۵ اسپای معروف با ماساژورهای حرفه‌ای در فیلیپین

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۵ اسپای معروف با ماساژورهای حرفه‌ای در فیلیپین

فیلیپین یکی از رویایی‌ترین نقاط دنیاست که سالانه هزاران گردشگر متفاوت و ویژه جهان را به خودش می‌کشاند. کشوری که به طبیعتش می‌نازد و جاذبه‌های طبیعی‌اش. کشوری که جادویی‌ترین اقامتگاه‌های دنیا را برای مسافرانش دارد و در بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها و چای‌خانه‌ها از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور فیلیپین اگر به دنبال برترین مراکز ماساژ هستید همراه ما باشید تا ۵ مرکز معتبر و مشهور این کشور که آوازه‌اش در میان گردشگران بسیار پیچیده است را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. اسپاهایی که در آنها نه تنها خدمات مربوط به ماساژ بلکه خدمات مربوط به زیبایی و مراقبت از پوست نیز ارائه می‌شوند. 


۱- Chi Spa


باغ هتل شانگری‌لا یکی از برترین اسپاهای فیلیپین را در خود جای داده است. اسپایی که در یک فضایی رویایی واقع شده است و در آن انواع خدمات مربوط به زیبایی و پوست ارائه می‌شود. اسپایی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از آنها با خدمات با کیفیت میزبانی می‌کند. در این اسپا از ماساژ کلاسیک با روغن تا ماساژ با سنگ‌های درمانی هیمالیایی را می‌توانید دریافت کنید. نکته‌ی مهمی که درباره‌ی این اسپا باید بدانید آن است که این مرکز یکی از اسپاهای لوکس فیلیپین به حساب می‌آید که استفاده از خدمات آن گران است. بنابراین اگر با بودجه محدود به فیلیپین رفته‌اید چندان به شما توصیه نمی‌کنیم به این اسپا تشریف ببرید.

 

هتل‌های نوستالژیک فیلیپین که شما را به سفر زمان می‌برند

 

 Chi Spa

 


۲- Suriya spa


در یک محیط آرام و دوست داشتنی، در محیطی که تمامی اجزایش مربوط به شرق آسیاست و یکی از بومی‌ترین تزئینات فیلیپینی را در خود دارد اسپایی واقع شده است که با مراجعه به آن می‌توانید برترین خدمات مراقبت از زیبایی و سلامتی را دریافت کنید. اسپایی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱ ظهر درهایش به روی مشتریاش باز است و از آنها با برترین و متخصص‌ترین ماساژورها میزبانی می‌کند. در سفرتان به فیلیپین اگر می‌خواهید در یک محیط آسیایی پر از آرامش چند ساعتی را پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این اسپا تشریف ببرید.

 

 ۶ تفریح هیجان انگیز فیلیپین برای عاشقان آدرنالین 

 

Suriya spa

 


۳- Mandala spa


یک اسپای درجه یک در بوراکای فیلیپین که یکی از رمانتیک‌ترین بخش‌های این کشور به حساب می‌آید و یک اسپای ایده‌آل برای آنهایی که برای پشت سر گذاشتن روزهای عاشقانه عمر به فیلیپین رفته‌اند. مرکزی که بر روی تپه واقع شده است و جدای از خدمات و امکانات ویژه‌ای که دارد، بهترین مناظر فیلیپین را نیز مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد. این مرکز برنده‌ی ۳ جایزه‌ی درمانی در سال ۲۰۱۷ شده است و یکی از برترین اسپاهای فیلیپین برای آب درمانی و سم زدایی از بدن به حساب می‌آید. در این اسپا یک برنامه‌ی یک روزه متشکل از میل کردن غذاهای ارگانیک، یوگا، مدیتیشن و ماساژ برگزار می‌شود که بسیار مورد استقبال مراجعه کنندگان این اسپا قرار دارد. اگر برای ماه عسل به فیلیپین رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این اسپا مراجعه کنید.

 

 

 Mandala spa

 


۴- Atmosphere residence


در یک فضای سرسبز و باز که حمام‌های خصوصی دارد، در اقامتگاهی که یکی از رویایی‌ترین و جادویی‌ترین اقامتگاه‌های فیلیپین به حساب می‌آید اسپایی واقع شده است که یکی از برترین اسپاهای شرق آسیا محسوب می‌شود. اسپایی که خدمات مختلفی از جمله برای زیبایی پوست و سلامتی روح در آن ارائه می‌شود. خدماتی از سم زدایی بدن گرفته تا مدیتیشن و یوگا برای تعادل روح و تن. در این مرکز می‌توانید به ملاقات برترین ماساژورهای فیلیپینی بروید تا خستگی زندگی کردن را با تکنیک‌های مختلفی که آنها بلد هستند از تن شما بیرون آورند. استخر آب گرم این مرکز یکی از برترین امتیازهای آن به حساب می‌آید که بسیار مورد استقبال مراجعه کنندگانش است. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مراجعه‌کنندگانش باز است و از حضور آنها در یک باغ گرمسیری شگفت‌انگیز استقبال می‌کند.

 

 سوغاتی‌هایی که روح مانیل را به شما نشان می‌دهند 

 

Atmosphere residence

 


۵- Aum spa


ماساژ یکی از تکنیک‌هایی است که می‌تواند جسم خسته را جان تازه‌ای ببخشد و روح و تن را به یک تعادل برساند. در سفرتان با تور فیلیپین اگر آرامش خود را در زندگی گم کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم به اسپاهای این کشور بروید تا آن را بازیابید و در این مراجعه چه جایی بهتر از اسپای Aum که هم استخر آب گرم در خود دارد، هم خدمات مربوط به زیبایی و سلامتی به مراجعه کنندگانش ارائه می‌دهد تا یک روز خاطره‌انگیز برای آنها بسازد. اسپایی که اتاق‌های مختلف درمانی دارد و یکی از لوکس‌ترین اسپاهای شرق آسیا به حساب می‌آید. تمامی ماساژورها و متخصصین این اسپا مدارک معتبر بین‌المللی دارند.

 

 زیباترین فستیوال‌های فیلیپین

 

Aum spa

۲۸ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران