۱۰ نمایشگاه مهم صنعتی، فرهنگی در باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
۱۰ نمایشگاه مهم صنعتی، فرهنگی در باکو

باکو یکی از شهرهای جذاب و ارزان برای مسافرت به حساب می‌آید. شهری با بهترین غذاهای آسیایی و اروپایی و رستوران‌هایی که قیمت منویشان سر به فلک نمی‌کشد. شهری با هتل‌ها و هاستل‌ها تمیز. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری که شبانه‌روزی پرنشاط برای مهمانانش می‌سازد. در سفرتان با تور باکو اگر جدای از تفریحات به دنبال فعالیت‌های تجاری و شغلی هستید همراه ما باشید تا ۱۰ نمایشگاه مهم صنعتی، فرهنگی و هنری که باکو میزبان آنهاست را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- نمایشگاه حرفه و شغل


این نمایشگاه در ماه اکتبر و در نمایشگاه بین‌المللی شهر باکو برگزار می‌شود. نمایشگاهی که تاکنون ۱۲ دوره‌ی آن برگزار شده است و یک فضای عالی برای کاریابی به حساب می‌آید. با شرکت در این نمایشگاه می‌توانید موقعیت‌های شغلی مختلف را شناسایی کنید و مطابق با تحصیلات و توانایی‌هایی که دارید مشغول به کار شوید. این نمایشگاه یکی از ویژه‌ترین نمایشگاه‌های منطقه در زمینه‌ی کسب و کار به است که موقعیت‌های شغلی مختلف در آن بررسی می‌شود.

 

 

 نمایشگاه حرفه و شغل

 


۲- نمایشگاه دانش


نمایشگاهی که در مرکز نمایشگاهی باکو و در تاریخ اکتبر برگزار می‌شود. نمایشگاهی که به نوعی مکمل نمایشگاه حرفه و شغل باکو به حساب می‌آید و همزمان با آن برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که با هدف ترویج دانش و مهارت برگزار می‌شود راهکارهای مربوط زمینه‌های علمی کسب و کار و ایجاد شغل باتوجه به دانش مورد بررسی قرار می‌گیرد. این نمایشگاه تاکنون دوازده دوره‌اش در شهر باکو برگزار شده است.

 

  راهنمای گردشگری باکو؛ شهری پر از لذت‌های به یادماندنی 

 

  نمایشگاه دانش

 


۳- نمایشگاه حفاظت، امنیت و نجات کاسپین


یک نمایشگاه زیست محیطی عالی برای حفاظت از زندگی و ایجاد امنیت در زیست مدرن. نمایشگاهی که یازده دوره‌ی آن تاکنون در شهر باکو برگزار شده است و شرکت‌کنندگانی از سراسر جهان داشته است. مهمترین شرکت‌کنندگان سال‌های اخیر این نمایشگاه نمایندگانی از آذربایجان، اوکراین، روسیه، آلمان، امارات متحده عربی، جمهوری چک، هلند، ایتالیا، ترکیه، قزاقستان و قبرس می‌باشند. این نمایشگاه در نیمه‌ی دوم ماه اکتبر برگزار می‌شود.

 

 

 نمایشگاه امنیت و نجات کاسپین

 


۴- نمایشگاه ساخت و ساز


این نمایشگاه مهمترین نمایشگاه ساخت و ساز در کشور آذربایجان به حساب می‌آید. نمایشگاهی که در نیمه‌ی دوم ماه اکتبر برگزار می‌شود و جدای از صنعتگران، انجمن‌های محافظت از محیط زیست نیز در آن شرکت می‌کنند. این نمایشگاه در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) و همچنین کشورهای اروپای شرقی قرار گرفته است. تاکنون ۲۴ دوره از این نمایشگاه در شهر باکو برگزار شده است.

 

۱۰ کاری که حتما باید در اولین سفر خود به باکو امتحان کنید

 

 نمایشگاه ساخت و ساز

 


۵- نمایشگاه آکواترم


هرساله در هفته‌ی آخر ماه اکتبر، مرکز بین‌المللی نمایشگاهی باکو میزبان این نمایشگاه است. نمایشگاهی بین‌المللی که مواردی از جمله سیستم‌های حرارتی، تهویه مطبوع، تامین آب، تجهیزات بهداشتی، تکنولوژی‌های محیطی، استخرهای شنا و همچنین انرژی‌های تجدیدپذیر در آن مورد بررسی قرار می‌گیرند و آخرین دستاوردهای شرکت‌ها در این زمینه در معرض دید صنعتگران و فعالان قرار داده می‌شود. تاکنون ۱۱ دوره از این نمایشگاه در شهر باکو برگزار شده است.

 

 

 نمایشگاه آکواترم

 


۶- نمایشگاه وسایل، فضای داخلی و طراحی کاسپین


یک نمایشگاه عالی برای معماران و عاشقان طراحی فضاهای داخلی. نمایشگاهی که به نوعی وابسته به نمایشگاه ساخت و ساز باکو به حساب می‌آید و همزمان با آن برگزار می‌شود. نمایشگاهی که بازدید از آن شما را با صنایع مختلف مربوط به لوازم داخلی آذربایجان آشنا می‌کند و مدل‌های مختلف طراحی و اجرا را پیش رویتان می‌گذارد.

 

موزه‌ی فرش باکو تجلی فرهنگ و هنر آذربایجان

 

 نمایشگاه وسایل، فضای داخلی و طراحی کاسپین

 


۷- نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی باکو


یک نمایشگاه معروف و مهم در منطقه‌ی قفقاز که هرساله در ماه نوامبر برگزار می‌شود. نمایشگاهی که طی آن آخرین تجهیزات مربوط به پزشکی و دارویی و همینطور خدمات پزشکی در معرض دید عموم و صنعتگران پزشکی قرار داده می‌شود. این نمایشگاه در مرکز بین‌المللی نمایشگاهی باکو برگزار می‌شود و در سال‌های اخیر شهرت زیادی خارج از منطقه‌ی قفقاز پیدا کرده است.

 

 

 نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی باکو

 


۸- نمایشگاه دندان پزشکی باکو


آخرین دستاوردهای دندان پزشکی مربوط به عکسبرداری، خدمات و درمان هرساله در این نمایشگاه و در مرکز بین‌المللی نمایشگاهی باکو برگزار می‌شود. نمایشگاهی که به نوعی مکمل نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی باکو به حساب می‌آید ودر چند سال اخیر همزمان با آن برگزار می‌شود. این نمایشگاه نیز به مانند نمایشگاه مراقبت‌های بهداشتی باکو، جزو نمایشگاه‌های مطرح و مهم منطقه‌ی قفقاز محسوب می‌شود.

 

سفری ارزان به باکو چقدر هزینه دارد؟

 

 نمایشگاه دندان پزشکی باکو

 


۹- نمایشگاه زیبایی باکو


یکی از مهمترین و شاید جذاب‌ترین نمایشگاه‌های باکو برای صنعتگران حوزه‌ی بهداشت و زیبایی. نمایشگاهی جالب توجه برای خانم‌ها. نمایشگاهی بین‌المللی که هرساله در مرکز نمایشگاهی باکو و در ماه نوامبر برگزار می‌شود. نمایشگاهی که تاکنون دوازده دوره‌ی آن برگزار شده است و در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ و مطرح لوازم آرایشی در آن شرکت می‌کنند. اگر جزو صنعتگران و تاجران لوازم آرایشی و بهداشتی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما در این نمایشگاه شرکت کنید.

 

 

 نمایشگاه زیبایی باکو

 


۱۰- نمایشگاه محیط زیست


این نمایشگاه یکی از نمایشگاه‌های خوب در زمینه‌ی حفظ و حراست از محیط زیست به حساب می‌آید و برای ما ایرانی‌ها به سبب آنکه مرز آبی مشترک با آذربایجان داریم مهم محسوب می‌شود. هرساله در این نمایشگاه راهکارهای ویژه درباره‌ی دریای خزر مطرح می‌شود که شرکت در این نمایشگاه را برای ما ضرورت می‌بخشد.

 

گشت و گذار یک روزه در باکو؛ شهر جاذبه‌های تاریخی و تفریح‌های مدرن

 

 

نمایشگاه محیط زیست

۱۲ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران