۱۰ نقطه عالی در بالی برای عکس‌های پیش از عروسی

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۰ نقطه عالی در بالی برای عکس‌های پیش از عروسی

اگر قرار باشد به قصد عکس‌برداری قبل از عروسی به سفر بروید، تور بالی یکی از ایده‌آل‌ترین نقاط آسیا برایتان خواهد بود. جزیره گرم‌سیری بسیار زیبایی که آفتاب و آسمان و دریایش، هارمونی جذابی ایجاد می‌کنند و به همین خاطر، میلیاردها میلیارد عکس در بالی به ثبت رسیده‌اند. نوشته‌ی امروز ما در مورد نقاط محبوبی است که می‌توانید عکس‌های دو نفره‌ی خود برای آلبوم عروسی‌تان را در آن‌ها به ثبت برسانید.


۱- برکه تامبلینگان


برکه معروف بالی، اولین انتخاب برای زوج‌هایی است که می‌‌خواهند در این جزیره به عکاسی مشغول شوند. بهترین زمان برای عکاسی در این محل اول صبح است که نور از پشت معابد به داخل برکه می‌تابند و در آب تلألویی بی‌نظیر از خود به جا می‌گذارد. بیشتر عکس‌ها در این محل از زوج‌هایی است که سوار بر قایق‌های چوبی می‌شوند و درون آب با پس زمینه معابد به عکاسی می‌پردازند.

 

  کارهای رمانتیکی که نباید در سفر به بالی از دست بدهید

 

 

برکه تامبلینگان

 


۲- مزرع برنج تگالانگ


مزارع برنج بالی، یکی از دیدنی‌های مهم این جزیره‌ی بهشتی به حساب می‌آیندو تگالانگ یکی از زیباترین آن‌هاست. عکس‌هایی که از بالای این مزارع گرفته می‌شود، پس‌زمینه‌ای بسیار زیبا از یک مزرعه پلکانی را در پشت خود می‌بیند، اما بسیار مهم است که برای عکاسی صبح زود خود را به اینجا برسانید، چون گردشگران زیادی به این محل آمده و آن را شلوغ می‌کنند.

 

 

مزرع برنج تگالانگ

 


۳- آبشار سپونگ


این آبشار نیز از دیدنی‌های مهم بالی و از جمله مهم‌ترین محل‌ها برای عکاسی برای همه مخصوصا زوج‌های جوان است. اگر چه اطراف این آبشار محل‌های زیادی برای عکاسی دارد، اما درون غار مهم‌ترین جا برای عکاسی است، وقتی آبشار زیبا از میان سنگ‌ها در پشت شما به پایین می‌ریزند و زوج تا زانو در آب رفته و عکاسی می‌کنند. باید نزدیک به ظهر به این محل بروید تا مطمئن شوید که نور از دالان‌ها به داخل می‌تابد، تا زیباترین لحظه ممکن را ثبت کنید.

 

 جذاب‌ترین وبلاگ‌ها برای تجربه سفر به بالی 

 

 

آبشار سپونگ

 


۴- کوه باتور


این کوه مسیر کوه‌پیمایی معروفی است و البته نمای بسیار زیبایی از آتش‌فشان را نیز برایتان به همراه دارد. اگر خوش شانس باشید و ابرهای زیبا نیز را در نقاطی از آسمان به نمایش در آیند، در نهایت زاویه‌ای منحصر به فرد برای عکاسی خواهید داشت. بهترین زمان برای این محل غروب آفتاب است، اگر چه کمی هماهنگی انجام آن مشکل است، اما مسلما نتیجه کار ارزش این زحمت را خواهد داشت.

 

 

کوه باتور

 


۵- تپه پنهان وانیگیری


اگر عاشق رفتن به تپه‌های بالی باشید، احتمالا چند تپه‌ای را در این جزیره می‌شناسید. وانیگیری یکی از زیباترین این تپه‌ها است که نسبت به دیگر مکان‌ها جمعیت کم‌تری به آن مراجعه کرده و خلوت‌تر است. تاب معروف این منطقه به همراه جلوه‌ی جذاب رودخانه و جنگل‌های اطراف، از این تپه مکانی عالی برای عکاسی ساخته و شما می‌توانید نقاط مختلفی با پس‌زمینه‌های متفاوت برای این کار پیدا کنید.

 

 ۱۰ دلیل مهم برای اینکه حتما به بالی سفر کنید 

 

 

تپه پنهان وانیگیری

 


۶- ساحل نیانی


نمی‌شود در مورد عکاسی در یک جزیره صحبت کنیم و حرفی از سواحلش نزنیم. سواحل بالی آنقدر زیبا و متفاوت هستند که حتما می‌توانید جایی آرام و خلوت برای عکاسی پیدا کنید و ما نیز پیشنهادمان این ساحل است. این ساحل از معدود سواحل سیاه آتشفشانی جزیره و آسیاست که همچون نگینی تیره‌رنگ در جزیره خودنمایی کرده و به واسطه همین رنگ و زیبایی‌اش، در عکس‌ها جلوه‌ای متفاوت پیدا می‌کند.

 

 

ساحل نیانی

 


۷- مسیر پیاده‌روی کامپوهان


مسیر پیاده‌روی بسیار راحتی که تقریبا همه می‌توانند در آن قدم بگذارند و از فضای زیبا و سبزش لذت ببرند. به طرز شگفت‌آوری همچین جای زیبایی از نظرها پنهان مانده و گردشگران بسیار کمی به سمتش می‌روند. البته همین باعث شده در میان فضاهای سبز جزیره، جایی عالی برای گرفتن عکس‌های دو نفره و با لباس عروس باشد.

 

 معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند 

 

 

کامپوهان

 


۸- منطقه کینتامانی


شاید به ذهن کم‌تر کسی برسد که در پایین دست کوه باتور در منطقه کینتامانی، جایی عالی برای عکاسی باشد. در میان سنگ‌های تیره و گرما، مه بسیار جذابی در هوا جریان داشته و پس‌زمینه‌ی تیره رنگ در نور صبح، جلوه‌ای بسیار جذاب طبیعی برای عکس‌هایتان به همراه خواهد آورد. اگر واقعا به عکس‌های خاص علاقه‌دارید، نباید برای برنامه ریزی جهت عکاسی در کینتامانی درنگ کنید.

 

 

منطقه کینتامانی

 


۹- ساحل تگال وانگی


در آخر این پست دو ساحل زیبای دیگر را نیز برایتان لیست کنیم. یکی تگال وانگی که به خاطر فضای صخره‌ای ساحلش و قاب‌های طبیعی جذابی که در خود دارد جایی بسیار عالی است که می‌توان در آن عکس‌هایی گرفت که تنها در کارت پستال‌های مشاهده کرده اید.

 

 گشت‌ و گذاری سه روزه در اوبود؛ شهر هنر بالی 

 

 

ساحل تگال وانگی

 


۱۰- ساحل ملاستی


ساحل دیگر، ساحل ملاستی است که یکی از مکان‌های بسیار محبوب برای آن‌هایی است که عکس‌های خود را دراینستاگرام به اشتراک می‌گذارند. کافی است یک بار به عکس‌هایی که در این محل خاص گرفته شده نگاه بندازید، تا درک کنید چرا این محل تا این حد مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

 ساحل ملاستی

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

نظرات کاربران