۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده بالی برای انواع گردش‌ها و پیاده‌روی‌ها

جاذبه‌های گردشگری بالی
۱۰ نقطه‌ی فوق‌العاده بالی برای انواع گردش‌ها و پیاده‌روی‌ها

بالی یکی از زیباترین نقاط هستی است که دیدن عکس‌های آن کافی‌ست تا بی‌تاب سفر به این نقطه از جهان شوید. جایی پر از طبیعت سرسبز، درختان تو در تو، جاده‌های پیچ در پیچ و سواحل بی‌نظیر. این نقطه از هستی بهشت زمین به حساب می‌آید که در تمامی فصول سال طبیعت‌گردان جهان را به خودش می‌کشاند و با بهترین غذاهای شرق آسیا از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور بالی اگر می‌خواهید ۱۰ نقطه‌ی هیجان‌انگیز آن را بشناسید و قدم به آنها بگذارید همراه ما باشید تا ۱۰ نقطه‌ی بی‌نظیر بالی برای قدم‌زدن و انواع گردش‌ها را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- پارک ملی غرب بالی


یک جنگل فوق‌العاده در جوار ساحل. جنگلی سرسبز که به هنگام غروب آفتاب از آسمان رنگ ارغوانی را به عاریت می‌گیرد. جنگلی بی‌نظیر به وسعت ۵۸۰ کیلومتر مربع که بخش زیادی از آن محافظت شده است. جنگلی که آدم هوس می‌کند در پیاده‌راه‌هایش خودش را گم کند و زمان را بی‌آنکه بفهمد دارد می‌گذرد پشت سر بگذارد. جنگلی که امکانات رفاهی مناسبی دارد اما در عین حال فضای بکر خودش را نیز حفظ کرده است.

 

 ۵ جزیره کوچک زیبا در نزدیکی بالی

 

 

پارک ملی غرب بالی

 


۲- تپه‌های campuhan-ridge


campuhan به معنای مکانی است که در آن دو رود به یکدیگر می‌پیوندند و یکی می‌شوند. این منطقه از بالی یکی از زیباترین مناطقش به حساب می‌آید که بهترین گلدن تایم‌ها را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. منطقه‌ای سرسبز و جنگلی که می‌شود در آن ساعت‌ها قدم زد و با طبیعت یکی شد. می‌شود یوگا کرد و در مسیر زیستن قرار گرفت. می‌شود بهترین عکس‌های اینستاگرامی را انداخت و خاطره‌های تصویری بی‌نظیر از خود ثبت کرد.

 

 

تپه‌های کامپوهانگ

 


۳- دریاچه Tamblingan Trek


یک دریاچه‌ی زیبا که ایجاد شدنش حاصل فوران آتشفشانی بوده است. دریاچه‌ای واقع شده در جنگل و سرسبزی که برای رسیدن به آن باید نزدیک به دو ساعت با ماشین از مرکز شهر اوبود زمان صرف کنید. دریاچه‌ای که در فصل‌های بهار و پاییز خیلی‌ها اطرافش کمپ می‎‌زنند و حداقل یک شب ماندن را تجربه می‌کنند. دریاچه‌ای که برای دیدنش باید در یک مسیر جنگلی شگفت‌انگیز قدم بزنید و درختان و سرسبزی‌های تو در تو و مواج را پشت سر بگذارید تا با یک حقیقت بی‌نظیر مواجه شوید. حقیقتی متشکل از یک دریاچه‌ی بزرگ و عمیق با آبی راکد اما تمیز.

 

 

Tamblingan Trek

 


۴- Mount batur


برای یک پیاده‌روی شاید هیچ چیز جذاب‌تر از آن نباشد که از یک ارتفاع بالا بروید و بعد هنگامیکه در اوج قرار دارید ابرها زیر پایتان قرار داشته باشند. این نقطه از بالی در برخی روزهای سال این امکان را برای شما فراهم می‌کنند. امکانی که شما در سطح خورشید قرار می‌گیرید و ابرها زیر پایتان همچون بخار در حرکت‌اند تا نور خورشید آنها را از یکدیگر باز کند. با رفتن به این نقطه از بالی جادویی‌ترین عکس‌هایتان را می‌توانید بیندازید.

 

 ۵ ساحل شگفت‌انگیز در نزدیکی اوباد بالی 

 

 

Mount batur

 


۵- Botanical gardens


در شمال اوبود می‌توانید به دیدن جنگل‌های ماجراجویانه بروید. جاییکه در برخی نقاطش میمون‌ها زندگی می‌کنند و اگر نمی‌ترسید آنها به استقبالتان می‌آیند. جاییکه سرشار از بامبوهاست و برای شما شانس را به ارمغان می‌آورند.

 

 

 Botanical gardens

 


۶- شالی‌های برنج ابود


برای ما ایرانی‌ها که در شمال کشورمان پر از شالی‌های برنج است شاید در نگاه اول دیدن شالی‌های برنج بالی چندان جذاب نباشد اما وقتی به شالیزارهای اوبود بروید می‌بینید چنین نیست. چرا که در این زمین‌های کرت‌بندی شده می‌توانید ساعت قدم بزنید، کارخانه‌ها را ببینید و کارگران را در پیش زمینه‌ی زمین‌های سرسبز و پر آب ببینید.

 

 

 شالی‌های برنج ابود

 


۷- Mount Catur


یک قله‌ی فوق‌العاده برای آنهایی که عاشق بالارفتن از ارتفاعات هستند. جاییکه دو هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در تمامی فصول سال‌ رفتن به آن برای همه‌ی افراد راحت و مناسب نیست. اگر کوهنورد نیستید و تجهیزات لازم را ندارید بهترین زمانی که می‌توانید به این نقطه از بالی بروید اکتبر تا مارچ است.

 

 

 Mount Catur

 


۸- Sambangan trek


جنگل‌هایی در شمال بالی که توریست‌های زیادی به آن راه ندارند مگر افراد طبیعت‌گرد خاص که زیبایی‌‌های هیجان‌انگیز از زیر دست‌شان در نمی‌رود. جنگل‌هایی رازآلود که زمین‌های برنج و قهوه را در خود جای داده‌اند و یکی از نقاط شگفت‌انگیز و کمتر شناخته شده‌ی بالی به حساب می‌آیند. جنگل‌هایی واقع شده در شمالی‌ترین نقاط بالی.

 

 معرفی ۸ مکان رویایی در بالی که نفس را در سینه حبس می‌کند

 

 

 Sambangan trek

 


۹- Candidasa


در نقطه‌ای ساحلی و صخره‌ای، در جاییکه محل رفت و آمد مردم بالی در روزهای آخر هفته است، یکی از مهمترین معابد محلی بالی یعنی معبد لمپویانگ واقع شده است تا مسیر رسیدن به آن یکی از جذاب‌ترین مسیرهای پیاده‌روی بالی به حساب آید. مسیری که با رفتن به آن می‎‌توانید با افراد بومی همراه شوید و بعد در انتهای پیاده‌رویتان یکی از معابد سنگی آن را مشاهده کنید.

 

 

 Candidasa

 


۱۰- Mount Agung


یک قله‌ی حرفه‌ای که هرکسی در هر زمانی قار به فتح آن نیست. طی کردن مسیر پرهیجان این قله به طور میانگین زمانیکه شرایط جوی مناسب باشد ۶ ساعت به دراز می‌کشد. قله‌ای که ۳ هزار متر از سطح دریا فاصله دارد و تصاویر بی‌نظیری از بالی را در اختیار فتح کنندگانش قرار می‌دهد.

 

 

Mount Agung

 

۱۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران