گردش در گوموشلوک شهر تابستانی بدروم

جاذبه‌های گردشگری بدروم
گردش در گوموشلوک شهر تابستانی بدروم

بدروم یکی از مقاصد تابستانی بسیار زیبا و شناخته شده ترکیه است که با گرم شدن هوا میزبان مردم ساحل دوست می‌شود. بدروم خیلی بزرگ نیست و در اوج تابستان شلوغی زیادی را به خود می‌بیند. اما گوموشلوک، خلیجی دورتر از مرکز شهر جایی آرام و خیره‌کننده برای فرار از شلوغی وجود دارد. این خلیج زیبا بیشتر توسط مردم خود بدروم مورد بازدید قرار می‌گیرد. تمام آن با رستوران‌های کوچک و محلی پر شده است. شما می‌توانید در سفر با تور بدروم روزی جذاب را در این منطقه سپری کنید.

 

کجا بمانید

با توجه به محیط گوموشلوک محل‌هایی که برای اقامت وجود دارند خالی از ویژگی‌های لوکس هستند. شما در این منطقه پناهگاه‌های کوچکی همچون Tevfik، Hera و Arriba Aparts را پیدا خواهید کرد که همه آن‌ها هتل آپارتمان‌هایی تمیز و باشکوه هستند که ساحل خصوصی هم در دسترس قرار می‌دهند. با این همه بین این هتل‌ها نیز تفاوت‌هایی وجود دارد به عقیده ما اگر می‌خواهید در جایی خوب اقامت داشته باشید از Liman Otel بازدید کنید، که سوییت‌های جذاب و همچنین امکان سفارش غذا در تمام ساعات روز را کنار ساحل خصوصی‌اش عرضه می‌دارد. شما می‌توانید در این اقامتگاه‌ها که نسبت به مرکز بدروم مقرون به صرفه‌تر هستند اقامتی راحت و رویایی را تجربه کنید و از امکانات آن‌ها بهره‌مند شوید. از غذاهای خوشمزه نوش جان کنید و در ساحل خصوصی لم بدهید و استراحت کنید.

 

۵ بوتیک هتل بدروم برای اقامتی استثنایی در این شهر زیبا

 

گوموشلوک در بدروم

 

 

Tevfik Apart: Gümüşlük Mahallesi, 1120 Sk, Karakaya Mahallesi, Bodrum-Muğla, Turkey,

Hera Apart: Gümüşlük Mahallesi, Bodrum, Muğla Province, Turkey,

Arriba Apart: Karakaya Mh., Kültür Sk No:8, Muğla, Turkey,

Liman Otel: Bodrum, Yalı Mevkii, Klimci Sokak, No: 28, Muğla, Turkey,

 

 

چه چیزی بخورید

بدون شک یکی از بهترین جاهایی که می‌توانید در آن غذا بخورید لیمون، باغی مجهز با نمایی رو به غروب دلبرانه بدروم است. میزی رو به افق انتخاب کنید و در حالی که از نوشیدن یکی از نوشیدنی‌های خنک و شیرین لذت می‌برید به تماشای غروب آفتاب بنشینید. غذاهای منو در این باغ فوق‌العاده خوشمزه و اساسا ترکی هستند که با مواد تازه و محلی تهیه می‌شوند. اما اگر می‌خواهید نسبتا به آب نزدیک‌تر باشید یکی از نقاط جذاب دیگر میموزا است. گرچه نسبتا قیمت منو در این رستوران گران‌تر است اما فضایی به شدت رمانتیک و زیبا داشته و به آب هم نزدیک‌تر است. ماهی تازه و مزه سفارش دهید و روز گرم آفتابی‌تان را طعمی به یادماندنی ببخشید. در نهایت برای افرادی که می‌خواهند تا حد امکان هزینه‌ها مقرون به صرفه باشد Soğan Sarımsak جایی‌ست که باید به آن بروند. این رستوران ساحلی بدروم برای ناهار و شام غذاهای کلاسیک ترکی سرو می‌کند. شما می‌توانید غروبی زیبا را همراه با غذاهای خوشمزه در اینجا شاهد باشید.

 

۷ رستوران برتر غذاهای دریایی در بدروم

 

گوموشلوک در بدروم

 

 

 Limon: Yalı Mevkii no:1, Gümüşlük, Muğla, Turkey,

Mimoza: Karakaya Mah., 1120 Sk., Gümüşlük Belediyesi, Bodrum, Muğla, Turkey

Soğan Sarımsak: Gümüşlük, Bodrum, Muğla, Turkey

 

 

چه چیزهایی بخرید

به محض این که به گوموشلوک رسیدید حتما به بازار فضای آزاد آن بروید که پر از جواهرات دست‌ساز، سوغاتی‌های جذاب و سرامیکی‌های زیبا است. یک یادگاری بخرید و با خودتان به خانه ببرید و مطمئن باشید جوری آن را می‌گذارید که نمی‌شکند. برای خوردن چیزی شیرین به لکماجی آنا بروید که لکمای پرتقالی عرضه می‌کند. لکما همان شیرینی‌های کوچک پیراشکی مانندی هستند که در ایران با شکر سرو می‌شوند. نکته قابل توجه در این فروشگاه اینست که پیراشکی‌های تازه با طعم پرتقال تازه را در جایی دیگر به این شکل نمی‌توانید پیدا کنید. لکما انتخابی عالی برای استفاده خودتان و یا بردن برای عزیزان‌تان محسوب می‌شود.

 

۷ نقطه‌ی گردشگری در بدروم برای خرید بهترین و متفاوت‌ترین سوغاتی‌های سفر

 

گوموشلوک در بدروم

 

 

آدرس بازار: Gümüşlük Mahallesi, Merkez, Gümüşlük, Bodrum, Muğla, Bodrum, Muğla, Turkey

تلفن: +90 0531 898 91 84

 

 

چه کارهایی انجام دهید

بی‌هیچ شکی صرف روزی گرم در ساحل همانی‌ست که هر گردشگری در بدروم خواهان آنست اما اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید کارهای مختلفی انجام دهید می‌توانید به تور قایق‌سواری ملحق شوید که ساعت ۱۱ صبح شروع به کار می‌کنند. در این تور شما از جزایر دیدنی Küçük Kiremit, Büyük Kiremit, Çavuş و همچنین Çatal عبور می‌کنید و بعد دوباره به خلیج برمی‌گردید. در نهایت ساعت ۶ عصر به جایی که بودید باز گشته‌اید. این تور گردشی شامل ناهار هم می‌شود. قطعا این یکی از بهترین کارهایی‌ست که می‌توانید انجام دهید و عکس‌های فوق‌العاده‌ای بگیرید. شنا و زفتن به کافه‌های ساحلی نیز از گزینه‌های دیگر پیش روی شماست. اگر در سفری عاشقانه به سر می‌برید قدم زدن در امتداد ساحل و تماشای غروب جادویی آفتاب را از دست ندهید.

 

 

گوموشلوک در بدروم

۳۰ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران