۵ فعالیت خانوادگی هیجان‌انگیز در سفر به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۵ فعالیت خانوادگی هیجان‌انگیز در سفر به بالی

در دنیای سریع و پر مشغله امروز، پیدا کردن زمان برای تفریح با خانواده یا انجام فعالیتی جمعی کاری مشکل به نظر می‌رسد. به همین خاطر سفرهای خانوادگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. بالی یکی از شهرهای عالی برای چنین سفرهایی است، جایی که انتخاب‌های زیادی خواهید داشت و می‌توانید با هر میزان هزینه‌ای که امکانش را دارید، سفری جذاب و خوب داشته باشید.
اما چرا تور بالی برای سفر خانوادگی مناسب است؟ به خاطر مراکز دیدنی بسیاری که دارد، فعالیت‌هایی که به همراه خانواده می‌توانید انجام دهید و بسیاری نکات ریز و درشت دیگر که باعث می‌شود همه‌ی اعضای خانواده از این سفر لذت ببرند. با این حال ما ۵ فعالیت جذاب به شما معرفی می‌کنیم که حتما در سفر به بالی همراه خانواده آن‌ها را انجام دهید.

 


۱- غواصی سطحی


هیچ کس به این جزیره نمی‌آید که بخواهد کاری با دریا نداشته باشد. فعالیت‌های آبی فوق‌العاده‌ای در بالی می‌توانید به همراه خانواده انجام دهید و اگر می‌خواستیم همه‌ی آن‌ها را در لیستمان وارد کنیم، جایی برای کار دیگه‌ای نمی‌ماند. با این حال ما غواصی سطحی را برایتان ذکر می‌کنیم که بدون تجهیزات انجام می‌گیرد و تنها با یک عینک مخصوص شما به دیدن زیبایی‌های زیر دریا در نقاطی خاص خواهید رفت. از کوچک‌ترین عضو خانواده تا بزرگ‌ترین امکان انجام این کار را داشته و می‌توانند انواع ماهیان رنگارنگ، مرجان‌های دریایی و زیبایی زیر آب را به تماشا بنشینند. اگر هم خانواده شما دارای کودکان خردسال نیست، بد نیست غواصی عمیق‌تر را نیز با شرکت‌های مختلف که شما را همراه مربی به زیر آب می‌فرستند امتحان کنید. بازدید از کشتی ژاپنی غرق شده یکی از این موارد است که عمق زیادی نداشته، رفتن به آن راحت است و جذابیت آن شما را شگفت زده می‌کند.

 

 

سفر به بالی

 


۲- جنگل حفاظت شده میمون مقدس در اوبود


جنگل میمون مقدس یکی از نقاط خاص بالی است که در سال‌های اخیر تعداد بازدید کنندگان بسیار زیادی را به خود می‌بیند. این جنگل را محلی‌ها با نام ماندالا ویساتا ورانا وانا می‌شناسند که البته بهتر است با همان نام عامیانه جنگل میمون صدایش کنید. این جنگل، منزلگاه سه معبد مقدس است که در طی دهه‌های اخیر جایی برای زندگی نوعی میمون خاص شده است. به همراه خانواده به دیدن این جنگل رفته و قبل از رفتن مقداری موز بگیرید و بگذارید بچه‌ها به این میمون‌های بازیگوش غذا بدهند. فراموش نکنید که این میمون‌ها به گرفتن چیزهایی که به آن‌ها تعلق ندارند معروفند، پس مراقب وسایلات باشید!

 

گشت‌ و گذاری سه روزه در اوبود؛ شهر هنر بالی

 

 

 جنگل میمون مقدس

 


۳- پارک آبی واتربوم


این پارک آبی در نزدیکی کوتا قرار گرفته که جایی بسیار معروف در بالی است. یک پارک آبی معرکی با انواع بازی‌ها و سواری‌ها که یک روز تمام می‌تواند از زمان سفر شما را به خود اختصاص داده و از طرفی برای سنین مختلف، بازی‌های بسیار عالی و خوبی دارد. از سرسره‌ها و تونل‌های آبی جذاب تا رودخانه‌های آرام و ماساژ در کنار استخر، همه چیز برای لذت بردن در این مکان آماده است. بلیط ورود به این مجموعهع برای بزرگ‌ترها ۳۳ دلار بوده، برای کوچک‌ترها تا ۱۱ سال ۲۱ دلار.

 

 هیجان را در پارک‌ آبی واتربوم بالی تجربه کنید 

 

 

 سفر به بالی

 


۴- معبد تانا لات


معنی لغوی اسم این معبد، زمینی در دریاست و آن را باید یکی از پربازدیدترین نقاط دیدنی بالی در نظر گرفت. جایی که همه از دیدنش لذت می‌برند و می‌تواند یکی از شگفتی‌های جزیره باشد که شما می‌توانید به فرزندان خود نیز آن را نشان دهید. بازدید از این معبد تنها در زمانی امکان دارد که جزر و مد آب را به حداقل برساند و مسیر خشکی به آن باز شود. وقتی هم که آب بالا باشد شما از دور معبدی را می‌بینید که کاملا در دل آب قرار گرفته و نمایی بی‌نظیر را می‌سازد. این معبد یکی از معابد هفت گانه‌ای است که مردم بالی برای خدای دریاها درست کرده‌اند.

 

پربازدیدترین معابد بالی که دیدن آن‌ها نباید را از دست بدهید

 

 

  سفر به بالی

 


۵- در ویلا یا اقامتگاه خود بمانید!


بله، اقامتگاه‌ها و ویلاهای بالی آنقدر خوب و با امکانات هستند که گاهی نیاز نیست حتی از در آن‌ها خارج شوید. انتخاب هتل برای سفر خانوادگی شرط است، چون بعضی از آن‌ها دارای بازی‌های آبی فراوان، امکانات تفریحی و همچنین سواحل اختصاصی بوده و از این جهت به شما کمک می‌کنند تا وقتی در هتل هستید بدون اینکه نیاز باشد مبلغی هزینه کنید، به تفریح با اعضای خانواده بپردازید. از همین رو حتما در هنگام سفر خانوادگی با تور بالی ، امکانات هتل مقصد را چک کنید، چون انتخاب‌های بسیار زیادی برای چنین هتل‌هایی وجود دارند.

 

۸ هاستل ارزان قیمت و دنج در منطقه اوبود بالی

 

 

 سفر به بالی

۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران