۲ تور ماجراجویانه‌ی جذاب در سفر به تفلیس

جاذبه‌های گردشگری تفلیس
۲ تور ماجراجویانه‌ی جذاب در سفر به تفلیس

تفلیس یکی از بهترین شهرهای گرجستان و نزدیک به ایران است که باید به آن سفر کرد و چند روزی را خوش گذراند. شهری نسبتا ارزان قیمت که امکانات رفاهی، تفریحی و اقامتی مناسبی دارد. شهری که روزهای پر رویداد و شب‌های پر ستاره‌ای برای مهمانانش می‌سازد. شهری که با بهترین غذاهای دنیا در رستوران‌هایش از مسافرانش پذیرایی می‌کند. شهری که هم برای سفرهای خانوادگی مناسب است و هم برای سفرهای مجردی. شهری که در آن هم می‌شود تفریحات لوکس انجام داد و هم تفریحات ارزان. در سفرتان با تور گرجستان اگر جدای از بازدیدها و گشت و گذارهای درون شهری به دنبال تورهای هیجان‌انگیز و متفاوت هستید همراه ما باشید تا ۳ تور ماجراجویانه‌ی جذاب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.


۱- تور صخره نوردی


اگر می‌خواهید تمرین موفقیت و سخت‌کوشی کنید، اگر می‌خواهید از صخره‌ها بالا بروید و درس تمرکز کنید، اگر می‌خواهید انرژی‌های منفی را از خودتان دور کنید و سراسر انرژی مثبت شوید، اگر اهل ماجراجویی و پشت سر گذاشتن ترس‌هایتان هستید این تور برای شما بسیار مفید و جذاب خواهد بود. توری که ۵ تا ۶ ساعت به دراز می‌کشد و طی آن شما در هر سطحی که صخره نوردی را بلد باشید (از مبتدی تا پیشرفته) می‌توانید این ورزش را در تفلیس انجام دهید. این تور از ساعت ۱۲ ظهر شروع می‌شود و نهایتا تا ساعت ۶ عصر به پایان می‌رسد. توری که طی آن هر کجای شهر باشید ماشینی به دنبال شما فرستاده می‌شود تا به باغ استوایی بیاوردتان. باغی سرسبز که یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های توریستی تفلیس به حساب می‌آید. باغی که اگر در این تور هم شرکت نمی‌کنید یک نیمروز از سفر خود به تفلیس را بهتر است به آن اختصاص بدهید.

 

۲ تور متفاوت که در سفر به تفلیس می‌توانید در آنها شرکت کنید

 

 تور صخره نوردی

 


مواردی که این تور شامل آنها می‌شود به شرح زیر می‌باشند:


۱- سرویس رفت و برگشت به محل اقامت: در هر هتل و یا هاستلی اقامت داشته باشید از سوی برگزار کنندگان ماشینی برای شما فرستاده می‌شود.
۲- تجهیزات کامل صخره نوردی: کفش، طناب، قلاب و پودر از اصلی‌ترین تجهیزات صخره‌نوردی به حساب می‌آیند.
۳- مترجم پیشرفته زبان انگلیسی: مسلط بودن به زبان انگلیسی یکی از شروط شرکت در این تور است. چرا که در غیر این صورت ارتباط برقرار کردن مربی با شما سخت خواهد شد.
۴- بطری آب
۵- میان وعده: در این تور از شرکت کنندگان با یک میان وعده که غالبا اسنک است پذیرایی خواهد شد.

 

۵ تور پیاده‌روی رایگان که با شرکت در آنها می‌توانید تفلیس را کشف کنید

 

 تور صخره نوردی

 


در این تور از کودکان ۷ ساله تا سالخوردگان که سلامت جسمانی دارند می‌توانند شرکت کنند اما افراد زیر شامل شرکت کنندگان نمی‌شوند.

۱- زنان باردار حق شرکت در این تور را ندارند.
۲- افرادی که مشکل ستون فقرات و دیسک کمر دارند حق ندارند در این تور شرکت کنند.
۳- افرادی که بیماری‌های خاص دارند (بیماری‌هایی که این ورزش برایشان خطرناک باشد) و داروهای خاص مصرف می‌کنند حق شرکت در این تور را ندارند.

 

 

 تور صخره نوردی

 

یک تور پیاده‌روی فوق‌العاده در تفلیس برای سفری دلچسب‌


لازم به ذکر است بدانید این تور باید در شرایط آب و هوایی مناسب برگزار شود و اگر بنا به هردلیلی شرایط آب و هوایی مساعد نباشد تور از سوی برگزارکنندگانش لغو خواهد شد. شما نیز اگر بخواهید شرکت در تور را لغو کنید و تمامی هزینه‌ی ثبت نام‌تان را پس بگیرید باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری تور به این کار اقدام کنید. در سفر مجردی‌تان با تور تفلیس به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر سر پرشوری دارید حتما در این تور شرکت کنید.

 

۲- ورکشاپ نقاشی


اگر علاقه‌مند به کشیدن تصاویر طبیعت هستید اما تا به حال فرصت آموزش آن برایتان فراهم نیامده است، اگر می‌خواهید در سفر، مناظر زیبایی را که می‌بینید لااقل خطوط کمرنگ و کلی از آن را با قلم ثبت کنید و به عنوان یادگاری نگه دارید به شما توصیه می‌کنیم در سفر به تفلیس در این تور شرکت کنید. توری که ۴ ساعت به دراز می‌کشد و در بخش قدیمی شهر تفلیس برگزار می‌شود. توری که برای شرکت در آن شما یا باید زبان انگلیسی بلد باشید و یا زبان روسی. چرا که تنها به این دو زبان در ورکشاپ مترجم وجود دارد.

 

تور گرجستان فرصتی برای دیدار با فرشته افسانه‌ای برج ساعت تفلیس

 

 ورکشاپ نقاشی

 

 

کلاسی که در روزهای هفته در ساعت ۱۱ صبح شروع می‌شود و ۳ ظهر به پایان می‌رسد. لازم به ذکر است بدانید این ورکشاپ در صورت رسیدن تعداد شرکت کننده به حد نصاب برگزار می‌شود و اگر تعداد به حد نصاب نرسد لغو خواهد شد. شما نیز اگر بخواهید ثبت نام‌تان در این ورکشاپ را لغو کنید و پولی که پرداخت کرده‌اید را به صورت کامل دریافت کنید، باید ۲۴ ساعت قبل از برگزاری ورکشاپ این کار را انجام دهید.

۱۰ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران