گشت و گذار در محله‌های کازان

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
گشت و گذار در محله‌های کازان

کازان از شهرهای مدرن روسیه از جمهوری تاتارستان است که به عنوان پایتخت آن نیز شناخته می‌شود و محل زندگی قوم تاتار است. این شهر تمیز و دل‌باز روزگار پر فراز و نشیبی به خود دیده و تاریخی دیرینه دارد. به طوری که شما در سفر با تور تاتارستان به این شهر می‌توانید آثار تاریخی چشمگیر و با ارزشی را ببینید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که برای جام جهانی ۲۰۱۸ به این شهر سفر کرده بودید پس به خوبی با گردش در این شهر آشنا هستید. ما در اینجا سری به محله‌های این شهر خواهیم زد.

 

 

Vakhitovskiy

منطقه Vakhitovskiy به عنوان مرکزی‌ترین نقطه شهر با بیشترین جادبه‌های دیدنی پر شده است. شما در این منطقه بیشترین گردشگر، کارمند و دانش‌آموز را می‌بینید که روزشان در این مکان می‌گذرانند. این منطقه در مرز رودخانه‌های ولگا و کازانکا قرار گرفته و جایی‌ست که شما می‌توانید در آن کرملین، ساختمان عجیب و چشمگیر وزارت کشاورزی، ایستگاه قطار مرکزی و مرکز فرهنگی سمنا را پیدا کنید. به علاوه بهترین هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و همچنین رستوران‌ها نیز در این منطقه وجود دارند. خیابان مشهور Bauman با طیفی از مغازه‌های برجسته و کافه‌های شیک هم در آن وجود دارد. به عبارتی شما تنها در این منطقه هر چیزی که به آن نیاز دارید را در دسترس خواهید داشت.

 

۷ کافه‌ی معروف شهر کازان برای میل کردن بهترین نوشیدنی‌های شهر

 

 

Vakhitovskiy

 

 

ساختمان وزارت کشاورزی: Ulitsa Fedoseevskaya 36, Kazan, Russia

کازان کرملین: Kazan, Tatarstan, Russia, 420014

 

 

Aviastroitelnyy

این منطقه که در حاشیه بخشی مسکونی واقع شده از نقاط غیرتوریستی شهر است که کم‌تر گردشگری سراغش را می‌گیرد. استادیوم قدیمی FC Rubin هنوز در این محل وجود دارد. در حالی که بازی‌های آن حالا در کازان آرنا برگزار می‌شود، این استادیوم میزبان لیگ‌های محلی است. منتها حومه دوست داشتنی آن برای قدم‌زنی و گرفتن آرامش جایی بسیار جذاب و دل‌انگیز برشمرده می‌شود. به علاوه می‌توانید به مرکز تفریحی Berezhok بروید و در قسمت زیبایی از رودخانه کازانکا در قایق‌های پارویی پدال بزنید و گردش کنید.

 

 

Aviastroitelnyy

 

 

آدرس Berezhok: Ulitsa Dement’yava 70A, Kazan, Russia

تلفن: +7 843 297 23 03

 

 

Kirovskiy

این محله که در قسمت شمال غربی کرملین واقع شده میزبان یکی از جذاب‌ترین نشانه‌های سرزمینی کازان یعنی معبد ایمان است. این معبد در نزدیکی رودخانه ولگا و جایی سرسبز و زیبا قرار گرفته است. نزدیکی آن نیز بیشتر با مناطق مسکونی احاطه شده که باعث شده تا محیطی آرام و به دور از شلوغی برای گشت‌زنی و پیاده‌روی در دسترس شما قرار بگیرد. اما بیشترین جذابه و نقطه عطف منطقه همان معبد دینی ایمان است که گفته می‌شود در خلقش از ۱۶ مذهب دنیا الهام گرفته شده است.

 

دیدن این جاذبه‌های کازان را از دست ندهید

 

 

Kirovskiy

 

 

آدرس: Old Arakino 4, Kazan, Russia

تلفن: +7 843 526 85 83

 

 

Privolzhskiy

یکی دیگر از مناطق مسکونی بزرگ شهر که معمولا از توجه توریست‌ها به دور مانده منطقه Privolzhskiy است. اما اگر در ماه ژوئن در کازان باشید می‌توانید بزرگ‌ترین سابانتوی کازان، جشنواره فصل کاشت محصول را در آن جشن بگیرید. به علاوه مسجد زیبای شامیل نیز درست در کنار دریاچه Verkhniy، و در غرب منطقه واقع شده که برای گردش و پیاده‌روی محلی آرام و دیدنی محسوب می‌شود. شما می‌توانید قدم‌زنان از منطقه و کنار دریاچه دیدن کنید و اوقات دل‌انگیزی را تجربه کنید.

 

 

Privolzhskiy

 

 

آدرس: Ulitsa Boriskovskaya 64, Kazan, Russia

تلفن: +7 843 203 42 09

 

 

Moskovskiy

یکی دیگر از مناطق مرکزی در سراسر کرمیل مسکوسکی است که پارک تفریحی کیرلای با مناظر دیدنی و چراغ‌های فروزان را میزبانی می‌کند. این پارک تفریحی مخصوصا برای خانواده‌های دارای فرزند می‌تواند نقطه عطفی شمرده شود. در قسمت شمال نیز پارک یوریتسکی واقع شده که قدیمی‌ترین پارک شهر با محیطی آرام است. اگر بعد از گشت‌زنی در منطقه احساس خستگی کردید این پارک می‌تواند آرامش را به شما تزریق کند.

 

جاذبه‌های برجسته کازان که باید در اولین سفر از آن‌ها دیدن کنید

 

 

Moskovskiy

 

 

آدرس پارک کیرلا: Ulitsa Odnostoronka Grivki 1а, Kazan, Russia

تلفن: +7 843 562 47 62

 

 

Novo-Savinovskiy

در قسمت شرقی مسکوسکی منطقه Novo-Savinovskiy یکی دیگر از نقاط مناسب برای پیاده‌روی و گشت‌زنی واقع شده است. اگر برای جام جهانی با تور روسیه به کازان سفر کرده باشید حتما این منطقه را به خاطر وجود ورزشگاه کازان آرنا به خوبی می‌شناسید. به علاوه مرکز خانواده کازان نیز در این منطقه قرار دارد که فرصتی عالی برای گردش و تجارب منحصر به فرد خانوادگی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجتمع ریویرا نیز مابین مسیر آرنا و مرکز خانواده، چندین هتل‌ و پارک آبی در دسترس شما قرار می‌دهد. به علاوه برخی از بهترین کافه‌های شهر را می‌توانید برای صرف شبی دل‌انگیز و دوستانه در کنار یکدیگر، پیدا کنید.

 

جزیره تاریخی Sviyazhsk در نزدیکی کازان

 

 

Savinovskiy

 

 

کازان آرنا:  Prospekt Khusaina Yamasheva 115 А, Kazan, Russia

مرکز خانواده کازان: Ulitsa Sibgata Khakima 4, Kazan, Russia

مجتمع ریویرا: Prospekt Fatykha Amirkhana 1, Kazan, Russia

۰۵ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران