۸ رستوران معروف مانیل مخصوص گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
۸ رستوران معروف مانیل مخصوص گیاهخواران

فیلیپین قطعه‌ای از بهشت است که روی زمین جا مانده. سرزمینی سبز و آبی که آفتابش جان‌دار است و مهتابش جان‌بخش. سرزمینی پر از جنگل و سواحل شنی سپید رنگ. سرزمینی در شرق آسیا که مردمانی خونگرم دارد. سرزمینی که شب‌های پرشور و روزهای پر از آرامشی برای مسافرانش می‌سازد. در سفرتان با تور فیلیپین به پایتخت این کشور یعنی شهر مانیل اگر به دنبال رستوران‌هایی عالی برای نوش جان کردن بهترین غذاهای غیرگوشتی و گیاهی هستید همراه ما باشید تا ۸ رستوران مشهور این شهر نزد گیاهخواران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- New Quan Yin Chay Vegetarian


یک رستوران قدیمی معروف در یکی از مشهورترین محله‌های مانیل یعنی محله چینی‌ها. محله‌ای سرخ رنگ که چینی‌ها در آن ساکن هستند و قواعد فرهنگی و رفتاری خودشان را در آن جا انداخته‌اند. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای گیاهی چینی سفارش بدهید و نوش جان کنید. رستورانی که سوپ‌های رشته‌اش در سرتاسر مانیل معروف است و اگر علاقه‌مند به غذاهای چینی هستید به شما توصیه می‌کنیم حتما به این رستوران تشریف ببرید. رستورانی که همه روزه برای دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از مهمانانش پذیرایی می‌کند.

 

 سوغاتی‌هایی که روح مانیل را به شما نشان می‌دهند 

 

 

New Quan Yin

 


۲- Greens Vegetarian Restaurant and Cafe


یک رستوران نیمه سنتی و یک کافه‌ی نیمه مدرن. جایی که در آن هم می‌توانید بهترین قهوه‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم بهترین دمنوش‌های مربوط به شرق آسیا. کافه‌ای که سالادهای معروفی دارد مخصوص شمایی که گیاهخوار هستید و همینطور کیک‌های درجه یکی دارد برای آنهایی که عاشق دسرهای شیرین هستند. درهای این کافه رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و شما هم برای نوش جان کردن یک میان وعده و هم یک وعده‌ی غذایی کامل می‌توانید به آن مراجعه کنید.

 

 

 Greens Vegetarian

 


۳- Green Bar Makati


یک کافه رستوران عالی مخصوص گیاهخواران. مخصوص آنهایی که در هرکجای دنیا بروند باید به رستوران‌هایی تشریف ببرند که در آنها فقط غذاهای گیاهی سرو می‌شود. کافه رستورانی که ساندویچ‌های گیاهی متنوعی برای مشتریانش تدارک دیده است. جاییکه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 

 

Green Bar Makati

 


۴- Likha Diwa Vegetarian Cafe


یک کافه‌ی کوچک و صمیمی که با نقاشی‌های جذاب تزئین شده است. کافه‌ای روشنفکرانه که تعداد زیادی از جوانان مانیل را به خودش می‌کشاند و آنها را در داشتن لحظاتی خوش همراهی می‌کند. با رفتن‌تان به این کافه می‌توانید بهترین سالادها را سفارش بدهید و نوش جان کنید و یا اگر علاقه‌مند به غذاهای ایتالیایی هستید پاستای سبزیجات سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

 

 Likha Diwa Vegetarian

 


۵- Pipino Vegetarian


رستورانی سنتی که معنای نامش خیار است. رستورانی که با رفتن به آن شگفت‌زده می‌شوید. چرا که غذاهایش ویژه می‌باشند و به بهترین صورت تزئین شده‌اند. رستورانی که بهترین ترکیب‌ها را با مواد غیرگوشتی به وجود می‌آورد و برای مشتریانش سرو می‌کند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و با وعده‌های اصلی غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی می‌کند.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

 

Pipino Vegetarian

 


۶- Little India Healthy Cuuisine


یک رستوران هندی عالی که با رفتن به آن می‌توانید غذاهای تند و تیز هندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که البته غیرگوشتی باشند. این رستوران در شرق آسیا، غذاهای آسیای میانه را به مهمانانش عرضه می‎کند و همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. رستورانی که پوره‌های سیب زمینی‌اش در میان گردشگران بسیار معروف است.

 

 

 Little India Healthy

 


۷- Bodhi/Evergreen


رستورانی که با رفتن به آن هم می‌توانید غذاهای گوشتی سفارش بدهید و نوش جان کنید و هم غذاهای گیاهی. رستورانی که جزو رستوران‌های خیابانی مانیل به حساب می‌آید و با رفتن به آن می‌شود طعم غذاهای خیابانی را چشید و لذت برد. سالادها و سیب‌زمینی‌ها پخته و سرخ شده از غذاهایی هستند که با رفتن به این مکان می‌توانید به عنوان یک گیاهخوار سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در سفر به مانیل انجام دهید

 

 

 Bodhi

 


۸- The Vegetarian Kitchen


این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های گیاهی مانیل است که در دهه نود تاسیس شده است. رستورانی که با رفتن به آن می‌توانید سالادها و سوپ‌های عالی سفارش بدهید و نوش جان کنید. سوپ قارچ این رستوران یکی از معروف‌ترین و خوشمزه‌ترین سوپ‌هایی است که در سفر به فیلیپین می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است تا با دو وعده‌ی غذایی ناهار و شام از آنها پذیرایی کند.

 

 

The Vegetarian

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران