راهنمای گردش در محله نیشانتاشی استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
راهنمای گردش در محله نیشانتاشی استانبول

وقتی حرف از مد و غذا در استانبول به میان آید یکی از برجسته‌ترین محلاتی که خودنمایی می‌کند نیشان تاشی است. این منطقه خرید لوکس و معتبر در استانبول به شما فرصت خریدهای مرغوب با برندهای اروپایی و ترکی را می‌دهد. شما می‌توانید یک روز از اقامت‌تان  با تور استانبول را به گردش در این محله جذاب اختصاص دهید و از بهترین جاهای آن دیدن کنید. از بهترین قهوه‌ها تا قدم‌زنی در خیابان‌ها تنوعی از کارها برای انجام دادن وجود دارد. ما در اینجا شما را برای گردش در این محله راهنمایی می‌کنیم.

 

قهوه بخورید

هر رو صبح خیابان‌های نیشان تاشی میزبان کافه‌های شلوغ از جمعیت هستند. این که آیا می‌خواهید یک لیوان اسپرسو از کافی شاپ زنجیره‌ای بخرید و یا در کافه‌ای تخصصی قهوه‌ای اصیل دریافت کنید در اینجا انتخاب‌ها گسترده و بسته به سلیقه شماست. به علاوه نیشان تاشی محل عبور افراد معروف و سلیبریتی‌هاست بنابراین هیچ عجیب نیست که ماشین‌هایی مثل مازراتی و یا پاپاراتزی‌های سرگردان را اطراف خود ببینید.

 

 ۷ کافه‌ی دنج استانبول با منویی از بهترین قهوه‌های ترک 

 

محله نیشانتاشی استانبول

 

 

کمی خرید کنید

نیشان تاشی با برخی از بهترین مارک‌های شناخته شده دنیا پوشیده شده که عاشقان خرید را به سمت خودش می‌کشاند. با این که انتظار می‌رود قیمت‌ها بالا باشد اما شما می‌توانید برای هر بودجه‌ای از مارک‌هایی مثل پرادا، روبرتو کاوالی، لویی ویتون، سالواتور فراگامو، گوچی، آرمانی، زارا و برخی نام‌های دیگر لباس و کیف و کفش پیدا کنید. البته فروشگاه‌های طراحان ترکی نیز ارزش بازدید را دارند. برای تجربه‌ای کامل از خرید فراموش نکنید به بیمن (Beymen) برند ترکی شناخته شده جهانی بروید.

 

 بوتیک‌هایی خاص برای عاشقان مد روز در استانبول

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

چیزهای متفاوتی بخرید

نیشان تاشی فقط به لباس و مد محدود نمی‌شود. شما می‌توانید در این محله کتاب‌های هنری پیدا کنید و یا چیزهایی مثل عطر‌های منحصر به فرد، طلا و جواهرات زیبا، ادویه‌جات و نوشیدنی‌های مختلفی را برای خرید پیدا کنید. در واقع انتخاب این که چه چیی را در این محل بخرید کاملا بستگی به شما دارد.

 

 ۶ کتاب‌ فروشی برتر استانبول برای عشق کتاب‌هایی که به دنبال یک جای دنج هستند 

 

محله نیشانتاشی استانبول

 

 

غذایی لذیذ را امتحان کنید

بعد از خریدهای بزرگ و خرج‌های مانده بر دست هیچ چیز به اندازه غذایی فوق‌العاده و لذیذ نمی‌تواند حال آدم را جا بیاورد. خوشبختانه در نیشان تاشی می‌توان بهترین غذاهای شهر را پیدا کرد. بیشتر رستوران‌های این محله طیفی از غذاهای بین‌المللی را عرضه می‌کنند. بنابراین اگر از خوردن کوفته‌ها و کباب‌ها خسته شده‌اید می‌توانید در این محله از غذاهای خوشمزه چینی، مکزیکی، فرانسوی یا ایتالیایی نوش جان کنید. با این همه برای خوردن یک صبحانه و یا شام معتبر ترکی انتخاب‌های شگفت‌انگیزی در محله وجود دارد.

 

 بهترین و تازه‌ترین غذاهای دریایی را در این ۵ رستوران استانبول میل کنید

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

از دسرهای خوشمزه امتحان کنید

بعد از خوردن غذا از دسرهای لذیذ استانبول و شیرین نوش جان کنید. از شیرینی فروشی‌های مسیرتان یک کیک تازه پخت بخرید و قدم‌زنان از خوردنشان لذت ببرید. البته باقلواهای ترکی نیز هرگز شما را ناامید نخواهند کرد. اما توصیه ویژه ما اینست که شکلات فروشی godiva را از دست ندهید. این شکلات فروشی زنجیره‌ای، شکلات‌های بهشتی استانبول را در دسترس عاشقان به دسر انرژی‌بخش قرار می‌دهد.

 

 ۴ اپلیکیشن کاربردی برای سفارش دادن غذاها و دسرهای لذیذ ترکی در سفر به استانبول

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

آدرس: Abdi İpekçi Cad. Ünsal Apt. No: 6 / 8 B Nişantaşı, Istanbul

تلفن: +90 212 246 4186 

 

 

از یک گالری هنری دیدن کنید

وقتی می‌گوییم نیشان تاشی محله مد و لباس است یعنی می‌توان در آن هنر را پیدا کرد. در طول گردش‌تان با گالری‌های هنری روبرو می‌شوید. بد نیست دخل یکی از آن‌ها شوید و از قطعات هنری به نمایش در آمده دیدن کنید.

 

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

از مسجد تشوکیه دیدن کنید

این مسجد که توسط برادران بالیان طراحی شده سازه‌ای به سبک نئو باروک است و ستون‌های سفید جلوی این مسجد پیش از هر چیزی توجهات را به خودشان جلب می‌کنند. از مسجد تشوکیه برای برگزاری مراسم‌های مهم و ختم افراد مشهور استفاده می‌شود. بنای سفید مسجد به خودی خود زیباست و بازدید از آن خالی از اشکال است. به علاوه اگر تمایل داشتید می‌توانید مسیرتان را به سمت شیشیل کج کنید.

 

 مسجد رستم پاشا، گنجینه‌ای پنهان در استانبول 

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

کمی قدم بزنید

حتما لازم نیست برای خرید به نیشان تاشی بروید. این محله بدون خرید هم با خیابان‌های زیبایش محلی عالی برای پیاده‌روی شناخته می‌شود. در این خیابان‌ها قدم بزنید و داستان‌هایی که درباره ساختمان‌های منحصر به فرد نقل می‌شود را از مردم بشنوید. با قدم زدن در این خیابان‌ها می‌توانید حس فرهنگ بومی را بیشتر درک کنید.

 

 

 محله نیشانتاشی استانبول

 

 

کریسمس یه نیشان تاشی برگردید

یکی از ایده‌آل‌ترین زمان‌ها برای بازدید از این محله زمان کریسمس است. این زمانی است که تمام خیابان‌های اصلی با انواع چراغ‌های رنگی روشن و پرنور هستند و بوتیک‌ها به روش‌های خلاقانه‌ای دکوراسیون خود را تزئین کرده‌اند. به جمعیت داخل خیابان‌ها محلق شوید و از جشن و کنسرت‌های خیابانی لذت ببرید.

۰۱ مرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 16 شهریور 1400)

نظرات کاربران