۱۰ فعالیت مفرح را در پنانگ به همراه کودکان خود تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری پنانگ
۱۰ فعالیت مفرح را در پنانگ به همراه کودکان خود تجربه کنید

بدون شک اینکه در سفر بتوانید بچه‌ها را سرگرم نگه دارید و خود نیز لحظات خوشی همراهشان داشته باشید، کار بسیار مشکلی است. اما اگر عازم سفر به پنانگ هستید، خوشحال باشید چون این شهر مملو از فعالیت‌های مفرحی است که کودکان از آن لذت برده و در کنارشان شما نیز ساعات شادی را سپری خواهید کرد. این فعالیت‌ها شامل کارهایی در فضای باز یا در فضای سرپوشیده می‌شود و ساعت‌های مختلفی در روز را شامل می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا ۱۰ فعالیت مفرح و عالی در سفر با تور مالزی به پنانگ که می‌توانید همراه بچه‌ها تجربه کنید را به شما معرفی کنیم.


۱- گردش و تفریح در پارک جوانان (Youth Park)


نیاز نیست هیچ هزینه‌ای برای بودن در این پارک پرداخت کنید. می‌توانید بچه‌های خود را در هر روزی از هفته که خواستید به این محل برده تا از تجهیزات متنوع و زیادی که در آنجا نصب شده لذت ببرند. انواع سرسره‌ها، تاب‌ها با بازی‌های دیگر در این پارک تعبیه شده که همگی عالی هستند. همچنین با پرداخت مبلغی کم می‌توانید از استخر و پیست اسکیت نیز استفاده کنید. با توجه به اینکه آخر هفته‌ها این مکان مملو از بچه‌های قد و نیم قد می‌شوند، کودکان شما می‌توانند به راحتی دوستانی از سراسر جهان برای خودشان دست و پا کنند.

 

راهنمای گردش در پارک ملی پنانگ، کوچک‌ترین پارک ملی مالزی

 

 Youth Park

 


۲- موزه‌های مفرح پنانگ را فراموش نکنید


بخشی از موزه‌های پنانگ تنها اسم موزه را یدک می‌کشند و بیشتر مکانی برای تفریح و گردش محسوب می‌شوند. یکی از آن‌ها Made In Penang Interactive Museum است که موزه‌ای از آثار سه بعدی بوده و در بخش‌هایی شهرهای قدیمی بازسازی شده، در بخشی می‌توانید عکس‌های جالب در محیط‌های سه بعدی بگیرید و در مجموع کارهای جالب و مفرحی انجام دهید. موزه Wonderfood  پنانگ هم موزه‌ی جالب دیگری است که در آن غذاهای معروف مالزیایی در ابعاد بزرگ و به صورت ماکت درست شده‌اند و شما می‌توانید به شکل‌های مختلف در این مکان عکس‌های جالب بگیرید. فعالیت‌هایی که هم برای بزرگ‌ترها جذاب است و مطمئن باشید بچه‌ها نیز از آن‌ها لذت خواهند برد.

 

 

وزه‌های پنانگ

 


۳- مزرعه‌ی پروانه‌های Entopia


یکی از نقاط بسیار زیبا و جذابی که تمامی اعضای خانواده مخصوصا کوچک‌تر‌ها از آن لذت می‌برند، مزرعه پروانه‌های Entopia است. در این مزرعه‌ی بزرگ پروانه‌ها و بعضی حشرات دیگر آزادانه به هر سمتی که می‌خواهند می‌روند و شما می‌توانید در نقطه که به شکل باغ‌های زیبا طراحی شده، آن را مشاهده کرده و از نزدیک ببینیدشان. همچنین یک بخش سرپوشیده نیز در این محل طراحی شده که در آن‌جا هم می‌توانید با گونه‌های مختلف آشنا شده و هم نکاتی در مورد این مزرعه جذاب بفهمید.

 

فعالیت‌های رایگان و ارزان در جورج تاون پنانگ

 

 مزرعه پروانه‌های Entopia

 


۴- پارک ماجراجویی Escape


Escape از آن جاهایی است که در تمامی مدل‌های سفر به پنانگ به همه پیشنهاد می‌شود تا آن را تجربه کنند. با این حال خیلی‌ها به واسطه‌ی اینکه پارک بازی Escape مملو از بازی‌های ماجراجویانه همچون زیپلاین و بانجی جامپینگ است، این مکان را برای کوچک‌ترها پیشنهاد نمی‌کنند، در صورتی که باید بدانید، Escape بازی‌های کودکانه و نوجوانانه بسیار زیادی دارد و چندین فعالیت مختلف نیز دارد که به صورت خانوادگی می‌توان آن‌ها را انجام داد.

 

فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که در اولین سفر به پنانگ باید انجام دهید

 

 پارک ماجراجویی Escape

 


۵- بازدید از گنبد فناوری (Tech Dome)


این مکان نیز جایی برای تفریح تمام اعضای خانواده است، اما بچه‌ها می‌توانند از بخش اکتشاف دیدن کنند، به بخش فناوری یا علوم بروند و در کارگاه‌های ساخت کاردستی شرکت کنند. فعالیت‌های بسیار متنوعی در زمینه علوم مختلف برای بچه‌ها و بزرگ‌ترها در نظر گرفته شده که همراه بازی هستند و می‌توانند تا ساعت‌ها در حین سرگرم کردن بچه‌ها، آن‌ها را به علوم مختلف علاقه‌مند سازند.

 

 

 Tech Dome

 


۶- از استبل‌های حومه شهر بازدید کنید


اگر به حومه شهر بروید، امکان حضور در مزارع مختلف و همچنین استبل‌ها را دارید و بچه‌ها می‌توانند از حیواناتی همچون خرگوش‌ها، بزها، اردک‌ها و خیلی چیزهای دیگر دیدن کنند. انگار که شما با پرداخت مبلغ کمی، آن‌ها را به یک باغ وحش کوچک برده‌اید و آن‌ها امکان بازی کردن با این حیوانات را دارند. عموما این مکان‌ها دارای بستنی فروشی یا فروش آبمیوه هستند و در بعضی موارد اسب‌های مینیاتوری هستند که بچه‌ها می‌توانند سوار آن‌ها نیز گردند.

 

گشت و گذار در اسکیپ ادونچر پنانگ؛ شهر ماجراجویی‌های مرموز

 

 پنانگ

 


۷- تفریحات ساحلی


مسلما پنانگ به عنوان یک مقصد ساحلی، انواع تفریحات آبی را نیز برای بزرگ‌ترها و کوچک‌ترها دارد.پس نباید این موضوع را نیز از یاد برده و بچه‌ها را همراه خود به ساحل ببرید تا سوار قایق‌های بادی شوند، با شما قایق سواری کنند یا حتی اگر نوجوانی همراه دارید، آن‌ها را همراه خود سوار جت اسکی کنید یا به دیگر بازی‌های آبی که لیستشان همینطور ادامه پیدا می‌کند، مشغول شوید.

 

۱۰ ساحل برتر، زیبا و چشم نواز پنانگ

 

 تفریحات ساحلی پنانگ

 


۸- از کافه‌ی حیوانات دیدن کنید


چندین کافه‌ی حیوانات مختلف در پنانگ وجود دارد که جاهای جالبی برای غذا خوردن هستند و بچه‌ها نیز مسلما از دیدن حیوانات مختلف لذت خواهند برد. از جمله‌ی این کافه‌ها می‌توان به Corgi & The Gang و White Paws Mansion اشاره کرد. تمامی حیوانات این کافه‌ها به شدت اهلی بوده و بچه‌ها در امنیت کافی می‌توانند با آن‌ها بازی کنند. بزرگ‌ترهایی که عاشق حیوانات هم هستند مسلما ساعت‌های شادی را همراه آن‌ها سپری خواهند کرد. در این کافه‌ها می‌توانید ساعتی با حیوانات بازی کنید، همراهشان عکس بگیرید و صد البته نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه میل کنید.

 

کافه‌‌های خوشمزه‌ی پنانگ با معماری و طراحی خاص!

 

 کافه‌ی حیوانات

 


۹- بازدید از تپه پنانگ


بازدید از تپه‌ی پنانگ که جایی سر سبز و زیبا هست نیز به خودی خود می‌تواند در عین آرامش، ساعاتی خانواده و بچه‌های شما را سرگرم کند. البته این تپه تنها یک جای سرسبز نیست و دارای نقاط دیدنی تاریخی، هوای بسیبار مطلوب و خنک و همچنین تعداد زیادی گونه‌های مختلف پرندگان است که می‌توانید آن‌ها را روی درخت‌ها مشاهده کنید. فراموش نکنید که The Habitat نیز بر روی تپه‌ی پنانگ واقع شده و یکی از جاذبه‌های این مکان است.

 

 

  تپه پنانگ

 


۱۰- مراکز خرید پنانگ


اشتباه ننوشته‌ایم، مراکز خرید پنانگ نیز برای بچه‌ها جاهایی مناسب است، چرا؟ چون که این مراکز خرید عموما دارای پارک‌های بازی، سینما و کافه‌های بامزه است و البته اگر هم بخواهید برایشان اسباب بازی بخرید، بهترین برندهای سرگرمی را در همین مراکز خرید می‌توانید پیدا کنید.

 

معرفی مراکز خرید جورج‌تاون برای خرید سوغاتی‌های خاص از پنانگ

 

مراکز خرید پنانگ

۲۴ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران