۱۰ فیلم معروف هالیوودی که در فیلیپین تصویربرداری شده‌اند

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۱۰ فیلم معروف هالیوودی که در فیلیپین تصویربرداری شده‌اند

فیلیپین کشور سرسبزی‌ها و جنگل‌ها، کشور جزایر رازآلود و شگفت‌انگیزی‌ها، کشور مسافران اهل دل و طبیعت‌گردی‌ها یکی از خاص‌ترین کشورهای جهان جهت گشت و گذار است. چرا که با طبیعت جاندار زیبایش می‌تواند مسافرانش را جادو کند و خاطر‌اتی ماندگار برای آنها بسازد. اگر می‌خواهید در سفر با تور فیلیپین این کشور را بیشتر و بهتر بشناسید. همراه ما باشید تا ۱۰ فیلم معروف هالیوودی که در این کشور تصویربرداری شده‌اند را خدمتتان معرفی کنیم. فیلم‌هایی که با تماشای آنها می‌توانید بیشتر و بهتر با فیلیپین و فضاهای رویایی‌اش آشنا شوید.

 


۱- میراث برن – The bourne legacy


یک فیلم ماجراجویانه برای آنها که علاقه‌مند به هیجانات هستند بسیار جذاب است . یک فیلم که عده‌ای در جست وجوی یافتن یک چیز عجیب و غریب هستند. یک چیزی که قرار است میزان IQ را بالا ببرد. فضاهای خارجی این فیلم که در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است و جرمی رنر یکی از اصلی‌ترین بازیگران آن است در خیابان‌های مانیل فیلیپین فیلمبرداری شده است. با تماشای این فیلم جدای از آنکه می‌توانید به هیجان بیاید می‌توانید با فیلیپین و فضاهای عمومی‌اش نیز بیشتر آشنا بشوید.

 

مواردی که باید قبل از سفر به فیلیپین در مورد فرهنگ مردم این کشور بدانید

 

 

 The bourne legacy

 


۲- سیزده روز – Thirteen Days


یک فیلم که می‌خواهد درباره‌ی یک فاجعه‌ی انسانی بزرگ صحبت کند. فاجعه‌ای که در ۱۹۶۲ درحال وقوع بود. فاجعه‌ای به نام جنگ جهانی سوم. قصه‌ی این فیلم در کوبا رخ می‌دهد اما از آنجا که امریکا در آن سالها با کوبا رابطه‌ی خوبی نداشت نمی‌توانست در آن کشور کارهای فیلمبرداریش را انجام دهد. علاوه بر این موضوع چون فیلم علیه چپ‌ها، حکومت و انقلاب کوبا بود فیلمبرداری در آن کشور برای سازندگان این فیلم خطرناک نیز به حساب می‌آمد. بنابراین گروه این فیلم برای تصویربرداری صحنه‌های خارجی آن به فیلیپین رفتند و فیلم را ساختند. دیدن تصاویر خارجی این فیلم شما را با طبیعت فیلیپین بیشتر و بهتر آشنا می‌کند.

 

 

 Thirteen Days

 


۳- کاخ درهم شکسته – Brokedown palace


یک فیلم که اصل داستانش در کشور تایلند می‌گذرد اما عوامل این فیلم ترجیح داده‌اند صحنه‌های مربوط به کشور تایلند را در فیلیپین فیلمبرداری کنند. فیلمی که برای جوانان سرگرم‌کننده است و بازمی‌گردد به دستگیری دو جوان بر اثر حمل مواد مخدر در کشور تایلند. کلیر دانس یکی از ستارگان این فیلم است پس از فیلمبرداری درباره‌ی فیلیپین مصاحبه‌های منفی انجام داد و همین امر سبب شد که او دیگر اجازه‌ی ورود به فیلیپین را نداشته باشد.

 

 

 Brokedown palace

 


۴- دی‌ان‌ای – DNA


یک فیلم علمی و تخیلی معروف در تاریخ سینمای هالیوود. فیلمی که طرفداران زیادی در تاریخ سینما دارد و خیلی‌ها آن را دیده‌اند. یکی از مهمترین صحنه‌های این فیلم در فیلیپین و جنگل نورث بورنئو فیلمبرداری شده است. بنابراین اگر می‌خواهید با جنگل‌های گشن و تو در توی فیلیپین آشنا بشوید حتما باید این فیلم را تماشا کنید. مطمئن باشید بعد از دیدن این فیلم و تصاویر نابش بی‌تاب سفر به فیلیپین خواهید شد.

 

 

 DNA

 


۵- جوخه  – Platoon


علاقه‌مندان به تاریخ سینما محال ممکن است این فیلم را ندیده باشند. فیلمی که برنده‌ی جایزه‌ی اسکار بوده است و الیور اِستون آن را کارگردانی کرده است. فیلمی درباره‌ی جنگ میان آمریکا و ویتنام. فیلمی که جایگاه ویژه‌ای در تاریخ هالیوود دارد و همواره مورد تحسین قرار گرفته و می‌گیرد. صحنه‌های خارجی این فیلم در جنگل‌ها و سرسبزی‌های کشور فیلیپین تصویربرداری شده است.

 

زیباترین شهرها و جزایر فیلیپین برای علاقه‌مندان به گشت و گذارهای پرشور و هیجان

 

 

Platoon

 


۶- متولد چهارمین روز ماه جولای – Born on the fourth of july


الیور استون پس از موفقیت فیلم جوخه تصمیم گرفت فیلمی دیگر درباره‌ی جنگ آمریکا و ویتنام بسازد و ساخت. فیلمی که تام کروز برای بازی در آن جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر مرد را برده است و استون نیز دومین اسکار خود را کسب کرده است. صحنه‌های مربوط به کشور مکزیک و ویتنام موجود در این فیلم در فیلیپین تصویربرداری شده‌اند.

 

 

 Born on the fourth of july

 


۷- یک مامور یک جنتلمن – an officer and a gentleman


یک فیلم رمانتیک جالب توجه که با مشاهده‌ی آن می‌توانید فیلیپین را بیشتر بشناسید. بخش‌های مربوط به کودکی شخصیت اصلی که در آن دوران مادرش را از دست می‌دهد در کشور فیلیپین فیلمبرداری شده است. تصاویر زیبای این فیلم شما را به فیلیپین علاقه‌مند می‌کنند.

 

 

 an officer and a gentleman

 


۸- سالی که خطرناک زندگی کرد – The year of living dangerously


فیلمی که داستانش در جاکارتای اندونزی می‌گذرد اما در فیلیپین فیلمبرداری شده است. فیلمی که مل گیبسن در آن هنرنمایی کرده است و یکی از فیلم‌های محبوب طرفداران او به حساب می‌آید. فیلمی که تماشایش علاوه بر آشنا کردن شما با تصاویر بی‌نظیر فیلیپین، شما را با زبان مردمان این کشور نیز آشنا می‌کند. چرا که بسیاری از بازیگران فرعی این فیلم به زبان فیلیپینی صحبت می‌کنند.

 

معرفی هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی که می‌توانید در فیلیپین تجربه کنید

 

 

 The year of living dangerously

 


۹- اینک آخر و زمان – Apocalypse now


امکان ندارد کسی علاقه‌مند به سینما و فیلم باشد و این فیلم را ندیده باشد. چرا که یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینمای جهان یعنی مارلون براندو در آن ایفای نقش کرده است و یکی از بهترین کارگردانان تاریخ سینمای جهان یعنی فرانسیس فورد کاپولا آن را کارگردانی کرده است. فیلمی که یکی از مهمترین فیلم‌ها درباره‌ی جنگ میان آمریکا و ویتنام است. فضاهای خارجی این فیلم تماما در فیلیپین فیلمبرداری شده‌اند.

 

 

Apocalypse now

 


۱۰- پسران کمپانی سی – The boys in company c


فیلم دیگری که مربوط به جنگ میان آمریکا و ویتنام است همین فیلم است که در فیلیپین فیلمبرداری شده است. فیلمی که درباره‌ی ۵ جوان آمریکایی مشغول به جنگ در ویتنام است.

 

 

The boys in company c

۲۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران