لاکچری‌ترین تورهای داخلی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
لاکچری‌ترین تورهای داخلی دبی

برای آن‌هایی که اهل سفرهای لاکچری و پر هزینه هستند، بدون شک تور دبی یکی از انتخاب‌های ایده‌آل خواهد بود. شهری مملو از انتخاب‌های عالی از رستوران‌های فوق‌العاده تا جذاب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره و حتی تنها هتل ۷ ستاره جهان که همگی باعث می‌شوند یک سفر بی‌نهایت جذاب را سپری کنید.

اما چه چیزی می‌تواند این سفر را برایتان هیجان‌انگیز‌تر کند؟ یک تور هلیکوپتر گردی یا گردش‌ آبی با کشتی فوق پیشرفته چطور است؟ اگر می‌خواهید بیشتر با این تورهای گران‌قیمت آشنا شوید، همراه ما باشید تا آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

هلیکوپتر سواری بر فراز دبی

یکی از متفاوت‌ترین و هیجان‌انگیزترین گردش‌هایی که می‌توانید در دبی تجربه کنید، هلیکوپتر سواری بر فراز این شهر زیباست. این گردش ۱۲ دقیقه به طول می‌انجامد اما برای هر نفر هزینه‌ای نزدیک به ۱۸۰ دلار دارد! شما برای شرکت در این تور، حداقل باید ۲۴ ساعت قبل جایی رزرو نید و سپس وقتی سوار بر هلیکوپتر شدید، از بالای نمادهای دبی همچون جزیره نخل، برج‌العرب، برج خلیفه رد خواهید شد و می‌توانید از آن بالا تصاویر جذابی نیز ثبت کنید.

این تور از آکادمی پلیس دبی آغاز می‌شود و ابتدا از مسیر ساحلی به برج ا‌لعرب دبی برده می‌شوید و سپس از آن جا نمادهای داخل شهر را می‌بینید و به جایی که از آن بلند شده‌اید، باز خواهید گشت. یک سری نکات ایمنی درباره پرواز وجود دارد که چند دقیقه‌ای برایتان توضیح داده خواهد شد و سپس شما سوار هلیکوپتر می‌شوید و خیلی برای آن معطل نخواهید شد.

تور لاکچری صحرا

روش‌های مختلفی برای تجربه‌ی بودن در صحرای زیبای دبی وجود دارد، اما برای آن‌هایی که از پس هزینه‌های تور لاکچری و اقامت یک شبه در اقامتگاه‌های لوکس صحرایی بر می‌آیند، پیشنهاد می‌کنیم حتما به این شکل از صحرا لذت ببرند.

در این تور، شما با بهترین ماشین‌ها به اقامتگاه‌ برده خواهید شد، می‌توانید تمامی فعالیت‌های مختلف از جمله بازدید از حیاط وحش، انواع تفریحات، شرکت در برنامه‌های تفریحی و ... را تجربه کرده و در نهایت شب را در یک اقامتگاه بسیار لوکس در دل صحرا و با تماشای آسمانی پر ستاره سر کنید. حتی در این تورهای لاکچری نیز می‌توان با هزینه‌های بیشتر، لوکس‌ترین غذاها و امکانات را در اختیار داشت تا جایی که هزینه‌ی این تور از ۲۰۰ و ۳۵۰ دلار می‌تواند تا بیش از ۲۰۰۰ دلار نیز پیش برود. مهم‌ترین دلیلی که برایش می‌توانید شب را در صحرای دبی بمانید، دیدن آسمان بی‌نهایت زیبا و پر ستاره و خوابیدن در چنین فضای آرامش بخشی است.

 

معرفی چهار برج بلند و مشهور دبی

تور قایق‌های فوق مدرن

قایق‌های لاکچری در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند، اما یات‌های فوق مدرنی هستند که وقتی روی آن‌ها سوار می‌شوید، تجربه‌ای کاملا متفاوت از هر شناور دیگری خواهید داشت. تورهای قایق سواری دبی، عموما از ۴ ساعت آغاز شده و کف قیمت آن‌ها چیزی حدود ۸۰۰ دلار برای جمع تا ۱۵ نفر است.

شما در این گردش‌های آبی می‌توانید ساعات مختلفی از روی به خلیج فارس زده، آفتاب بگیرید، شنا کنید، از منظره ساحل دبی لذت ببرید و حتی با تجهیزاتی که درون این قایق در نظر گرفته شده، به ماهیگیری مشغول شوید. تمامی امکانات در این زمینه برای شما مهیاست، اما اگر بخواهید شب برای شام یا برای مهمانی خاصی کشتی را رزرو کنید، باید مبالغ اضافی برای نوشیدنی و غذا را نیز پرداخت نمایید.

 

در سافاری دبی چه بپوشیم؟

بالن سواری به سبک لاکچری

بالن سواری بر فراز صحرای دبی، یکی از فعالیت‌های پیشنهادی برای هر گردشگری است که به تور دبی می‌رود. این پرواز جذاب صبح زود از صحرای دبی آغاز می‌شود و شما برای چندین دقیقه، منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از دبی را ببینید. البته شما می‌توانید با قیمتی پایین نیز به سراغ بالن سواری بروید، اما شکل‌های لوکس‌تری هم برای این فعالیت است که هزینه‌ای بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار دارد!

شما می‌توانید به صورت اختصاصی بالنی کوچک را کرایه کرده و دو نفره به همراه خلبان به فراز آسمان دبی بروید. این فعالیت شامل سرویس از هتل با رنج روور‌های لاکچری، صبحانه بسیار عالی در آسمان، آرامش بیشتر به خاطر نبود دیگر گردشگران و ... را می‌شود. وقتی از صبحانه خوب نیز حرف می‌زنیم، از یک صبحانه کامل و عالی به همراه خاویار، سالمون و گوشت نیز می‌شود.

 

راهنمای استفاده از متروی دبی

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران