۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۸ فعالیت دلپذیر در سفر مجردی به بالی

بالی از جمله محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیاست و دلیلی وجود ندارد که تنها کسانی که قصد سفر دو نفره یا جمعی دارند بتوانند از سفر به این جزیره‌ی زیبا لذت ببرند. اتفاقا تنها سفر کردن به بالی بسیار مرسوم است، چون فعالیت‌های زیادی وجود دارد که شما می‌توانید در بالی تنها از آن‌ها لذت ببرید و همچنین هتل‌ها و اقامتگاه‌های زیادی هم هستند که برای چنین سفرهایی ایده‌آل هستند. در نوشته‌ی امروز ما لیستی از بهترین فعالیت‌ها را برای شما تدارک دیدیم که اگر خواستید به تنهایی با تور بالی به سفر بروید، بتوانید از انجامشان لذت ببرید.

 

معبد اولوواتو

این معبد زیبا که بر روی یک صخره‌ی ۷۰ متری قرار گرفته است، در کنار زیبایی‌های خود بنا، نمایی بسیار جذاب از اقیانوس هند را نیز برایتان به تصویر می‌کشد. بازدید از این مکان چه در طول روز و چه هنگام غروب خورشید بسیار پیشنهاد می‌شود، همچنین می‌توانید از برنامه‌های فرهنگی همچون رقص سنتی در کنار آتش نیز در این معبد لذت ببرید.

 

هتل‌هایی خاص در بالی که شما را متعجب خواهند ساخت

 

بازدید از پارک فرهنگی گارودا ویسنو کنکانا

این پارک در بوکیت پنیسوئلا واقع شده و یکی از بلند‌ترین مجسمه‌های دنیا را در خود میزبانی می‌کند. این مکان به آثار هنری خاصی اختصاص دارد که همگی از گذشته‌ی این جزیره و خدایانی که مردمش می‌پرستند الهام گرفته شده است. نمایش‌ها و اجراهای هنری و همچنین برنامه‌های جذابی در این پارک برگزار می‌شود که در سفر خود به این جزیره می‌توانید از شرکت در آن‌ها لذت ببرید.

 

 

ساحل سولوبان

همه می‌دانند که ساحل سولوبان، بهشت موج سواران است، اما چیزی که ما به مسافران تنها به بالی پیشنهاد می‌کنیم، بازدید از غار سولوبان و ساحل کوچکی است که این غار برایتان تدارک دیده. یکی از زیباترین نقاط بالی و از جمله جاهایی که حتما از بودن در آن لذت خواهید برد.

 

معرفی رستوران‌های حلال در بالی

 

ساحل جفت شش

این مکان یکی از بهترین سواحل تفریحی در بالی است که شما می‌توانید فعالیت‌های بسیار زیادی را تنها در آن تجربه کنید. مهم نیست خانم باشید یا آقا، این ساحل جای امن و فوق‌العاده‌ای برای شماست و همه می‌دانند که یکی از بهترین مناظر غروب آفتاب را نیز به شما هدیه می‌کند تا در آن زمان، عکس‌های زیبایی با خود سوغات ببرید.

 

 

باتیک اندونزیایی بدوزید

کارگاه‌های هنری و فرهنگی در مقاصد مختلف، جذابیت بسیاری دارد. شرکت در آن‌ها وقتی تنها هم هستید بسیار راحت‌تر خواهد بود. از جمله این کارگاه‌ها که مختص این جزیره است، کارگاه آموزشی ساخت پارچه‌های باتیک است که نوع خاصی از چاپ روی پارچه بوده و شما می‌توانید تجهیزات لازم برای تولید آن را خریداری کرده و با دانش ساختش، به خانه باز گردید.

 

۱۰ دلیل مهم برای اینکه حتما به بالی سفر کنید

 

آبشار توکاد سپونگ

گردش‌های جمعی به نقاط خاص بالی، فعالیتی است که باعث می‌شود بتوانید در سفر تنهای خود، جمعی متفاوت را پیدا کرده و دیدنی‌های جزیره را همراه آن‌ها ببینید. برای مثال بازدید از این آبشار کم‌نظیر در دنیا که به یک غار دیدنی می‌ریزد و نمایی فوق‌العاده را می‌سازد، می‌تواند جذابیت سفر شما به بالی را دو چندان کند.

 

 

اسپای کیمبرلی یا کانتیکا

بالی به اسپاهایش معروف است و اگر به این جزیره بروید، حتما باید بودن در اسپاهای آن را تجربه کنید. اتفاقا تنها به اسپا رفتن تجربه‌ی بسیار خوبی است، می‌توانید آرامش کسب کرده و از یک روز عالی و فرح‌بخش تنها برای خودتان لذت ببرید. اسپای کیمبرلی جایی ایده‌آل برای شما خواهد بود مخصوصا این که چندین فروشگاه مختلف نیز در اطراف آن وجود داشته و می‌توانید برای خرید به آن‌ها مراجعه کنید.

اما اگر به دنبال یک جای لوکس‌تر با امکانات بیشتر هستید که تنها از مواد ارگانیک استفاده می‌کنید، کانتیکا را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در نزدیکی یک مزرعه برنج واقع بوده و در کنار امکانات خوبش، در جایی بسیار زیبا نیز بنا شده است.

 

معرفی محبوب‌ترین غذاهای سنتی بالی

 

آدرس کیمبرلی: Jl. Raya Seminyak No.16, Seminyak, Kuta, Kabupaten Badung

آدرس کانتیکا: Jalan Subak Sok Wayah, Ubud, Kabupaten Gianyar

 

بازدید از خیابان اصلی اوبود

مسلما باید به سراغ خرید در مراکز خرید و بازارهای بالی هم بروید، پس خود را خسته‌ی بازارهای شلوغ نکنید مخصوصا این که تنها در این بازارها خسته خواهید شد. در عوض به خیابان اصلی اوبود رفته و از مراکز مختلف آن دیدن کرده، از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های آن خرید نمایید و در رستوران‌های متعددی که دارد، غذایی خوشمزه میل کنید.

 

۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوبود بالی

۰۸ آبان ۱۳۹۸

نظرات کاربران