۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ هتل دبی مناسب کسانیکه برای یک سفر تجاری به این شهر می‌روند

دبی یکی از زیباترین و تجاری‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال میزبان مسافران پرشمار است. شهری که بلندترین آسمان‌خراش‌های دنیا را در خود جای داده است و شهر رویدادهای متنوع است. رویدادهای تجاری و صنعتی و همینطور تفریحی. شهری که امکانات تفریحی لوکس در خود دارد تا برای مهمانانش خاطره‌های فراموش ناشدنی بسازد. شهری که مجلل‌ترین رستوران‌ها و مرکزخریدهای دنیا را در خود جای داده است و در بهترین هتل‌ها از مهمانانش پذیرایی می‌کند. اگر برای یک سفر تجاری و کاری با تور دبی به این شهر سفر می‌کنید و به دنبال هتل‌های مناسب هستید همراه ما باشید تا ۷ هتل مناسب شما را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- هتل Al Bustan Rotana


یک هتل ۵ ستاره مجلل واقع شده در مرکز شهر که در سال ۱۹۹۷ میلادی ساخته شده است. هتلی که ۲۷۵ اتاق و ۲۱ سوئیت دارد. هتلی که وسیله‌ی ایاب و ذهاب به نقاط مختلف شهر را برای مهمانانش فراهم آورده است و با امکانات تفریحی بی‌نظیرش خستگی روزهای پر ملاقات آنها را از تن‌شان بیرون می‌برد. اسپای این هتل یکی از بهترین اسپاهای شهر دبی است. این هتل که در جاده‌ی البوستان شهر دبی واقع شده است برای چند سال متوالی جایزه‌ی بهترین هتل تجاری شهر را از دیگر رقبایش ربوده است و بیشتر تجار ثروتمند جهان آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند. هتلی که رستورانش نیز در کنار دیگر امکاناتش از بهترین رستوران‌های بین‌المللی شهر به حساب می‌آید.

 

اقامت در هتل پالم وان اند انلی دبی یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه

 

 

Al Bustan Rotana

 


۲- هتل Jumeirah Emirates Towers


هتلی که در سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شده است و جزو ۵۰ هتل ۵ ستاره‌ی برتر دنیا به حساب می‌آید. هتلی که در سال ۲۰۰۵ بازطراحی شده است و در مجموع ۴۰۰ اتاق در خود دارد. هتلی که از تراس‌های بزرگش چشم‌انداز زیبایی به شهر ارائه می‌دهد و همواره جزو برترین هتل‌های تجاری دبی به حساب می‌آمده است. هتلی که فضاهای مختلفی برای جلسات کاری و تجاری دارد. فضاهایی که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند. اتاق کنفرانس، اتاق جلسات کاری، اتاق سمینارها از بخش‌های مختلف کاری این هتل به حساب می‌آیند. هتلی که ناهارهای تجاری مهمی همه روزه در آن برگزار می‌شود.

 

۶ هتل جذابی که قرار است سال ۲۰۱۹ در دبی بازگشایی شوند

 

 

Jumeirah Emirates Towers

 


۳- هتل Fairmont Dubai


هتلی عالی واقع شده در مرکز تجاری دبی که فاصله‌ی کوتاهی تا سواحل، مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. هتلی که در سال ۲۰۰۱ ساخته شده است و در خود ۳۹۴ اتاق دارد. هتلی که همه روزه تورهای مختلف شهرگردی در آن برگزار می‌شود تا مسافرانش بتوانند بعد از جلسات تجاری در این تورها شرکت کنند و جاذبه‌های دیدنی شهر را ببینند. این هتل هرساله در میان کاندیدهای برترین هتل‌های تجاری شهر قرار دارد و در چندین سال مختلف برنده‌ی این عنوان شده است. هتلی که در جاده‌ی شیخ زاید واقع شده است.

 

 

Fairmont Dubai

 


۴- هتل Al Murooj Rotana


این هتل که هر ساله جزو هتل‌های برگزیده‌ی امارات و جهان در میان دیگر هتل‌های تجاری به حساب می‌آید در مرکز شهر دبی واقع شده است. هتلی که امکانات رفاهی و اقامتی درجه یکی دارد. امکاناتی که آن را هم برای اقامت خانواده‌ها مناسب کرده است و هم برای اقامت تجار. هتلی که یک اتاق کنفرانس با ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد و به دلیل معماری منحصر به فردش آوازه‌اش در میان مسافران این شهر پیچیده است.

 

اقامتی رویایی در هتل لاکچری Five Palm Jumeirah Dubai پالم جمیرا

 

 

Al Murooj Rotana

 


۵- هتل Inter Continental Dubai Festival city


یک هتل عالی واقع شده در منطقه‌ی دبی فستیوال سیتی. جاییکه امکانات تفریحی و رفاهی زیادی در آن فراهم آمده است. جاییکه چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد و در سال ۲۰۰۷ میلادی تاسیس شده است. جاییکه تنها ۱۰ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی شهر دبی فاصله دارد و این امر یکی از امتیازات ویژه‌ی آن به حساب می‌آید. این هتل فضایی به اندازه ۳۸۰۰ متر مربع برای مهمانی و جلسات تجاری مختلف در نظر گرفته است.

 

 

Inter Continental Dubai

 


۶- هتل Kempinski


یک هتل مجلل و خاص که در سال ۲۰۰۶ میلادی ساخته شده است. هتلی که ۳۹۳ اتاق و ۸۵ سوئیت دارد. هتلی که جزو ۵۰ هتل برتر ۵ ستاره‌ی دنیا به حساب می‌آید و بزرگترین پیست اسکی داخلی دنیا در آن واقع شده است. هتلی که به یک مرکزخرید مجلل در شهر دبی راه دارد و امکانات تفریحی و رفاهی پرشمار آن باعث شده است جزو اولین انتخاب‌های تجار سفر کرده با تور دبی به حساب آید. هتلی که مرکز تخصصی سلامت و استخرش نیز در سراسر دبی شهرت دارند.

 

گران‌ترین هتل‌های دبی برای صرف یک غذهای لوکس و گران‌قیمت

 

 

Kempinski

 


۷- هتل Radison Blu


هتلی عالی که در فاصله‌ی کوتاهی از فرودگاه دبی واقع شده است. هتلی که ۲۸۷ اتاق و ۳۹ سوئیت دارد. هتلی که در سال ۲۰۰۷ یکی از ۵۰ هتل برتر ۵ ستاره دنیا به حساب می‌آمده است. هتلی که ۱۰ اتاق جلسه کاری مختلف با چشم‌اندازهای فوق‌العاده به شهر دارد.

 

 

Radison Blu

۱۸ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران