سرزمین جادویی Lost World of Tambun در نزدیکی کوالالامپور

جاذبه‌های گردشگری کوالالامپور
سرزمین جادویی Lost World of Tambun در نزدیکی کوالالامپور

تنها دو ساعت دورتر از مرکز شهر کولالامپور، مجموعه‌ای عظیم و جادویی وجود دارد که شما می‌توانید در سفر با تور مالزی یک روز یا حتی یک هفته در آن به تفریح بپردازید و ساعت‌های خوشی همراه خانواده داشته باشید. Lost World of Tambun هتل، پارک آبی، پارک بازی، پراک شبانه و بسیاری چیزهای دیگر است که همگی در یک محیط گرد هم آمده‌اند تا یکی از بهترین محل‌ها در اطراف کوالالامپور برای تفریح را شکل دهند.

 

معرفی Lost World of Tambun

"دنیای گمشده تامبون" در شهر تاریخی و زیبای ایپو و در فاصله‌ی دو ساعته از کوالالامپور، مهم‌ترین شهر گردشگرپذیر مالزی قرار گرفته است. این مجموعه یک هتل فوق‌العاده عالی است که در محیط خود چندین و چند پارک مختلف و مراکز تفریحی دارد. یک پارک آبی،  سه تم پارک، یک باغ وحش بازی با حیوانات، پارک‌های شبانه، پارک ماجراجویی و ... تنها بخشی از تفریحاتی است که شما می‌توانید در این مکان در اختیار داشته باشید. حتی این امکان برای شما فراهم است که به جای هتل در کمپ آن اقامت داشته باشید و شب را همراه خانواده با امکانات عالی زیر نور ستارگان سر کنید. ما سعی کرده‌ایم در مقاله امروز، خلاصه وار به بخش‌هایی از Lost World of Tambun بپردازیم، اما با توجه به گستردگی این مرکز، واقعا نمی‌شود همه‌ی جزییاتش را در یک مطلب گنجاند.

 

کولمار تروپیکال ؛ دهکده فرانسوی‌ کوالالامپور

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

هتل Lost World

هتل Lost World تنها هتلی در یک مجموعه‌ی تفریحی نیست، بلکه مجموعه‌ای متنوع و عالی است که می‌تواند اقامتگاهی فوق‌العاده برایتان باشد. این هتل ۵ ستاره اتاق‌های بسیار متنوعی دارد که با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید می‌توانید به اجاره آن‌ها بپردازید. برای مثال اتاق‌های معمولی ۲۲ متری با منظره بخش مسکونی ۶۰۰ رینگیت قیمت دارد، اتاق‌هایی به همان شکل اما با منظره تم پارک ۷۰۰ رینگیت، اتاق‌های بزرگ‌تر به ترتیب ۹۰۰، ۱۱۰۰ و ... که در نهایت به سوپر سوییت‌ها ۱۶۰۰ رینگیتی می‌رسد که ۷۵ متر مساحت، نمای تم پارک، دو تلوزیون، میز نهار خوری، مبلمان و تمامی امکانات ممکن را در خود جای داده است.

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

جدا از امکانات تفریحی جدا گانه، این هتل استخرهای زیبا در باغ خود دارد که دسترسی به آن‌ها رایگان است، صبحانه را می‌توانید در رستوران بسیار خوبش میل کنید که شام و نهار بسیار عالی در حد رستوران‌های بسیار خوب ارائه می‌کند، دو بلیط مجانی برای تم پارک در اختیارتان قرار می‌دهد، نمایش‌های اختصاصی شبانه برایتان تدارک دیده می‌شود و امکان استفاده از تخفیف ویژه اسپای این مرکز را نیز خواهید داشت.

 

 

کمپ زدن در Lost World of Tambun

کمپ زدن با توجه به امکاناتی که در اختیارتان گذاشته می‌شود، آنقدرها که فکر می‌کنید ارزان نیست. چادرهایی که برای دو نفر بزرگسال در نظر گرفته شده ۶۱۸ رینگیت و چادرهای خانوادگی دو نفر بزرگسال و دو نفر بچه، ۸۸۸ رینگیت هستند. این چادرها دارای تخت، سرویس بهداشتی مجزا از دیگر چادرها، فن، برق و امکاناتی از این دست هستند. صبحانه درون باغ، اینترنت رایگان، تخفیف ۱۵ درصدی تمام مراکز تفریحی و اسپا، ۲ بلیط رایگان برای تمامی نفرات چادر به تم پارک، و ست باربیکیو با پرداخت هزینه اضافه برای غذای همراهش نیز از دیگر امکانات چادر محسوب می‌شود تا بتوانید شب‌هایی فراموش نشدنی را در ایپو سر کنید.

 

بهترین نقاط کوالالامپور برای کمپ زدن و لذت بردن از طبیعت

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

پارک‌های بازی

با توجه به گستردگی هر کدام از این پارک‌ها تنها توضیحات مختصری از هر کدام برایتان گفته و لیست‌وار از این بخش می‌گذریم؛

پارک آبی: با توجه به گرمایی که در این جنگل بارانی باستانی وجود دارد، مسلما پارک آبی یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید یک مرکز تفریحی اینچنینی داشته باشد. استخرهای بزرگ شامل استخر‌های آب آرام، استخر موج، آبشارهای مصنوعی، انواع سرسره‌ها و تونل‌های آبی، بازی‌های کودکانه و کشتی بازی بچه‌ها و ... از جمله تفریحاتی هستند که می‌توانید در این پارک آبی بزرگ انجام دهید.

 

مناطق زیبای اطراف کوالالامپور که از چشمان گردشگران پنهان مانده است

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

پارک بازی: بازی‌های این پارک هم برای کودکان در نظر گرفته شده و هم بزرگسالان. البته شاید می‌شد تنوع سواری‌ها را بیشتر کرد اما با این همه شما یک ترن هوایی، یک ترن تفریحی برای گشتن دور پارک، سواری‌های مخصوص کودکان و البته خانه وحشت را خواهید داشت که مختص بزرگسالان است.

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

دره تین: معدن، مهم‌ترین و قدیمی‌ترین درآمد و کسب و کار در ایپو بود. این پارک در کنار تفریحاتی که برایتان تدارک دیده، محلی برای آشنایی با فرهنگ و پیشینه مردم ایپو نیز هست. از طرفی یک چایخانه عالی و چندین مکان برای گرفتن عکس‌های فوق‌العاده نیز دارد.

دره ببرها: این پارک تنها و تنها به ببرها اختصاص دارد و در آن می‌توانید چندین و چند ببر سیبری بسیار زیبا مشاهده کنید و تا جایی ممکن به آن‌ها نزدیک شوید و از آن‌ها عکس برداری کنید.

 

بهترین تم پارک‌های کوالالامپور؛ شهر گردش‌ها و تفریحات

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

پارک ماجراجویی: یکی از مفرح‌ترین بخش‌های مجموعه پارک ماجراجویی است. شما در این پارک غیر از زیپلاین، رفتن به دل جنگل بارانی، کمپ زدن در طبیعت یا کایاک سواری، کارهای خاص‌تری همچون پایین آمدن از صخره به وسیله طناب، راه رفتن روی پل معلق و کارهایی از این دست را نیز می‌توانید تجربه کنید. همچنین یک مسیر غاری بسیار زیبا و البته آبی وجود دارد که در آن نیز می‌توانید به ماجراجویی بپردازید.

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

باغ وحش

اگر فکر می‌کنید که این محل تنها نمایشی از چند حیوان است، کاملا در اشتباهید. مجموع حیواناتی که در کل Lost World of Tambun از جمله باغ وحش به نمایش در می‌آید به ۱۰۹ گونه می‌رسد که بخش زیادی از آن‌ها در این مکان حضور دارند. از زرافه و خرگوش و فیل گرفته تا گونه‌های عجیب خزندگان یا پرنده‌های مختلف همه در این مکان حضور داشته و شما به بعضی‌ از آن‌ها می‌توانید غذا داده یا بهشان نزدیک شوید و همراهشان عکس بگیرید.

 

باغ وحش نگارا یا باغ وحش ملی در نزدیکی کوالالامپور

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

پارک‌های شبانه

شب‌ها نیز این مکان استراحت نمی‌کند و برنامه‌های زیادی برایتان تدارک می‌بیند. غیر ازنمایش‌های مختص اقامت‌کنندگان در هتل، شما پارک شبانه چشمه‌ی آب گرم را دارید که همچون یک دهکده کوچک است و هر شب در آن برنامه‌های مفصلی برگزار می‌شود. امکان خرید، بازی با حیواناتی همچون خرگوش‌ها، سفارش نوشیدنی و بودن در چشمه‌ی آب گرم نیز برایتان مهیاست.

 

کافه‌های باحال کوالالامپور برای شب‌گردی‌های خاطره‌انگیز!

 

 

Lost World of Tambun در کوالالامپور

 

 

جنگل Luminous یکی دیگر از پارک‌های شبانه است که شب‌ها میزبان مهمانان بوده و در ان نمایش‌های بومی برگزار می‌شود و امکان سفارش نوشیدنی، پوشیدن لباس‌های محلی و عکس گرفتن در محیط زیبا  و تفریح درش نیز مهیاست. اسپایِ اختصاصی کریستال و یکی دو تفریگاه شبانه دیگر نیز برای این مکان در نظر گرفته شده است.

 

 

۲۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران