راهنمای گردش در محله تشویکیه استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
راهنمای گردش در محله تشویکیه استانبول

تشویکیه یکی از محله‌های منطقه نیشانتاشی است که به خاطر ساختمان‌ها و آپارتمان‌های سبک دکو شهرت دارد. در واقع می‌توان گفت این محله مسکونی محل زندگی خانواده‌های موفق استانبول است. با این همه در موج تغییر فضای استانبول این محله هم مصون نمانده و در سال‌های اخیر تغییرات زیادی به خودش دیده و میزبان انواع رستوران‌ها، کافه‌های دنج و زیبا و فروشگاه‌ها شده است. بیشتر مردم خودشان را غرق در محله‌های همچون سلطان احمد می‌کنند در حالی که اسم برخی جاها را هم نشنیده‌اند. ما در اینجا راهنمای محله تشویکیه برای سفر با تور استانبول در اختیارتان قرار خواهیم داد.

 

 

Efendi

افندی یکی از کافه‌های محبوب محله است که آخرهفته‌ها مردم زیادی به آن می‌روند و از نوشیدنی‌های گوارا و رنگی آن سفارش می‌دهند. حتی اگر داخل کافه ننشینند شما مردم زیادی را در اطراف می‌بینید که نوشیدنی به دست در حال قدم زدن و گفتگو با دوستان و یا همسر خود هستند. با این که فضای داخلی کافه سبک اکلکتیک از خودش نشان می‌دهد اما شما می‌توانید در منوی آن موارد برجسته کلاسیک را پیدا کنید. به علاوه در این کافه شما می‌توانید همراه با نوشیدنی از موسیقی جاز هم لذت ببرید. مخصوصا اگر با دوستان دور یکدیگر بنشینید و به صحبت بپردازید.

 

گردشی بهاری در محله کاراکوی استانبول

 

 

محله تشویکیه

 

 

آدرس: Efendi, Hacı Emin Efendi Sokak, No 28/A Topağacı, Teşvikiye, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

 

 

Doğaya Dönüş Bistro

همانطور که از اسم این رستوران می‌توانید انتظار داشته باشید شما در این غذاخوری می‌توانید برای ناهار و شام ازغذاهای سالم و مقوی میل کنید. منو به صورت روزانه تغییر می‌کند و موارد متنوعی از غذاهای گیاه‌خواری در آن سرو می‌شود. مردم محلی بسیار به این رستوران علاقه دارند و غروب‌های خود را در آن صرف می‌کنند. شما می‌توانید گزینه‌های کلاسیک و خانگی را که با بهترین مواد روز تهیه شده‌اند بخورید و خستگی گردش‌های پای پیاده‌تان را به در کنید. جدا از منوی غذا برخی از شیرینی‌های محبوب مثل کوکی‌ها، تارت‌ها و پای‌ها را در اینجا پیدا کنید.

 

 

Doğaya Dönüş Bistro

 

 

آدرس: Doğaya Dönüş Bistro, Ahmet Fetgari Sokak No.18/A, Teşvikiye, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 260 17 61

 

 

Moro

مورو یکی از نقاط بسیار محبوب تشویکیه است که می‌توانید همراه دوستان دور میز بنشینید و برای ساعت‌ها بخورید و بنوشید و از مصاحبت با یکدیگر لذت ببرید. مورو غذاهای فوق‌العاده خوشمزه اسپانیایی را با الهام از غذاهای ترکی سرو می‌کند که خود این تجربه‌ای بی‌نظیر و عالی به شما ارائه می‌دهد. یکی از گزینه‌های تلفیقی که به سبک منحصر به فردی تهیه می‌شود و حتما باید بخورید تاپاس است.

 

گردشی نوروزی در محله بی‌اغلو استانبول

 

 

Moro

 

 

آدرس: Moro, Ahmet Fetgari Sokak No:35, Teşvikiye, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 231 10 15

 

 

Cortiletto Pizzeria

Cortiletto در زبان ایتالیایی به معنای حیاط خلوت است و اشاره به حیاط خلوت زیبای پشت این رستوران دارد که می‌توانید خودتان را در پیتزاهایش غرق کنید. مشخصه اصلی این رستوران انواعی از پیتزاهای پرپنیر، دودی و موارد متنوع گیاهی و گوشتی بوده که در فضایی بسیر دلچسب سرو می‌کند. عاشقان پیتزا و پنیر می‌توانند در طیفی از پارمزان و گودا جشنی به یاد ماندنی به پا کنند. بنابراین اگر از عاشقان غذاهای ایتالیایی بالاخص پیتزا هستید به جای رفتن به رستوران‌هایی با غذای کلاسیک خودتان را به اینجا برسانید.

 

 

Cortiletto Pizzeria

 

 

آدرس: Cortilleto Pizzeria & Bar, Ahmet Fetgari Sokak No.22 Teşvikiye, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 224 05 55

 

 

Eye Connection

احتمالا همانطور که از اسم این فروشگاه مشخص است شما می‌توانید عینک‌هی آفتابی متنوعی را با قیمت‌های به شدت مناسب تهیه کنید. در واقع شما می‌توانید در ای کانکشن جدیدترین مدل‌های عینک را بدون حس گناه از قیمت بالا بخرید و لذت استفاده از آن را به جان بچشید. این فروشگاه با حذف واسطه‌ها کالاها را با قیمت بسیار پایین‌تری از بازار تهیه و عرضه می‌کند و این شانس را به شما می‌دهد تا همانند افراد معروف از عینک‌های مارک استفاده کنید. ای کانکشن در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی برای مردان و زنان عینک‌های زیبایی عرضه می‌کند.

 

گردش در محله فاتح استانبول

 

 

Eye Connection

 

 

آدرس: Hüsrev Gerede Caddesi, Fırın Sokak No.4, Teşvikiye, Nişantaşı, Istanbul, Turkey

تلفن: +90 212 260 70 00

 

 

Vesaire

Vesaire یک فروشگاه بوتیک گل است که ترکیبات منحصر به فرد و به شدت زیبایی خلق می‌کند. تنها با دیدن کارهای این گل‌فروشی اصلا متعجب نمی‌شوید که چرا صاحب آن Ayça Girgin یک کارگاه آموزشی با مجله معروف Kinfolk دارد. عروس‌های جوان عاشق دسته گل‌های وحشی این بوتیک هستند که با تورها و روبان‌های زیبا تزئین می‌شوند. بنابراین اگر در سفری عاشقانه هستید و یا همسرتان را به شام دعوت کرده‌اید دسته گل‌های منحصر به فرد این فروشگاه می‌توانید هدیه‌ای منحصر به فرد برای‌تان باشد.

 

 

Vesaire

 

 

آدرس: Ahmet Fetgari Sokak No.51, Teşvikiye, Teşvikiye, Istanbul, Turkey

تلفن:  +90 212 231 87 34

۲۸ اسفند ۱۳۹۷

نظرات کاربران