پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
پیشنهاد اسپا و ماساژ در سفر با تور تابستانی آنتالیا

اگر تور تابستانی آنتالیا را انتخاب کرده‌اید تا چند روزی استراحت کنید بدون آنکه از استرس کار و روزمرگی زندگی خبری باشد، راه را درست آمده‌اید. اینجا همه چیز برای یک استراحت تمام و کمال آماده است؛ از سواحل شنی آرام گرفته تا هتل‌هایی که همه چیز را برای آرامش شما فراهم کرده‌اند.

اگر از تصور روزهایی که در سفر به آنتالیا پیش روی شماست، هیجان‌زده شده‌اید، بهتر است خودتان را به یک گزینه دیگر هم مهمان کنید تا سفری به یاد ماندنی داشته باشید، اسپا و ماساژ در بهترین مراکز تخصصی آنتالیا. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، در ادامه سه مرکز اسپای خوش‌نام آنتالیا را به شما معرفی می‌کنیم:

 

پیشنهاد اول

هتل Spice Hotel & Spa

نظرتان درباره یک مرکز اقامتی اسپا درست در نزدیکی ساحل بکر و موج‌های آبی دریای بیکران چیست؟ هتل اسپایس اند اسپا یک هتل مجلل پنج ستاره است که با بهره‌مندی از یک مجموعه مجهز اسپا، اسم و رسم خوبی در زمینه ماساژ و ریلکسیشن از آنِ خود کرده است.

اگر با گروهی سفر می‌کنید که درباره استفاده از اسپا و ماساژ با آن‌ها اتفاق نظر ندارید، اصلا نگران نباشید چرا که درست زمانی که شما در حال ریلکس کردن با ماساژ هستید، آن‌ها می‌توانند از امکانات دیگر هتل مانند استخرهای رو باز و سالن‌های حرفه‌ای استخر سرپوشیده شنا کنند!

 

۷ مرکز مجلل اما ارزان ماساژ در هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا

 

اسپا و ماساژ در آنتالیا

 

 

و اما کودکان! در این‌جا مدیران و برنامه‌ریزان هتل شرایط ویژه‌ای را فراهم کرده‌اند تا اگر در این سفر فرزندان کودک و نوجوان شما همراهی‌تان می‌کنند، بتوانید بدون نگرانی از اسپا و ماساژ خود لذت ببرید. چطور؟ این هتل خدمات نگهداری از کودک هم ارائه می‌دهد، هم‌چنین می‌توانید نوجوانان خود را به استخر مخصوص خودشان بفرستید، استخری که با غریق نجات‌ها و مربی‌های حرفه‌ای مراقب فرزندان شماست.علاوه بر این بعد از ماساژ و آب تنی لازم نیست مسافت زیادی را سپری کنید تا خودتان را به یک رستوران با کیفیت برسانید، اسپایس اند اسپا، پنج رستوران مجلل و دو کافی‌شاپ دارد که حتما یک وعده مناسب با ذائقه شما در آن پیدا خواهد شد.

 

برترین هتل‌های ۴ ستاره در آنتالیا به انتخاب کاربران تریپ‌ادوایز

 

اسپا و ماساژآنتالیا

 

 

اگر هنوز هم برای انتخاب مرکز اسپای این هتل، قانع نشده‌اید، خوب است بدانید که در کنار اسپا و ماساژ اختصاصی، می‌توانید روی خدمات دیگری مانند سونای بخار، جکوزی، تجهیزات و فضای مناسب حمام آفتاب، سولاریوم، یوگا و حتی اتاق بازی‌های کامپیوتری هم حساب کنید.پکیج ویژه ماساژ آسیایی، اسپای درمانی، ماساژ مراقبت از پوست و جوانی و حمام سنتی ترکی برخی از گزینه‌هایی هستند که می‌توانید از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

 

 

پیشنهاد دوم

مرکز اسپا و سلامتی Shantai Spa & Welness Centre

اگر بیشتر از آنکه طرفدار فضاهای سنتی باشید، از وقت‌گذرانی و تفریح در محل‌های مدرن و لوکس لذت می‌برید، بهتر است برای تجربه یک اسپای لاکچری و مجلل سری به مرکز اسپا و سلامتی شانتای در هتل لانا بلانکای آنتالیا بزنید.مرکز اسپای شانتای، به شما امکان می‌دهد تا در یک فضای آرامش بخش و محیطی تسکین دهنده با خودتان خلوت کنید. نکته قابل توجه در این مرکز این است که به خوبی به حریم خصوصی مهمان‌ها احترام گذاشته می‌شود، پس اگر برای استفاده از خدمات اسپا و ماساژ کمی خجالتی هستید، دل‌تان را به دریا بزنید و یک بار خودتان را به این اسپای اختصاصی دعوت کنید.

 

 

اسپا و ماساژآنتالیا

 

 

یکی از خدمات مشهور این مرکز اسپا، مجموعه خصوصی آب گرم است که در آن علاوه بر یک استراحت بدون دردسر، می‌توانید از امکاناتی مانند درمان با گیاهان طبیعی یا نوش جان کردن نوشیدنی‌های کاملا طبیعی و گیاهی لذت ببرید. در این مرکز، متخصصانی از سراسر دنیا، با توجه به وضعیت سلامتی‌تان، درمان‌های نوآورانه آب گرم را به شما پیشنهاد خواهند داد.

علاوه بر این، اگر می‌خواهید کاملا تازه شوید، می‌توانید به ویتامین بار، حمام ترکی، سونا و یا اتاق بخار بروید. اگر خیلی اهل ورزش هستید و نمی‌خواهید حتی در سفر هم یک روز برنامه ورزشی‌تان را تغییر ندهید، مرکز تناسب اندام و باشگاه ورزشی با بهترین امکانات در انتظار شما هستند.

 

فعالیت‌های متنوع در مرکز شهر آنتالیا

 

اسپا و ماساژآنتالیا

 

 

برای استفاده از خدمات اسپا، می‌توانید یکی از انواع ماساژ خاور دور، ماساژ چین، ماساژ مراقبت از پوست، ماساژ طلایی و لوکس زیبایی و ... را انتخاب کنید. نکته جالب توجه این‌که در این مجموعه اسپا، خبری از سر و صدای محیط و زندگی شهری نیست چراکه تمام بخش‌های این هتل و از جمله مرکز اسپای شانتای به شیشه‌های دوجداره و عایق‌های صوتی مجهز شده است.

 

 

پیشنهاد سوم:

هتل Crystal Sunset Luxury Hotel and Spa

مرکز تخصصی اسپای هتل کریستال سان ست آنتالیا، همان‌طور که از نامش پیداست در یک محیط کاملا لوکس و مجلل خدمات ویژه ماساژ آرامش، ماساژ درمانی، ماساژ زیبایی، حمام سنتی ترکی و سونا را ارائه می‌دهد.

خبر خوب برای شما این است که در صورتی که مرکز اسپای هتل کریستال سان ست را انتخاب کرده باشید، تنها کمتر از پنج دقیقه تا یک ساحل شنی اختصاصی فاصله خواهید داشت. نکته دیگر اینکه، این مرکز اسپا فاصله بیشتری از مرکز آنتالیا دارد و این یعنی به خودی خود می‌توانید برای یک روز آرامش بخش دور از شلوغی گاه و بی‌گاه گردشگران، برنامه ریزی کنید.

 

 

اسپا و ماساژآنتالیا

 

 

اگر از آن دسته افرادی هستید که پس از ماساژ، شنا و آب تنی باید خیلی زود خودشان را به یک وعده کامل غذایی برسانند، اصلا نگران نباشید، گیاه‌خوار باشید یا گوشت‌خوار و یا هر رژیم خاص دیگری که دارید، مطمئنا در یکی از هفت رستوران هتل کریستال می‌توانید غذای مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

پنج مکان شگفت انگیز آنتالیا، جشن طلایی در شهر رنگ‌ها

 

اسپا و ماساژآنتالیا

 

 

در کنار این مرکز اسپا و ماساژ، یک محیط امن و حرفه‌ای برای نگهداری از فرزندان شما تدارک دیده شده است تا بتوانند علاوه بر بازی و شنا، کمی استراحت کنند یا یک غذای خوشمزه نوش جان کنند.

۰۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران