۵ پارک آبی بسیار خوب جیپور، آبتنی در گرمای راجستان

جاذبه‌های گردشگری جیپور
۵ پارک آبی بسیار خوب جیپور، آبتنی در گرمای راجستان

وقتی روزهای گرم سال با تور هند به جیپور سفر کنید، احتمالا دلتان لک می‌زند برای آب تنی و بازی در پارک‌های آبی تا خود و خانواده‌تان، کمی از گرمای هوا کم کرده و برای ساعاتی هم که شده خنک باشید. خوشبختانه جیپور چند پارک آبی خوب دارد که برای این کار مناسب هستند و ما قصد داریم در پست پیش رو آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

 


۱- پارک آبی اقامتگاه Pink Pearl


این اقامتگاه لوکس پارک آبی بسیار خوبی دارد که با بازی‌های هیجان انگیز، استخرهای بزرگ و سرسره‌های طولانی و جذاب ساعاتی خوش را برای شما و خانواده‌تان رقم می‌زند. اگر چه محیط خود اقامتگاه آرام و بسیار مطلوب است، اما هیاهو و هیجان را می‌توانید در پارک آبی مجموعه پیدا کنید. در کنار این پارک آبی بسیار خوب، یک پارک بازی رنگارنگ با بازی‌های متنوع به نام Fun City نیز در نظر گرفته شده که جذابیت بیشتری به این مجموعه می‌دهد.

 

۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید

 

 

Pink Pearl

 


آدرس: NH8, Jaipur Ajmer Expressway, Near Mahapura Mod, Bhankrota, Jaipur
زمان فعالیت: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از شهر
هزینه: ۲۰۰ روپیه برای کودکان و ۳۰۰ روپیه برای بزرگسالان

 


۲- Birla City Water Park


این پارک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی راجستان معروف شده است. یکی از نقاط بسیار خوب در نزدیکی جیپور که هم این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا در پارک آبی خوبی به تفریح با خانواده مشغول شوید، هم اینکه کمی از شهر دور شده و در آرامش اطراف جیپور استراحت کنید. این مجموعه که دارای مساحتی بزرگ و بازی‌های متنوعی بوده و برای کوچک‌ترها نیز تجهیزاتی عالی دارد تا خردسالان نیز از این مکان لذت ببرند. در نظر داشته باشید که این مکان حدودا دو ساعت تا مرکز شهر جیپور فاصله دارد.

 

 

Birla City Water Park

 


آدرس: Near Circle Makhupura, Makhupura Industrial Area, Ajmer
زمان فعالیت: ۱۱ صبح تا ۶ بعد از شهر
هزینه: ۳۰۰ روپیه برای کودکان و ۴۵۰ روپیه برای بزرگسالان

 


۳- پارک آبی هتل Apano


این پارک یکی از بهترین‌ها و تمیزترین‌ها بوده و در آن چندین و چند سرسره بازی و خیلی چیزهای دیگر وجود دارد. یکی از ایرادهای بزرگ Apano باعث شده از طرفی بتوان آن را یکی از برتری‌هایش نیز محسوب کرد. هزینه ورود به این پارک آبی نسبت به دیگر مراکز بیشتر بوده و از همین رو پارک خلوت‌تری نیز هست و همانطور که گفتیم هم نقطه‌ی ضعف محسوب می‌شود و هم برتری. این مکان به واسطه بودن در محیط یک هتل لوکس، مراکز نوشیدنی و رستوران خوبی نیز در کنارش دارد.

 

۱۳ دلیل برای اینکه گشت‌وگذار در راجستان و جیپور را اصلا از دست ندهید

 

 

پارک آبی هتل Apano

 


آدرس: Harmada Ghati, Chomu Road, Chomu, Jaipur
زمان فعالیت: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
هزینه: ۳۹۹ روپیه برای کودکان و ۵۹۹ روپیه برای بزرگسالان

 


۴- Sunrise Naturopathy Health Resort


این پارک آبی از بسیاری جهات با مراکز دیگر متفاوت است. فضای آن در محیط بسیار سر سبز یک اقامتگاه معروف واقع شده و با اینکه از نظر تجهیزات شاید به پای دیگر پارک‌های آبی لیست ما نرسد، اما محلی عالی و آرامش بخش برای تفریح و آبتنی محسوب می‌شود. این مکان در محوطه‌ی خود دارای رستوران، اسپا و مرکز نوشیدنی است و همچنین جشن‌های پر سر و صدا و جذاب زیادی را در زمان‌های مختلف میزبانی می‌کند.

 

 

Sunrise Naturopathy Health

 


آدرس: Delhi-Chandwaji-Ajmer Bypass Express Highway, Sar, Rajasthan
زمان فعالیت: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر
هزینه: پکیج‌های حضور در این مرکز به همراه اسپا و دیگر خدمات از ۷۰۰ روپیه آغاز می‌شود

 


۵- Fun Gaon Resort & Water Park


مسیر رفتن به این پارک آبی با اینکه در حومه‌ی شهر قرار گرفته نسبتا کوتاه است، اما اگر بروید، به هیچ وجه از اینکه مسیر راه را به جان خریده‌اید و هزینه‌ای نسبتا سنگین برای ورودی پرداخت می‌کنید، پشیمان ننخواهید شد. این پارک آبی بزرگ و زیباست و در محیطی بسیار خوب نیز واقع شده است. دارای تعداد زیادی سرسره‌های مختلف است و امکاناتی برای بازی کودکان و نوجوانان نیز در آن تعبیه شده است. اقامتگاه لوکسی که این پارک آبی جزو محوطه آن محسوب می‌شود، از جمله جاهای بسیار عالی برای اقامت محسوب می‌شود. جایی آرام، لوکس و با خدمات عالی که البته از محیط کلی پارک آبی جداست تا شلوغی آن مسافران را آزار ندهد.

 

جیپور؛ شهر صنایع‌دستی و جواهرات هندوستان

 

 

Fun Gaon Resort

 


آدرس: Jamwa-Ramgarh Road, Vishanpura, Near Jamwa Ramgarh Dam, Jaipur
زمان فعالیت: ۱۰ صبح تا ۶:۳۰ شب
هزینه: ۴۰۰ روپیه

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران