زیباترین عکس‌های اینستاگرامی کازان

جاذبه‌های گردشگری کازان (تاتارستان)
زیباترین عکس‌های اینستاگرامی کازان

کازان پایتخت تاتارستان، ایالت خودمختار روسیه یکی از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی این کشور است که در حال حاضر هزاران گردشگر همراه با تور روسیه از آن دیدن می‌کنند. هر کسی در سفر به کازان روسیه، این شهر زیبا منظره و دیدگاهی متفاوت از آن را می‌بیند و مورد تحسین قرار می‌دهد. خوشبختانه به لطف اینستاگرام حالا ما می‌توانیم این شهر را از دریچه چشم‌های مردم محلی کاوش کنیم. در اینجا زیباترین عکس‌های اینستاگرامی این شهر را بررسی می‌کنیم.

 

کتابخانه ملی جمهوری تاتارستان

در گشت و گذار در محله‌های کازان،  شاید در نگاه اول این کتابخانه تنها ساختمانی قدیمی به نظر برسد، اما ویژگی اصلی آن باغ سرپوشیده‌ای است که در طبقه بالا، Ushkova’s House پیدا خواهید کرد. تمام در و دیوارهای این طبقه با درختان پیچک و انواع گل و گیاهان پوشیده شده که یادآور لوکیشن فیلم‌های فانتزی است.

آدرس: National Library of the Republic of Tatarstan, Ulitsa Kremlyovskaya 33, Kazan, Russia

 

پارک تفریحی Kyrlay

این پارک تفریحی که یکی از جاذبه‌های تفریحی کازان است، در امتداد رودخانه کازانکا از کرملین، منظره پانورامی فوق‌العاده‌ای را از یک چرخ و فلک بزرگ ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در امتداد رودخانه، از ایستگاه اصلی قطار کازان تا پارک را پیاده‌ بروید و برای ۴۰ دقیقه از تماشایی‌ترین مناظر شهر لذت ببرید.

 

آشنایی با کلیسای کازان سنت پترزبورگ

آدرس: Kyrlay Park, Ulitsa Odnostoronka Grivki 1а, Kazan, Russia, 420066

 

کرملین

میراث جهانی کرملین تنها قلعه به جامانده از تاتارستان باستان است که در دنیا باقی مانده است. در داخل دیوارهای سفید این قلعه می‌توان مناظر زیبایی از شهر را در هر طبقه تماشا کرد. نمای دیدنی از مسجد قل شریف و آرمیتاژ از برجسته‌ترین‌ها هستند.

آدرس: Kremlin, Kazan, Russia

 

خیابان Bauman

شریان اصلی کازان، خیابان Bauman است که با کافه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌ها پوشانده شده همه را چه از افراد محلی و چه از گردشگران به خود جذب می‌کند. حتی تصویر زیبای مونا لیزا روی دیوار هم نمی‌تواند مانع جذب شما به این خیابان شود.

 

۷ دلیل برای سفر به کازان در روسیه

آدرس: Ulitsa Baumana, Kazan, Russia

 

پارک لایف

اگر می‌خواهید از فضای سبز استفاده کنید و در جایی آرام استراحت کنید، خوشبختانه کازان با داشتن پارک‌های مختلف شهری سرسبز است. از قدیمی‌ترین پارک‌های کازان، پارک اریتسکی در کنار رودخانه از کرملین آغاز شده و تا مرکز خانوادگی کازان گسترده شده است. همچنین پارک پیروزی Park Pobedy هم وجود دارد که برای یادبود سربازان جنگ جهانی دوم ساخته شده است. به جز این پارک‌ها نقاط سرسبز آرام دیگری هم وجود دارد که می‌توانید به نزدیک‌ترین آن‌ها به خودتان بروید. سعی کنید در بازدید از هر پارکی که می‌روید زیباترین منظره آن را پیدا کنید.

آدرس: Park Uritsky, Kazan, Russia

آدرس: Victory Park, Ulitsa Bondarenko, Kazan, Russia

 

مسجد بولگار

این مسجد زیبا در محله Novo-Savinovsk قرار گرفته و به مناسبت جشن ۱۱۰۰ سالگی حضور پرقدرت اسلام در منطقه ساخته شد. انعکاس این مسجد سفید در حوض پر آب و بزرگ مقابلش شما را به یاد تاج محل در آگرا خواهد انداخت.

آدرس: Bulgar Mosque, Ulitsa Musina 10, Kazan, Russia

 

مرکز خانوادگی کازان

مرکز خانوادگی کازان که در جام جهانی 2018، Fan-Fest zone بود، نمایی بسیار زیبا از شهر ارائه می‌دهد. شما از اینجا می‌توانید ولگا را تماشا کنید و شاهد یکی از زیباترین غروب‌های شهر از این مرکز باشید. این مرکز عجیب که شبیه به سفینه است بر روی شبه جزیره‌ای در وسط آن قرار گرفته که با مسیری باریک با سرزمین اصلی متصل شده است. خانواده‌های دارای فرزند از رفتن به این منطقه و مناظر پانورامای آن لذت خواهند برد. بچه‌ها می‌توانند آزادانه در زمین مسطح آن بدوند و آزاد باشند.

 

۶ گالری معروف شهر کازان برای دیدن هنر معاصر روسیه

آدرس: Kazan Family Centre, Ulista Sibgata Khakima 4, Kazan, Russia

 

وزارت کشاورزی

ساختمان وزارت کشاورزی کازان ساختمانی بسیار زیبا و جذاب است، که درخت برنز به کار رفته در نمای بیرونی آن از دور تمامی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. این ساختمان زیبا هیچ جنبه گردشگری ندارد؛ اما با وجود هنر زیبای به کار رفته در آن تقریبا همه گردشگران برای بازدید از آن می‌روند. اینستاگرامرهای خوش ذوق و سلیقه سعی می‌کنند عکس‌های زیبا و خلاقانه‌ای با درخت مبحوس شده در نمای ساختمان بیاندازند. شما هم می‌توانید به دیدن این ساختمان بروید و عکس‌های زیبایی بیاندازید.

آدرس: Ministry of Agriculture, Ulitsa Fedoseevskaya 36, Kazan, Russia

 

کازان آرنا

ساختمان کازان آرنا در سال ۲۰۱۳ برای برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ ساخته شد، تا میزبان توریست‌های مشتاق از سراسر دنیا باشد. ساختمان این استادیوم توسط همان معماری طراحی شده استادیوم سوچی را ساخته است. این استادیوم نیز هیچ جنبه گردشگری ندارد، اما غروب زیبای خورشید در افق پس زمینه آن دیدنی و جذاب است.

 

بهترین رستوران‌های کازان برای خوردن غذاهای حلال

آدرس: Kazan Arena, Prospekt Khusaina Yamasheva 115 А, Russia

۰۸ تیر ۱۳۹۹

نظرات کاربران