تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تورهای خاطره‌انگیز اتوبوس‌های روباز دبی

دبی یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که هرساله قادر است مسافران ثروتمند جهان را به خودش بکشاند. شهری که بلندترین آسمان خراش‌های جهان را در خود جای داده است و با تفریحات مدرن روزهای خاطره‌انگیزی برای مسافرانش می‌سازد. شهری که در روزهای گرم سال تفریحات آبی دارد و در روزهای سرد سال تفریحات صحرایی. شهری که با وجود همه‌ی گرانی‌هایی که دارد می‎شود ارزان نیز به آن سفر کرد. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر به دنبال شرکت در تورهای هیجان‌انگیز هستید. همراه ما باشید تا تورهای اتوبوس‌های روباز این شهر را خدمتتان معرفی کنیم.


اتوبوس‌های روباز


در شهر دبی اتوبوس‌های روباز زیادی تهیه دیده شده است تا مسافران این شهر بتوانند دبی را به بهترین صورت بگردند و کشف کنند. تورهایی که طی آنها شما به دیدن جاذبه‌های پرشمار این شهر می‌روید و یک راهنمای تور مجازی که فقط صدای آن شنیده می‌شود در هر توقف کنار هر جاذبه‌ی شهر، آن جاذبه دیدنی را با جزئیات به شما معرفی می‌کند. این اتوبوس‌ها در کنار هریک از جاذبه‌های گردشگری شهر توقف کوتاهی دارند و شما اگر بخواهید بیشتر توقف کنید می‌توانید از اتوبوس پیاده شوید. البته اصلا نگران نباشید چرا که هر بیست دقیقه یک بار اتوبوس دیگری از کنار نقطه‌ای که شما در آن پیاده شده‌اید می‌گذرد و شما می‌توانید سوار یک اتوبوس گردشگری روباز دیگر شوید. شاید برایتان جالب باشد بدانید صدای راهنمای مجازی این تور به ۱۲ زبان دنیا ترجمه شده است و شما می‌توانید از طریق هدفون‌هایی که در اختیار دارید زبان دلخواهتان را انتخاب کنید. مسیرهای اتوبوسی این تورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در زمان شام و ناهار شما را در نزدیکی رستوران‎ها و کافه‌های دبی پیاده کنند. فروش بلیت این اتوبوس‌ها با اعتبار یک روزه، سه روزه و پنج روزه است و سه مسیر قرمز، سبز و زرد تشکیل دهنده‌ی تورهای آنها می‌باشند.

 

  از سیاره سبز و پیست اسکی با تور تابستان دبی 

 

 اتوبوس‌های روباز دبی


مسیر قرمز


در مسیر قرمز ۱۴ توقفگاه وجود دارد. اولین ایستگاه از مسیر قرمز، بزرگترین مرکز خرید دبی یعنی دبی مال است و آخرین ایستگاه آن خیابان شیخ زاید. باقی توقفگاه‌های این مسیر به شرح زیر هستند:

  1.  آل سیف با نزدیکی به جاذبه کروز قایق‌های سنتی دبی
  2.  مرکز خرید برجومان
  3.  موزه دبی که ورودی آن برای افرادی که تورهای اتوبوسی دبی را خریده اند، رایگان است. همچنین در این ایستگاه می توانید به دیدن بازار طلا، قلعه آل فهیدی و دیگر بازارهای سنتی منطقه بروید.
  4.  بازار قدیم با نزدیکی به کانال دبی
  5.  بازار طلا با نزدیکی به جاذبه بزرگترین حلقه در دنیا
  6.  بازار ادویه
  7.  هتل ریویرا
  8.  نهر دبی
  9.  مرکز خرید الغریر
  10.  هتل شرایتون دبی کریک
  11.  مرکز خرید دیره
  12.  مرکز خرید دبی فستیوال

 

 

اتوبوس‌های روباز دبی

 

 

مسیر آبی

این مسیر به مسیر دریایی معروف است و اولین ایستگاه آن مرکزخرید دبی می‌باشد. آخرین ایستگاه این مسیر نیز موزه پلیس دبی است. در این میان ۹ ایستگاه به شرح زیر وجود دارند.

 

  1.  مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates) و جاذبه ای همچون پیست اسکی سرپوشیده دبی
  2.  موزه اتحاد (Etihad Museum) که بزرگترین پرچم را در دبی دارد
  3.  مسجد جمیرا (Jumeirah Mosque) که از زیباترین مساجد مسلمانان است
  4.  مرکز خرید مرکاتو (Mercato)
  5.  ساحل عمومی اوم سوکیوم (Public Beach Umm Suqeim) در خط ساحلی جمیرا
  6.  برج العرب (Burj Al Arab)
  7.  بازار مدینه جمیرا (Souk Madinat Jumeirah)، به همراه بازدید از سالن تئاتر بازار مدینه جمیرا و سوار شدن بر تاکسی‌های قایقی ابرا در دبی

 

  معرفی پارک ساحلی جمیرا برای مسافران تور دبی

 

اتوبوس‌های روباز دبی


مسیر سبز یا همان مسیر زرد

این مسیر در خود ۱۲ ایستگاه دارد و یکی از مسیرهای پرطرفدار اتوبوس‌های روباز گردشگری شهر به حساب می‌آید. مسیری که توقفگاه‌های آن به شرح زیر هستند. 

  1.  بازار مدینه جمیرا (Souk Madinat Jumeirah)
  2.  آتلانتیس پالم (Atlantis The Palm)؛ در این ایستگاه می توانید به دیدن جاذبه هایی همچون لاست چمبرز آکواریوم (Lost Chambers Aquarium) و پارک آبی آکواونچر (Aquaventure Water Park) نیز بروید.
  3.  پالم ویوز وست (Palm Views West)
  4.  فیرمونت در پالم (Fairmont The Palm)
  5.  مرکز خرید دبی مارینا (Dubai Marina Mall)
  6.  د بیچ اند جی بی آر (The Beach @ JBR)
  7.  مارینا پرومند (Marina Promenade)
  8.  ساختمان های گراسورنور هاوس دبی (Grosvernor House Dubai)
  9.  دبی مارینا (Dubai Marina)
  10.  مینا سیاحی (Mina Seyahi)

 

 گردشی شبانه با قایق‌های Dhow در دبی مارینا 

 

 اتوبوس‌های روباز دبی

 


این اتوبوس‌ها یکی از به صرفه‌ترین و بهترین تورهای گردشگری در دبی به حساب می‌آید که به شما توصیه می‌کنیم در سفرتان با تور دبی به این شهر بلیت آنها را تهیه کنید. چرا که شما را به بافت گردشگری این شهر می‌برند و آن تصاویری که از دبی بیشتر گردشگران به دنبالش هستند را برایتان در معرض نمایش می‌گذارد. بلیت این اتوبوس را می‌توانید از طریق پرداخت اینترنتی و یا از طریق نمایدنگی‌های رسمی که در فرودگاه‌ها و هتل‌ها دارند تهیه کنید. اگر خودتان برای گشت و گذار در دبی برنامه‌های ویژه‌ای دارید به شما توصیه می‌کنیم حداقل تور یک روزه این اتوبوس‌ها را تهیه کنید و تنها یک روز خود را به گشت و گذار با آنها اختصاص بدهید.

۲۲ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران