گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی

تور دبی یکی از تورهای لوکس و منحصر به فرد محسوب می‌شود. بنابراین شما برای اینکه سفری به این کشور داشته باشید باید هزینه زیادی را بابت تفریحات و گردش در آن متقبل شوید. پس برگشتن از سفر دبی بدون ثبت عکس‌های یادگاری خیلی ناراحت کننده خواهد بود. اگر شما نیز جز افرادی هستید که قصد سفر به دبی را داشته و علاقه زیادی به عکاسی و ثبت خاطرات خود دارید در این مقاله همراه ما باشید. چرا که این بار به معرفی بهترین جاها برای گرفتن عکس‌های خاطره‌انگیز در دبی پرداخته‌ایم.

 

عکاسی در حین سافاری در بیابان‌های دبی

یکی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز سافاری جذاب دبی است. شما می‌توانید در این روز عکس‌های بسیار زیبا و خاصی را در صحرای دبی و کنار شترها ثبت کنید. پیشنهاد می‌کنیم یک لباس رنگ روشن، ترجیحا سفید رنگی را پوشیده و بین شن‌های روان صحرای دبی عکاسی کنید.

 

قاب دبی؛ بزرگترین قاب‌عکس دنیا

عکاسی در بازارهای سنتی دبی

بازارهای سنتی دبی دارای حس و حالی متفاوت و جلوه‌ای رنگارنگ است. چرا که مغازه‌ها اجناس متنوعی از ادویه‌جات، زیورآلات، سوغاتی‌های دبی و ... را به نمایش گذاشته و می‌فروشند. در نتیجه بازارها شکل بسیار جالبی به خود می‌گیرند. توصیه می‌کنیم در این بازارگردی به همراه داشتن دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید تا بتوانید خاطرات این محل را همیشه برای خود زنده نگه دارید.

عکاسی در نهر دبی

نهر دبی که عنوان مرکز تاریخی شهر دبی را به خود گرفته است مکانی فوق‌العاده برای عاشقان عکاسی است. این نهر باعث اتصال دو ناحیه اصلی دبی به هم شده و امروزه به یکی از جاذبه‌های گردشگری محبوب در میان توریست‌ها تبدیل شده است. شما می‌توانید عکس‌های متفاوتی را بر روی قایق‌های نهر بگیرید.

عکاسی در کنار برج خلیفه

برج خلیفه یکی از نمادهای مشهور شهر دبی می‌باشد. بنابراین اگر به این شهر لوکس و مدرن سفر کردید عکاسی در کنار این برج را هرگز فراموش نکنید. برج خلیفه منظره و جلوه بسیار باشکوهی به عکس‌های شما خواهد بخشید. همچنین می‌توانید وارد این برج شده و برفراز آن رفته و عکسی با منظرا مشرف به کل شهر دبی بگیرید. در این رابطه پینشهاپ می‌کنیم مقاله راهنمای کاوش در اطراف برج خلیفه دبی را نیز مطالعه فرمایید.

عکاسی در کنار فواره دبی

فواره دبی عصرها نمایشی از فواره‌ها را به همراه موسیقی به نمایش می‌گذارد. بنابراین می‌توانید بعد از ساعت ۶ عصر لباس خوبی بر تن کرده و به دیدن این فواره‌های موزیکال بروید. بدون شک عکاسی در کنار باشکوه‌ترین و بزرگترین فواره موزیکال جهان ایده بسیار جالبی خواهد بود.

 

نکات مهم در سفر با تور دبی برای گردشگران

عکاسی در مقابل آبشارهای کانال آب دبی

کانال آب دبی محیطی زیبا و دنج برای گردشگران دبی را فراهم کرده است. از جمله زیبایی‌های این مکان آبشارهای مصنوعی فوق‌العاده‌ای است که فرصت خوبی برای گرفتن عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیز است.

عکاسی در خیابان زیبای آلسرکال

عکس‌های خیابانی همیشه به دلیل حس و حال خاصی که دارند مورد پسند افراد زیادی بوده‌اند. اگر شما نیز به عکس‌های خیابانی علاقه دارید خیابان آلسرکال پیشنهاد ما به شما مسافران تور دبی است. این خیابان مرکز کارهای هنری در دبی بوده و مطمئنا عاشق آن خواهید شد.

 

تجربه بهترین سفرهای روزانه از دبی

عکاسی بر فراز آسمان دبی

یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات دبی هلیکوپتر سواری است. توصیه می‌کنیم که این تفریح لوکس و هیجان‌انگیز در دبی را هرگز در سفر خود از دست ندهید. همچنین هرگز نباید در این روز دوربین عکاسی خود را فراموش کنید. چرا که قرار است خاص‌ترین عکس‌های عمرتان را بر فراز آسمان دبی به یادگار بگذارید.

عکاسی با پنگوئن‌های شهر دبی!

بله شاید برایتان تعجب‌آور باشد که بخواهید در شهر دبی پنگوئن‌ ببینید. اگر عاشق این حیوان‌های دوست داشتنی هستید می‌توانید به سالن اسکی دبی رفته و در کنار لذت بردن از اسکی بر روی زمین یخی در صحرای گرم دبی با پنگوئن‌ها زمان گذرانده و با آن‌ها عکس بگیرید.

عکاسی بر روی آب‌های خلیج فارس

پیشنهاد می‌کنیم در سفر به دبی یک قایق بادبانی اجاره کنید و دل به دریا بزنید. شما می‌توانید علاوه بر اینکه فرصت یک تفریح بسیار لوکس را برای خود فراهم کنید عکس‌های لاکچری از این تفریح نیم روزه خود گرفته و آن‌ها را در صفحات مجازی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

عکاسی در میان گل‌ها و پروانه‌های رنگارنگ

باغ میراکل دبی از جمله مکان‌های سرگرم‌کننده در این شهر است که سالانه گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند. در این مکان می‌توان به بازدید از هزاران گل رنگارنگ رفته و صدها پروانه زیبا را از نزدیک مشاهده کنید. در این میان شما فرصت گرفتن عکس با چشم‌انداز بسیار شاد و دیدنی از گل‌ها را خواهید داشت.

 

تجربه‌های فراموش نشدنی در دبی

۱۴ مهر ۱۳۹۹

نظرات کاربران