۱۰ گالری و موزه هنرهای معاصر جیپور در ایالت راجستان

جاذبه‌های گردشگری جیپور
۱۰ گالری و موزه هنرهای معاصر جیپور در ایالت راجستان

جیپور یکی از معروف‌ترین و زیباترین شهرهای هند به حساب می‌آید که سالانه از هزاران هزار گردشگر پذیرایی می‌کند. شهری که به بناها و کاخ‌های جادویی‌اش می‌نازد و به شهر صورتی در جهان معروف است. شهری که یکی از رئوس مثلث‌ی طلایی گردشگری هند است و مردمانی خونگرم دارد. در سفرتان با تور هند به جیپور اگر به دنبال یک گشت و گذار هنرمندانه هستید. همراه ما باشید تا ۱۰ گالری و موزه‌ی هنرهای معاصر این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- گالری Artchill


یک گالری و موزه‌ی عالی برای به نمایش گذاشتن برترین اثرهای هنرمندان جوان و قدیمی ایالت راجستان. یک گالری بزرگ که در سراسر هند شهرت دارد و در آن فستیوال‌های بزرگی از هنرهای تجسمی شهر جیپور برگزار می‌شود. با رفتن به این گالری می‌توانید شاهد نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و چیدمان‌های پست مدرن باشید و یک عصر هنرمندانه را در شهر جیپور پشت سر بگذارید. درهای این گالری همه روزه از ساعت ۴ عصر تا ۹ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور توریست‌ها و گردشگران استقبال می‌کند.

 

 ۱۰ تفریح نابی که در سفر به جیپور می‌توانید انجام دهید 

 

 

Artchill

 


۲- Samanvai art gallery


یک گالری عالی برای تماشای بهترین آثار هنری هنرمندان جوان هند و ایالت راجستان. یک گالری مهم در شهر جیپور برای به نمایش گذاشتن نقاشی‌ها، عکس‌ها و مجسمه‌های هنرمندن تازه کار و خوش فکر هند. یک گالری نسبتا بزرگ که در سال ۲۰۰۳ در جیپور افتتاح شده است و تاکنون یکی از مهمترین مراکز فرهنگی راجستان به حساب می‌آید.

 

 

Samanvai art

 


۳- Naila art gallery


یک گالری زیبا واقع شده در یک قصر و باغ شگفت‌انگیز که امروزه یکی از معروف‌ترین هتل‌های جیپور به حساب می‌آید. یک گالری مجلل که همواره آثار چندین هنرمندان را به صورت همزمان به نمایش می‌گذارد و خیلی از فرهیختگان جیپور را به خودش می‌کشاند. یک گالری شیک که رفتن به آن یک عصر خاطره‌انگیز از حضور در هند برایتان می‌سازد.

 

 جیپور؛ شهر صنایع‌دستی و جواهرات هندوستان

 

 

Naila art

 


۴- Modern art gallery


در فضای سرسبز یک باغ، یک گالری کوچک اما دنج واقع شده است تا برای بیشتر روزهای سال نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر و بزرگ کشور هند در آن به نمایش گذاشته شود. یک گالری باشکوه که نه تنها دیدن آثار به نمایش گذاشته شده در درونش بلکه فضای بیرونی آن نیز حال و هوایی خوش برای بازدیدکنندگانش می‌سازد. در سفرتان به جبپور اگر می‌خواهید هنر معاصر هند را بیشتر و بهتر بشناسید حتما باید به این موزه تشریف ببرید.

 

 

Modern art

 


۵- Nidhi art gallery


یک گالری شیک در فضایی به اندازه ۴ هزار متر مربع. یک گالری باشکوه که با رفتن به آن می‌توانید بهترین و بیشترین تعداد نقاشی‌های هنرمندان معاصر هند و ایالت راجستان را ببینید. یک گالری معتبر که فستیوال‌های محلی زیادی در آن برگزار می‌شود و عکس‌ها و کارهای گرافیکی مختلف نیز بر دیوار آن در روزهای مختلف سال نقش می‌بندد.

 

 

Nidhi art

 


۶- Adroit art gallery


در یک فضای دنج، صمیمی و نه چندان بزرگ در جودپور راجستان یک گالری واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید بسیاری از کارهای پست مدرن هنرمندان هندی را مشاهده کنید. چیدمان‌ها و نقاشی‌هایی که در عین وامدار بودن به فرهنگ و هنر سنتی هند از هنر مدرن غربی نیز بهره برده‌اند. درهای این گالری همه روزه از ساعت ۴ عصر تا ۱۰ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 ۸ کافه‌ی مشهور شهر جیپور، رأس طلایی مثلث گردشگری هندوستان

 

 

Adroit art

 


۷- Kaman art gallery


یک گالری مدرن و شیک. از آنها که توسط شهرداری‌ها دایر و اداره می‌شوند و وجودشان برای هر شهر ضروری است. از آنها که نشان‌دهنده‌ی بخش عظیمی از هنر و فرهنگ یک شهر و کشور هستند. این گالری در شهر جودپور ایالت راجستان واقع شده است و همه روزه درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است. همچنین این گالری یکی از مهمترین پاتوق‌های هنرمندان راجستان به حساب می‌آید.

 

 

Kaman art

 


۸- Palette art gallery


در سفرتان به هند و راجستان اگر می‌خواهید آثار هنری مدرن و غنی هنرمندان بزرگ این ایالت را به نظاره بنشینید باید به این گالری تشریف ببرید. جاییکه در شهر جودپور واقع شده است و همه روزه مورد استقبال هنرمندان این شهر است.

 

 

Palette art gallery

 


۹- Kamal sharma art gallery


یک گالری مردن و شیک واقع شده در شهر آدایپور که توسط یک هنرمند معاصر هندی راه‌اندازی و اداره می‌شود. جاییکه در آن می‌توانید به تماشای نقاشی‌های سه بعدی بروید و عکس‌های جالب بیندازید.

 

 

Kamal sharma art

 


۱۰- Pristine art gallery


یک گالری مهم و موثر در آدایپور که با رفتن به آن می‌توانید به نظاره‌ی آثار هنری هنرمندان معاصر ایالت راجستان بنشینید.

 

 

 Pristine art

۱۵ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران