برنامه‌های تفریحی تابستانه‌ی دبی ویژه کودکان

جاذبه‌های گردشگری دبی
برنامه‌های تفریحی تابستانه‌ی دبی ویژه کودکان

دبی مکانی عالی برای سفری تفریحی است. این شهر چندین پارک بازی و پارک آبی محشر دارد که لذت بردن از همه‌ی آن‌ها در یک سفر یک هفته‌ای به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما در میان همه‌ی این پارک‌ها که بعضی‌هایشان در مراکز خرید واقع شده‌اند، دبی برای روزهای گرم تابستان برنامه‌های ویژه‌تری نیز دارد. بعضی از این برنامه‌ها به صورت آنی برگزار شده و سخت است آن را برای برنامه‌ریزی سفر در نظر گرفت، اما خوشبختانه چند برنامه‌ی عالی معرفی شده که در طول تابستان یا برای مدتی معین اجرا می‌شوند و ما قصد داریم آن‌ها را به شما معرفی کنیم تا در سفر تابستانه با تور دبی ، این موارد را نیز در نظر داشته باشید.


برنامه‌ی تابستانه مرکز خرید بورجومان


برای ۲۲امین سال پیاپی، مرکز خرید بورجومان دبی برنامه‌ی ویژه‌ی سوپرایز تابستانه خود را برای گردشگران آماده کرده و از همین حالا تغییرات در این مرکز بزرگ و مدرن اجرا شده است. این برنامه که تا ۱۷ آگوست جریان خواهد داشت بین ساعت ۲ بعد از ظهر تا ۱۰ شب در دسترس است و بخشی از مرکز خرید بورجومان را به یک ساحل مصنوعی بدل کرده که هم بچه‌ها و هم بزرگ‌ترها می‌توانند تا مدت‌ها در آن به تفریح و بازی مشغول شوند. بخشی از این بازی‌ها به صورت فیزیکی بوده و بعضی‌ از آن‌ها به کمک هدست‌های واقعیت مجازی بچه‌ها را با شنا در آب‌های بی‌کران به خانه درختی جادویی می‌برد. همچنین برنامه‌های متنوعی برای نقاشی و کار دستی وجود داردو بزرگ‌ترها نیز می‌توانند بازی‌های خود را داشته باشند. فراموش نکنید که مرکز خرید بورجومان در ایام تابستان یک ماشین لوکس قرعه کشی کرده و البته جایزه‌های متنوع دیگری نیز دارد.

 

تخفیفات تابستانه‌ی فعالیت‌های تفریحی در دبی

 

مرکز خرید بورجومان

 


جشن ساحلی مرکز خرید Dubai Marina


یکی دیگر از برنامه‌های پرطرفدار دبی در تابستان نیز دوباره به مرکز خرید Dubai Marina باز گشته است. اگر بچه‌های شما دوست دارند در ساحل بازی کنند اما نگران گرمای شدید تابستان دبی هستید یا اینکه خودتان می‌خواهید در یک جشن عالی در محیطی سر پوشیده شرکت کنید و به بازی مشغول شوید، این مکان بهترین جا برای شماست. در دکور ساحلی این مرکز خرید بازی‌های کارناوالی متنوع برای کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها، برنامه‌های مخصوص کاردستی و نقاشی، استخر توپ و بسیاری چیزهای از این دست در نظر گرفته شده است. البته باید عجله کنید چون جشن ساحلی مرکز خرید Dubai Marina تنها تا ۳ آگوست ادامه خواهد داشت.

 

 

Dubai Marina

 


ابرقهرمان‌ها در مرکز خرید امارات


با توجه به وفور فیلم‌های کامیک بوکی، این روزها نوجوانان و جوانان زیادی هستند که عاشق ابرقهرمان‌های این فیلم‌ها هستند. حالا فکرش را کنید که آن‌ها را به دیدن یک نمایش عالی با حضور قهرمانانی همچون سوپرمن یا بتمن ببرید. این برنامه تا آگوست جریان خواهد داشت و هر روز ۴ نوبت نمایشی ۲۰ دقیقه‌ای اجرا می‌شود و سپس این قهرمانان با بچه‌ها به عکس گرفتن مشغول می‌شوند. همچنین بازی‌های متنوع واقعیت مجازی و برنامه‌های نمایشی متنوع دیگری نیز برای این مرکز خرید تا زمان گفته شده برنامه‌ریزی شده است.

 

تابستان؛ ارزان‌ترین فصل سفر به دبی

 

مرکز خرید امارات

 


کمپ تابستانه بچه‌ها در Club Mina


این کمپ تابستانی تا ۲۹ آگوست به صورت روزانه و از ساعت ۹ صبح تا ۲ بعد از ظهر برگزار می‌شود و برای بچه‌های ۶ تا ۱۲ سال مناسب است. برنامه‌های بسیار متنوعی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده که انواع ورزش‌ها و فعالیت‌های تفریحی را شامل می‌شود. شما می‌توانید یک هفته کامل برای بچه‌ها برنامه‌ریزی کنید و با توجه به اینکه نیازی نیست شما همراه آن‌ها باشید، صبح‌های آن‌ها را در سفر به دبی به این شکل پر کنید. با این حال امکان برنامه یک روزه نیز برای بچه‌ها وجود دارد تا یک روز را با هم سن و سال‌های خود سر کنند.

 

فستیوال دیزنی دبی؛ زمان سفر با کودکان به دنیای انیمیشن‌ها

 

Club Mina

 


آرکیدهای نوستالوژیک برای بزرگ‌ترها


یک امکان عالی در طول تابستان در فرودگاه بین‌المللی دبی در نظر گرفته شده که بسیاری از طرفداران قدیمی بازی‌های کامپیوتری را خوشحال می‌کند. این فرودگاه چند دستگاه از بازی‌های کلاسیک دانکی کونگ و پک من آماده کرده که معروف‌ترین بازی‌های آرکید دهه ۸۰ میلادی هستند. شما می‌توانید محل این دستگاه‌ها را از اطلاعات فرودگاه بپرسید و سپس با هزینه‌ای بسیار پایین با آن‌ها به بازی مشغول شوید.

 

 

دبی

 


بلیط رایگان پارک‌های بازی و آبی برای بچه‌ها


و در آخر اگر در یکی از هتل‌های JA Ocean View Hotel، JBR، JA Oasis Beach Tower یا JA The Resort اقامت داشته باشید، می‌توانید از بلیط‌های کاملا رایگان برای بچه‌ها جهت ورود به پارک‌ بازی لگولند دبی و موشن گیت دبی بهره ببرید. این برنامه تا ۳۱ آگوست ادامه دارد و بلیط‌ها برای بچه‌های تا ۱۶ سال قابل استفاده است.

 

دبی کیدزانیا؛ پارک بازی کودکان در دنیای بزرگ‌ترها

 

لگولند دبی

۱۶ تیر ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 23 تیر 1400)

نظرات کاربران