تخفیفات تابستانه‌ی فعالیت‌های تفریحی در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تخفیفات تابستانه‌ی فعالیت‌های تفریحی در دبی

تابستان‌ها با توجه به گرم شدن هوا، مراکز مختلف این شهر شروع به دادن تخفیف‌های متنوع می‌کنند تا تب سفر با تور دبی در این ایام نیز داغ باقی بماند. از هتل‌ها و رستوران‌ها گرفته تا مراکز خرید، تخفیف‌های ویژه‌ای در تابستان دارند اما امروز ما به سراغ یکی از مهم‌ترین موارد، یعنی مراکز تفریحی رفته‌ایم تا چند مورد از بهترین تخفیف‌هایی که می‌توانید در ایام تعطیلات تابستانه دبی پیدا کنید را به شما معرفی کنیم.

 


VR Theme Park (تم پارک واقعیت مجازی)


یکی از جاذبه‌های نسبتا جدید ، پارک واقعیت مجازی یا بهشت عاشقان بازی‌های کامپیوتری دبی است که در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پارک‌های واقعیت مجازی در تمام دنیا محسوب می‌شود. بازی‌های متنوع که بخش‌هایی از آن‌ها ترکیبی از تجهیزات مکانیکی و هدست‌های واقعیت مجازی هستند، این پارک را در صدر محبوب‌ترین مراکز در بین جوانان قرار داده است. در ایام تابستان شما می‌توانید در روزهای یک شنبه تا پنج شنبه با تهیه یک بلیط، مجوز ورود دو نفر را دریافت کنید. فراموش نکنید که غیر از بخش بزرگسالان، یک بخش مختص به بازی‌های کودکانه نیز در این پارک فراهم شده است و کوچک‌ترها نیز می‌توانند در دنیای مجازی آن به بازی و تفریح مشغول شوند. این پارک در مرکز خرید دبی نیز واقع شده که دسترسی به آن را بسیار ساده می‌کند.

 

معرفی بعضی بازی‌های فرار از اتاقی که می‌توانید در دبی تجربه کنید

 

 

VR Theme Park

 


آکواریوم و باغ وحش آبی دبی


یکی دیگر از مهم‌ترین دیدنی‌های دبی، بزرگ‌ترین آکواریوم جهان است که در این شهر و البته در مرکز خرید دبی قرار گرفته است. در این مکان بسیار بزرگ و جذاب، بخش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید انواع ماهیان و آبزیان را که از سراسر جهان گردآوری شده‌اند را ببینید. یکی از مهم‌ترین تخفیف‌هایی که در آکواریوم دبی در نظر گرفته شده، ورود رایگان کودکان تا ۵ سال همراه بلیط حداقل یک بزرگ سال است.
به این ترتیب برای ورود کودکان نیاز به پرداخت پول نخواهد بود. از طرفی بزرگ سالان نیز می‌توانند با پرداخت یک بلیط، اجازه‌ی ورود دو نفر را دریافت کنند. به این ترتیب یک خانواده سه نفره که یک فرزند خردسال دارند، با تنها یک بلیط می‌توانند از آکواریوم دیدن کنند. البته بخش‌های مربوط به غواصی، یوگا و چیزهایی از این دست تخفیف‌های متفاوتی خواهند داشت و این تخفیف‌های مربوط به آن بخش‌ها نبوده و تنها به بازدید از خود آکواریوم مربوط است.

 

گردش در آکواریوم تالار گمشده‌ی دبی ؛ ماجراجویی در سرزمینی افسانه‌ای

 

 

آکواریوم و باغ وحش آبی دبی

 


سینما برای کودکان


تابستان‌ها فیلم‌های خانوادگی و همچنین انیمیشن‌های زیادی اکران می‌شوند که باعث می‌شود فرصتی مناسب برای فیلم دیدن همراه فرزندان در این ایام شکل بگیرد. خوشبختانه شرکت پخش فیلم Reel Cinemas پخش فیلم برای کودکان زیر ۵ سال را رایگان اعلام کرده و شما با بلیط خود می‌توانید کودکتان را به رایگان وارد سالن کنید. Reel Cinemas دو مجموعه‌ سینمایی بسیار مدرن و عالی در مراکز خرید دبی مال و دوبی مارینا مال دارد که مجموعا دارای بیش از ۲۰ سالن مختلف است.سالن مخصوص کودکان نیز در این مجموعه وجود دارد که البته حداقل یک بزرگ‌تر باید همراه بچه در سالن حضور داشته باشد.

 

تجربه‌ی شگفت‌انگیز تماشای فیلم در سینماهای چهار بعدی دبی

 

 

سینمای دبی

 


پیست اسکیت


مرکز خرید دبی که بخش زیادی از تخفیف‌هایی که تا الان اعلام شده مربوط به این مرکز خرید است، یک پیست اسکیت یخی عالی و بزرگ دارد که کوچک‌ترها و بزرگ‌ترها می‌توانند در آن به تفریح مشغول شوند. هزینه بلیط در روزهای عادی برای همه ۹۵ درهم است اما تابستان امسال برای بزرگسالان به ۴۹ درهم و برای کودکان زیر ۱۰۰ سانتی متر به ۴۰ درهم کاهش پیدا می‌کند. اگر اسکیت روی یخ بلد نیستید هم نگران نباشید، تجهیزاتی در این مرکز وجود دارد که نابلدها هم بتوانند روی یخ حرکت کنند. همچنین کفش مخصوص و کلاه ایمنی نیز با همان بلیط به شما داده می‌شود.

 

 

 پیست اسکیت

 


مرکز تفریحی آموزشی Dig It


تابستان بچه‌ها می‌توانند در این مرکز با پرداخت مبلغی مشابه به جای یک ساعت، دو ساعت در این مجموعه به تفریح و یادگیری بپردازند. قیمت بلیط در پلن‌های مختلف این مکان متفاوت است. پلن Stay & Dig مربوط به بازی و یادگیری با حضور حداقل یک بزرگ‌تر است که ۷۵ درهم قیمت دارد، Drop & Dig مربوط به پلنی است که مربیان مراقب کودکان هستند و نیاز به حضور شما نیست، پلن دیگری هم هست که یک بلیط سینما به شما داده می‌شود تا زمانی که بچه‌ها بازی می‌کنند شما فیلم ببینید که این مورد ۱۲۵ درهم است. فراموش نکنید که این تخفیف تنها برای Stay & Dig است.

 

فستیوال دیزنی دبی؛ زمان سفر با کودکان به دنیای انیمیشن‌ها

 

 

مرکز تفریحی آموزشی Dig It

۲۰ خرداد ۱۳۹۸ (به‌روز رسانی شده در: 28 تیر 1400)

نظرات کاربران