نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول

استانبول شهر تنگه‌ی بسفر و زیبایی‌های بی‌پایانش، شهر موزه‌ها و کاخ‌های دروران بیزانس، شهر کافه‌های گرم و ماندگار، شهر رستوران‌های جذاب و غذاهای لذیذ، شهر مرکزخریدها و فروشگاه‌ها، شهر دورهمی‌ها و تفریحات هیجان‌انگیز، شهر کنج‌ها و گوشه‌های ناب برای عاشقی‌ها، شهری که در بیشتر روزهای سال میزبان نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور ترکیه است یکی از پر رفت و آمدترین شهرهای جهان به حساب می‌آید. شهری که می‌شود با تور استانبول نسبتا ارزان به آن سفر کرد و خاطره‌های فراموش نشدنی ساخت. در سفرتان به این شهر اگر به دنبال آشنایی با یکی از نمایشگاه‌های معروف مسنوجات خانگی هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا نمایشگاه evteks را خدمتتان معرفی کنیم.

 


نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول


هرساله در ماه آوریل نمایشگاهی در مرکز اکسپو سنتر CNR استانبول برگزار می‌شود که یکی از مطرح‌ترین نمایشگاه‌های برگزار شده در کشور ترکیه به حساب می‌آید. نمایشگاهی که طی آن می‌توانید به دیدن صنعت نساجی کشور ترکیه بروید و بهترین خریدها را انجام بدهید. حتما برایتان پیش آمده که سریال‌های ترکیه‌ای را نگاه کنید و توجه‌تان معطوف شود به طراحی داخلی خانه‌های این سریال‌ها و دلتان بخواهد شما نیز خانه‌هایتان را آنگونه که در آن فیلم‌ها می‌بینید چیدمان کنید. با رفتن به این نمایشگاه می‎توانید به آن چیزی که دلخواهتان است دسترسی پیدا کنید. چرا که بهترین شرکت‌های ترکیه؛ آخرین مدل‌ها و مدهای خود را به این نمایشگاه می‌آورند. اگر اهل این صنعت هستید به شما توصیه می‌کنیم هر ساله حتما به این نمایشگاه سری بزنید اما اگر اهل این صنعت نیستید ولی علاقه به طراحی دکوراسیون داخلی دارید، این نمایشگاه فرصتی عالی برای شما فراهم می‌آورد. بنابراین برای بازدید از این نمایشگاه هرساله برنامه‌ریزی ویژه داشته باشید.

 

معرفی نمایشگاه خودرو اتومکانیکای استانبول

 

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks

 


شرکت‌کنندگان نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول


این نمایشگاه هرساله از سراسر دنیا بازدید کننده دارد و بیشتر محصولات ارائه شده در آن مربوط به شرکت‎های ترکیه‌ای می‌باشند اما برگزار کنندگان آن هرساله از کشورهایی نظیر آلمان, اسپانیا, فرانسه, یونان, پرتغال و مراکش دعوت می‌کنند تا در این نمایشگاه شرکت کنند. این کشورها که نماینده‌ی اروپا و آفریقا هستند محصولات خود را با ترکیه‌ای‌ها تبادل می‌کنند و بازار مسنوجات این کشور را توسعه می‌بخشند. وسعت این نمایشگاه ۱۶۰ هزار متر مربع است و یکی از نمایشگاه‌های بزرگ استانبول به حساب می‌آید.

 

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks

 


محصولات موجود در نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks استانبول


با رفتن به این نمایشگاه می‌توانید با محصولات زیر روبه‌رو شوید:


- فرش‌ها: درست است که فرش‌های هیچ کجای جهان فرش‌های ایرانی نمی‌شود اما اگر می‌خواهید با نقش و نگارهای مختلف در صنعت فرش و بافت‌های متنوع‌تر آشنا شوید باید به این نمایشگاه تشریف ببرید.
- پرده‌ها: پرده‌های ترکیه‌ای پرده‌های معروفی هستند که طیف آنها از پرده‌های بلند بالا و سلطنتی تا پرده‌های ساده هستند و شما با رفتن به این نمایشگاه می‌توانید شیک‌ترین و جذاب‌ترین پرده‌های منطقه را ببینید و اگر علاقه‌مند بودید خریداری نمایید.
- کوسن‌ها: بدون شک کوسن‌ها از چیزهای جزئی و جذابی هستند که می‌توانند در طراحی فضا بسیار به شما کمک کنند. در این نمایشگاه انواع متفاوت آنها در طرح، رنگ و انداره را می‌توانید ببینید و خریداری نمایید.
- پارچه‌های تزئینی: پارچه‌های تزئینی این نمایشگاه اعم از انواع رومیزی‌ها و ... از زیباترین پارچه‌های تزئینی هستند که شما به عمرتان دیده‌اید. سند این حرف را می‌شود در عکس‌ها دید.
- پوشش‌های کف: جدای از انواع فرش‌ها با رفتن به این نمایشگاه می‌توانید کف‌پوش‌های مدرن و سنتی دیگری را نیز مشاهده و در صورت پسند واقع شدن با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

 

۸ نمایشگاه بین‌المللی استانبول که در سال ۲۰۱۹ برگزار می‌شوند

 

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks

 


- پارچه‌های آشپزخانه: انواع حوله‌ها، روکش‌های روی ظروف، دستگیره‌ها و پارچه‌های مختلف با کاربری‌های گوناگون در این نمایشگاه عرضه می‌شوند تا شما به دلخواه خودتان آنها را خریداری کنید.
- مبلمان چرم: مبلمان‌ها نه از حیث صنایع چوب اما از حیث روکش‌های پارچه‌ای یا چرمی‌شان در این نمایشگاه بسیار مورد توجه هستند. در این نمایشگاه به واسطه‌ی پارچه‌هایی که برای مبلمان‌ها به کار برده می‌شود شما می‌توانید انواع آنها از راحتی تا سلطنتی را ببینید و در صورت پسند خریداری نمایید.
- سفره: سفره بستری است که نعمات خداوند در آن چیده می‌شود و شما با مراجعه به این نمایشگاه می‌توانید انواع مختلف آنها در اندازه‌ها و طرح‌های مختلف ببینید و خریداری نمایید.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه مبلمان و اتومکانیک استانبول

 

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks

 


- حوله: حوله‌های عروس، دست و صورت و ... انواع چیزهایی هستند که در این نمایشگاه به مشتریان عرضه می‌شود.
- پوشش دیوار: پوشش‌های دیواری متشکل از الیاف‌ها و کاغذهای مختلف در این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان ارائه می‌شوند.
- کالای خواب: پتوها و متکاها و روکش‌های مربوط به آنها از انواع محصولاتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

 

راهنمای شرکت در دو نمایشگاه تجهیزات پارک بازی و صنایع در و پنجره در استانبول

 

 

نمایشگاه مسنوجات خانگی evteks

 


این نمایشگاه هرساله در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی از سراسر دنیا دارد. نمایشگاهی که مطابق با آمار سال گذشته نزدیک به ۱۵۰ هزار نفر از متخصصین صنعت نساجی سراسر جهان را در خود جمع کرده است.

۰۲ خرداد ۱۳۹۸

نظرات کاربران