معرفی نمایشگاه بهداشت و زیبایی باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
معرفی نمایشگاه بهداشت و زیبایی باکو

باکو پایتخت کشور آذربایجان یکی از پر رویدادترین شهرهای این کشور به حساب می‌آید که هرساله میزبان تعداد زیادی از فستیوال‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی این کشور است. فستیوال‌های مختلفی از صنایع و تجارت‌های گوناگون. فستیوال‌هایی که هرکدام از عوامل جذب گردشگر در باکو به حساب می‌آیند. در سفرتان با تور باکو که توریستی‌ترین و پر امکانات‌ترین شهر آذربایجان به حساب می‌آید اگر به دنبال آشنایی با یک نمایشگاه معروف و بین‌المللی هستید همراه ما باشید تا نمایشگاه زیبایی آذربایجان که هرساله در ماه نوامبر برگزار می‌شود را خدمتتان معرفی کنیم. نمایشگاهی که با شرکت در آن می‌توانید از آخرین محصولات حوزه‌ی بهداشت و زیبایی دیدن و خریداری کنید.


نمایشگاه زیبایی باکو


۱۲ سال است شهر باکو در ماه نوامبر (آبان ماه) نمایشگاهی را در خود برگزار می‌کند که طی آن تعداد زیادی از تاجران و صنعتگران حوزه بهداشت، زیبایی، سلامتی و پزشکی محصولات خود را عرضه می‌کنند. نمایشگاهی که امروزه شهرتش نه تنها در سطح کشورهای حوزه دریای خزر بلکه در تمامی غرب آسیا پیچیده است. نمایشگاهی که مدت زمان برگزاری آن سه روز می‌باشد تا در آن محصولات و خدماتی در حوزه لوازم زیبایی و آرایشی، ابزار و تجهیزات برای مانیکور و پدیکور، لوازم تزئینی، دارویی و پیشگیری کننده، تجهیزات و داروهای آرامش بخش و خال کوبی، تجهیزات، مبلمان و لوازم جانبی سالن اسپا، خدمات ناخن و تجهیزات و لوازم آرایشی و بهداشتی مربوط به آن و همچنین موارد مربوط به جراحی پلاستیک، تجهیزات و ابزارهای آن ارائه گردند.

 

۱۰ نمایشگاه مهم صنعتی، فرهنگی در باکو

 

نمایشگاه زیبایی آذربایجان

 


انواع محصولات و خدماتی که در نمایشگاه زیبایی آذربایجان ارائه می‌گردند:


- محصولات مربوط به پزشکی زیبایی: در چند ساله‌ی اخیر شرکت‌های بزرگ اروپایی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
- محصولات مربوط به جراحی پلاستیک: انواع پروتزها در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
- تجهیزات و ابزار جراحی پلاستیک: آخرین دستاوردهای تجهیزات پزشکی در زمینه زیبایی و جراحی‌های پلاستیک در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
- تجهیزات و لوازم آرایشی تتو: جدیدترین وسایل بهداشتی مربوط به انجام انواع خالکوبی‌ها و تتوها در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
- تجهیزات، مبلمان و لوازم جانبی برای سالن‌های آبگرم: تمامی تجهیزات مربوط به اسپاها و سالن‌های آب گرم از برندهای معتبر در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
- ابزار و تجهیزات برای مانیکور و پدیکور: حوضچه‌ها، سوهان‌های برقی، پدها و قلم‌ها از مهمترین محصولات عرضه شونده‌ی نمایشگاه در این زمینه می‌باشند.
- ابزار، تجهیزات و خدمات برای سالن‌های زیبایی: صندلی‌، میز کار، آینه‌ها، روشویی‌ها، سشوار، خشک‌کن و اتوهای مو از مهمترین لوازم عرضه شونده در این دسته از محصولات می‌باشند.
- تجهیزات و خدمات ناخن: محصولات مختلف مربوط به انواع کاشت‌ها در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

 

 بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

نمایشگاه زیبایی آذربایجان

 


 تجهیزات آرایشی


- ابزار و خدمات آرایشی
- لوازم آرایشی حرفه‌ای: برندهای معتبر اروپایی در حوزه‌ی محصولاتی آرایش چند سالی می‌شود که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.
- لوازم آرایشی طبیعی
- لوازم آرایشی تزئینی، درمانی و پیشگیری کننده

 

۱۰ مرکز خرید معتبر باکو برای خریدن بهترین و خاص‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

نمایشگاه زیبایی آذربایجان

 


عطرها


- آروماتراپی: رایحه درمانی یکی از روش‌های درمانی پرطرفدار در سال‌های اخیر به حساب می‌آید که آخرین دستاوردها و محصولات مربوط به این درمان در نمایشگاه زیبایی آذربایجان هرساله ارائه می‌شوند.
- مزوتراپی: مزوتراپی روشی درمانی برای جوان سازی، سفت کردن و بازسازی پوست است که توسط تزریق عصاره گیاهان، ویتامینها و هورمونها در پوست انجام می‎گیرید. در این نمایشگاه هرساله آخرین دستاوردهای مربوط به این حوزه از درمان و سلامتی به عرضه‌ی عمومی گذاشته می‌شود.
- تالاسوتراپی: دریا درمانی یا تالاسوتراپی روشی درمانی است که شامل دوش گرفتن و پاشیدن آب گرم دریا، گذاشتن رسوب‎های دریایی و مرهم‌های جلبکی و همینطور استشمام بخارات دریایی است. در این نمایشگاه آخرین تجهیزات و لوازم مربوط به تالاسوتراپی توسط شرکت‌های معتبر عرضه می‌شوند.
- بهداشت: لوازم بهداشتی از مهمترین محصولات عرضه شده در این نمایشگاه به حساب می‌آیند.
- محصولات مراقبت از مو، صورت، بدن
- سولاریوم‌ها: دستگاه‌ها و کرم‌ها از مهمترین محصولات عرضه شده در این زمینه از محصولات نمایشگاه می‌باشند. همچنین شرکت‌های مختلفی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به راه‌اندازی این خدمات مشاوره‌های لازم را ارائه کنند.
- محصولات تغذیه و رژیم درمانی: این بخش از نمایشگاه یکی از مهمترین بخش‌های آن به حساب می‌آید.
- محصولات مراقبت از کودکان
- تناسب اندام: دستگاه‌ها و مکمل‌های غذایی از مهمترین محصولات عرضه شده در این بخش از نمایشگاه می‌باشند.

 

راهنمای گردش ۴۸ ساعته در باکو

 

نمایشگاه زیبایی آذربایجان

 


افرادی که در این نمایشگاه شرکت می‌کنند


در این نمایشگاه به طور کلی دو دسته از افراد شرکت می‌کنند. دسته‌ی اول صاحبان صنایع آرایشی و بهداشتی می‌باشند که برای عرضه‌ی محصولاتشان به این نمایشگاه می‌آیند و دسته‌ی دوم صاحبان واحدهای تجاری برای عرضه‌ی محصولات و خدمات آرایشی بهداشتی در کشورهای مختلف دنیا می‌باشند. مدیران سالن‌های زیبایی، واردکنندگان محصولات آرایشی، آرایشگران، متخصصین تغذیه و زیبایی از مهمترین افراد دسته‌ی دوم شرکت کنندگان در این نمایشگاه می‌باشند.

۰۶ مرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران