندان‌تان نجات بدهد!

 

 Land of Legends ، برترین تم پارک آنتالیا 

 

Deepo Outlet Center

 

 

مرکز خرید اوت لت دیپو هر روز هفته و در هر روز به مدت ۱۲ ساعت درهای خود را به روی مشتریان باز می‌کند. این یعنی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فرصت دارید که از امکانات این مال لذت ببرید.

۱۲ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران