معرفی 27امین نمایشگاه WorldFood استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
معرفی 27امین نمایشگاه WorldFood استانبول

همانطور که قبلا به معرفی چندین نمایشگاه در استانبول پرداخته‌ایم، امروز به سراغ نمایشگاهی دیگر می‌رویم که به صنایع غذایی مربوط است و بزرگ‌ترین و البته مهم‌ترین نمایشگاهِ خوراکی و نوشیدنی درترکیه محسوب می‌شود. سال ۲۰۱۹ نیز سالی جدید برای این نمایشگاه بوده و امسال در تاریخ ۱۳ تا ۱۶ شهریور استانبول میزبان ۲۷امین نمایشگاه "غذای جهانی" (WorldFood) است. پیشنهاد می‌کنیم اگر در تجارت غذا و خوراکی یا تجهیزات مربوط به آن هستید و قصد شرکت در این همایش بزرگ با تور استانبول را دارید، در ادامه همراه ما باشید با یک راهنمای کامل برای شرکت در این همایش.


۲۷امین نمایشگاه WorldFood استانبول


سال ۱۹۹۳ اولین بار بود که نمایشگاه صنایع غذایی استانبول با عنوان "غذای جهانی" برپا شد و سال ۲۰۱۹ قرار است ۲۷امین نمایشگاه از آن برگزار شود. با توجه به برآوردها امسال ۴۳۰ غرفه متعلق به تولیدکنندگانی از ۲۹ کشور دنیا پا به این همایش می‌گذارند تاجدیدترین محصولات و تجهیزات صنعت غذا را به نمایش بگذارند. برنامه‌های ویژه‌ای برای خریداران و فروشندگان در این همایش برپا می‌شود که فرصتی استثنایی برای اهل این کسب و کار است. حضور سرآشپزان معروف، سخنرانان بنام و تنوع در بخش‌های مختلفی که طی ۴ روز برنامه‌ریزی شده‌اند، از جمله مهم‌ترین دلایل اهمیت و جذابیت نمایشگاه "غذای جهانی" استانبول می‌شود.

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول

 

 WorldFood


غرفه‌ها و شرکت کنندگان


همانطور که گفتیم، پیش بینی می‌شود ۴۳۰ غرفه از ۲۹ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور داشته باشند. مجموع شرکت کنندگان در سال ۲۰۱۸ به ۱۶۰۸۵ نفر می‌رسید که به احتمال بسیار زیاد این تعداد با توجه به گسترده شدن همایش، بیشتر نیز خواهد شد. از مجموع این بازدید کنندگان ۲۷۸۵ نفر آن‌ها از کشورهایی غیر از ترکیه در همایش شرکت کرده بودند که تنوع آن‌ها به ۱۳۳ کشور می‌رسید. همین آمار و ارقام نشان دهنده تنوع بسیار عالی مشتریان و تولیدکنندگان خواهد بود که مجموعا باعث می‌شود بستری عالی برای کسب و کارهای این چنینی در همایش شکل بگیرد.

 

 معرفی نمایشگاه خودرو اتومکانیکای استانبول

 

WorldFood


برنامه‌های مختلف در نمایشگاه


سفر به استانبول برای شرکت در نمایشگاه "غذای جهانی" تنها مختص به بازدید از غرفه‌ها و رایزنی با شرکت کنندگان نمی‌شود، زیرا برنامه‌های مختلفی نیز برای این همایش در نظر گرفته شده است. اولین و مهم‌ترین چیز حضور ۴ سرآشپز مطرح دنیا در همایش هستند که برنامه‌های مختلفی برای ارائه در نظر دارند. ۴۰ سخنور از بخش‌های مختلف این صنعت در ۴ روز برگزاری نمایشگاه سخنرانی‌هایی خواهند کرد که مسلما برای آن‌ها که در صنعت غذا هستند، مفید واقع خواهد شد. در نهایت نباید فراموش کرد که شرکت کنندگان نیز می‌توانند در برنامه‌های کوچک متعددی که برای همایش در نظر گرفته شرکت کنند یا در بخش محبوب طعم دهنده‌ها و مواد اولیه ترکی، به خرید یا یادگیری بپردازند.

 

 ۸ نمایشگاه بین‌المللی استانبول که در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شوند 

 

WorldFood


چه کسانی بهتر است از این نمایشگاه دیدن کنند


هر آن کسی که در صنعت غذا و خوراکی نقشی دارد، از حضور در این نمایشگاه سود خواهد برد. اما اگر بخواهیم یک به یک به بعضی مشاغل اشاره کنیم باید از سرآشپزها، رستوران و هتل‌داران، صادر کنندگان و وارد کنندگان محصولات غذایی، تولیدکنندگان محصولات غذایی، مهندسان صنایع غذایی، شرکت‌های تبلیغاتی، شرکت‌های دانش بنیان در صنعت غذا، مسئولان فروشگاه‌های زنجیره‌ای و ... اسم ببریم.

 

 

 WorldFood


چه محصولاتی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود


هر آنچه که به صنعت غذا مربوط می‌شود در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید. از مواد اولیه، سس‌ها، چاشنی‌ها و خمیرها گرفته تا غذاهای کنسروی، فراوری شده یا کنسروها. از طرفی محصولات دریایی، غذاهای منجمد، محصولات لبنی و گوشتی و امثالهم نیز جایگاه مهمی در این زمینه دارند. چند سالی هم هست که غذاهای اورگانیک توانسته‌اند در نمایشگاه "غذای جهانی" غرفه‌های بیشتری را به خود اختصاص داده و هر سال نیز در این زمینه رشد کنند، پس آن‌هایی که می‌خواهند در این زمینه وارد بازار جهانی شوند نیز بهتر است حتما خود را به همایش برسانند.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

 

 WorldFood


چرا باید در این نمایشگاه غرفه داشت؟


هماطنور که شرکت کنندگان دلایل بسیاری برای حضور در نمایشگاه "غذای جهانی" دارند، آن‌ها که طالب حضور به عنوان غرفه دار هستند نیز حتما باید بدانند که با این کار با خریدارانی از ۱۳۳ کشور مختلف مواجه خواهند شد که تعداد بسیاری از آن‌ها از کشورهای همسایه و مشتری بلقوه محسوب می‌شوند. حضور در بازار ترکیه، گرفتن بازخورد از مشتریان بین‌المللی، تبلیغات عالی برای تولید کنندگان و بسیاری از نکات اینچنینی، نقاط قوت حضور در نمایشگاه محسوب می‌شوند.

۱۰ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران