بهترین هتل‌های اطراف تفلیس برای فرار از شلوغی

جاذبه‌های گردشگری گرجستان
بهترین هتل‌های اطراف تفلیس برای فرار از شلوغی

گرجستان کشوری کوچک اما پر از زیبایی و طبیعتی بکر و دست نخورده است. سراسر این کشور کوچک جاهایی برای دیدن و گردش دارد. اما با وجود این شرایط رشد زندگی شهرنشینی در عمده‌ترین نقاط گردشی آن مثل تفلیس و باتومی باعث شده تا مردم بخواهند برای دوری از شلوغی هم که شده به حاشیه بروند و از امکانات مدرن در کنار طبیعی روح‌نواز لذت ببرند. تفلیس به عنوان پایتخت و توریستی‌ترین شهر گرجستان دارای طیف گسترده‌ای از انواع اقامتگاه‌هاست. برای دوست داران آرامش و طبیعت تور گرجستان این هتل‌های اطراف شهر را توصیه می‌کنیم.

 

رویال هاوس

این هتل که در گوری و در فاصله یک ساعت و نیمه از تفلیس واقع شده یکی از هتل‌های جذاب در نزدیکی تفلیس است که با امکانات رفاهی‌اش اقامتی دل‌انگیز را به شما ارزانی می‌دارد. مناظر اطراف به شدت زیباست و اتاق‌ها با بالکن این زیبایی را تا نزدیکی محل استراحت شما پیش می‌آورند. هتل خانه‌ای سلطنتی‌ و زیباست که در همان ابتدا نظرات مثبت مهمانان را به خودش جلب می‌کند. شما می‌توانید در اتاقی راحت و کلاسیک، مجهز به تخت بزرگ، تلوزیون صفحه تخت و شبکه‌های بین‌المللی، کمد، و لوازم اولیه ضروری اقامت داشته باشید. تمامی اتاق‌های هتل بالکن دارند که بعضی از آن‌ها نمای رو به کوهستان ارائه می‌دهند. شما در این هتل از امکاناتی مثل کافی شاپ، اجاره دوچرخه، استخر شنا، باغ، محیط پیک‌نیک و ویژگی‌های دیگر برخوردار هستید.

 

 لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس برای عاشقان طبیعت 

 

رویال هاوس

 

آدرس: 45 Samefo street, Gori, Georgia

تلفن: +995599909129

 

 

Gudauri Inn

با این که هتل گودائوری در اصل اقامتگاهی زمستانی برای اسکی‌ست اما به عنوان مقصدی برای تعطیلات آخر هفته مورد توجه مردم است. این هتل که در ابتدای شیب دامنه کوهستانی واقع شده اتاق‌هایی مجهز به امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی، دمپای و وسایل اساسی مورد نیاز را در دسترس قرار می‌دهد. نه تنها هتل در جایی بسیار زیبا قرار دارد بلکه برخی از اتاق‌ها نیز با بالکن منظره‌ای خیره‌کننده از کوه‌های قفقاز را جلوی چشم‌های شما می‌گستراند.

 

 چگونه سفری جذاب به گرجستان سرزمین ورزش‌های زمستانی داشته باشیم؟

 

 Gudauri Inn

 

آدرس: Daba Gudauri, Gudauri, Georgia

تلفن: +995322555545

 

 

هتل مارکوپولو

هتل مارکوپولو گودائوری یکی دیگر از مکان‌های عالی برای تعطیلات آخر هفته است که آرامشی عمیق را به جسم و جان‌تان تقدیم می‌کند. در این هتل شما از امکانات مدرن و کاملی مثل استخر شنا، اسپا و خدمات درمان، صندلی ماساژ، وان آب داغ، جکوزی، سالن بدن‌سازی و سونا برخودار خواهید بود. به علاوه امکانات تفریحی و ورزشی دیگر مثل باشگاه بازی کودکان، زمین تنیس، کلاب شبانه، کتابخانه، اسکی، اتاق بازی، کتابخانه، اسکی، اجرخ دوچرخه، و حتی زمین تنیس هم در این هتل وجود دارد. در واقع به یک حساب سرانگشتی ساده می‌بینید که در هتل مارکوپولو نه تنها در محیطی به کل آرام و زیبا اقامت خواهید داشت در داخل به طیف زیادی از امکانات متنوع برای تمامی سلیقه‌ها درسترسی خواهید داشت.

 

 ۱۰ هتل ۳ ستاره‌ی باتومی برای اقامتی آسوده و نسبتا ارزان

 

 هتل مارکوپولو

 

آدرس: Gudauri, Gudauri, Georgia

تلفن: +995322202900

 

 

رومز هتل کازبگی

یکی دیگر از هتل‌های محبوب مردم محلی و گردشگران برای دوری از شلوغی تفلیس و گشت و گذاری آرام رومز کازبگی است. این هتل که در ستپانتسمیندا واقع شده به کوه زیبا و مشهور کازبگی نمایی دیدنی دارد. در اصل ساختمان هتل مربوط به دوره شوروی سابق است که با بازسازی و طراحی جدید به هتلی لوکس تبدیل شده است. شما در اینجا می‌توانید در تعطیلاتی آرام از استخر سرپوشیده، اتاق بخار، ماساژ و اسپا استفاده کنید. به علاوه دیگر امکاناتی مثل سرویس شاتل، شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان و خدمات لباس‌شویی و خشک‌شویی هم بهره‌مند شوید.

 

 خیابان پکینی تفلیس، شانزلیزه گرجستان برای گردشگران

 

 رومز هتل کازبگی

 

آدرس: 1 V.gorgasali St, Stepantsminda 4700, Georgi

تلفن: +995 32 240 00 99

 

 

اقامتگاه واردزیا

این اقامتگاه برای کسانی مناسب است که در کنار آرامش و استفاده از طبیعت دوست دارند در توری کوچک هم شرکت کنند. همانطور که از نام هتل پیداست این اقامتگاه در واردزیا شهر پنهان گرجستان واقع شده و به شما امکان لذت بردن از تعطیلاتی آرام با حیاطی دل‌باز را می‌دهد. اگر خانوادگی و با کودکان در سفر هستید این هتل با داشتن حیاط و زمین بازی بچه‌ها جایی عالی برای اقامتی خانوادگی است. به علاوه می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و برای کشف منطقه دوچرخه سواری کنید.

 

 زیباترین نقاط طبیعی گرجستان 

 

اقامتگاه واردزیا

 

آدرس: Aspindza, Vardzia, Georgia

تلفن: +995591321515

 

 

رویال باتونی

اگر به دنبال دو روز تنبلی و در کردن خستگی در جایی هستید رویال باتونی جای مناسبی برای شماست. این هتل در کوارلی و در نزدیکی دریاچه ایلیا واقع شده است. شما می‌توانید در اطراف هتل به پیاده‌روی و دوچرخه سواری بپردازید و یا دور استخر روباز هتل تنبلی کنید و چرت نیم‌روزی بزنید.

 

 ۴ رستوران معروف تفلیس بای خوردن خوشمزه‌ترین خینکالی‌

 

اقامتگاه واردزیا 

 

آدرس: Ilia Lake, Kakheti Kvareli, Georgia

تلفن: +995595996611

۰۹ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران