۵ هاستل در بمبئی برای اقامتی ارزان و مقتصدانه

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۵ هاستل در بمبئی برای اقامتی ارزان و مقتصدانه

بمبئی یکی از شهرهای همیشه شلوغ و پرهیاهوست. شهری که به رقص‌ها، رنگ‌ها، مناظر زیبایش و تفریحات شبانه روزی‌اش معروف است. اگر می‌خواهید با تور هند سفر کنید بهتر است اقامت در بمبئی نیز جزو گزینه‌های شما باشد. در این شهر یکی از عجیب ترین و در عین حال غم‌انگیزترین موضوعات یعنی اختلاف طبقاتی را به صورت گران ترین و فقیرترین خانه‌های آسیا خواهید دید. از طرفی دیگر به علت وجود سالن‌های تئاتر، توریست‌های زیادی را برای دیدن نمایش‌ و رقص به خود جذب می‌کند. همچنین بالیوود نیز شهرت دوچندانی به این شهر رنگانگ داده است. در نتیجه اگر بخواهید اقامتی ارزان در این شهر داشته باشید تا بتوانید به تفریحات بیشتری بپردازید، ۵ هاستل زیر جزو بهترین‌های سایت بوکینگ هستند و امتیاز مناسبی برای امکاناتشان دریافت کرده‌اند.

 

GoStops Mumbai


این هاستل از امکانات خوبی همچون اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی و اتاق‌های خانوادگی برخوردار است. همچنین اتاق‌های متنوعی مانند اتاق ۴ تخته، ۶ تخته، ۸ تخته، ۱۰ تختخوابه و اتاق مخصوص با حمام خصوصی دارد که بنا به انتخاب هر اتاق و تاریخ رزرو قیمت متفاوتی دارد. هاستل استاپس امتیاز ۸.۵ را در سایت بوکینگ به خود اختصاص داده و اتاق‌های تمیز و تخت‌های راحتی دارد. نزدیکی به ایستگاه قطار یکی از مزیت‌های آن محسوب می‌شود.

 

در این هتل‌های بمبئی ازران اقامت کنید

 

 

GoStops Mumbai

 


آدرس: A Rawal House, 46 P D'Mello Road, Opposite Pujara Petrol Pump, Masjid Bundar, 400009 Mumbai, India

 

 

Backpacker Panda Colaba


هاستل Backpacker Panda Colaba با امتیاز ۸.۷ در سایت بوکینگ، در فاصله ۵۰۰ متری کلاوا کوزو و ۵ دقیقه پیاده روی تا دروازه هندوستان قرار دارد. فاصله موزه شاهزاده ولز از خوابگاه ۹ دقیقه پیاده روی و برج ساعت رجبای حدود ۱۳ دقیقه پیاده روی است. امکانات هتل شامل اینترنت و پارکینگ رایگان، یک تراس و سالن مشترک است. همچنین شما می‌توانید در خوابگاه دارت بازی کنید. کلا انتخاب خوبی برای مسافرانی است که علاقه مند به تاریخ، معماری و فرهنگ هستند.

 

 

Backpacker Panda Colaba

 


آدرس: 15, Walton Road, Colaba, Mumbai, 400 001, Colaba, 400001 Mumbai, India

 

 

Hostel Vasantashram


این هاستل با امتیاز ۷.۵ در بوکینگ در فاصله ۲۰۰ متری از بازار کرافورد قرار دارد. بازار Chor تقریبا در ۰.۹ مایلی هاستل و فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji در ۱۱ مایلی آن قرار دارد. به طور مثال هر تخت در اتاق بانوان برای یک شب حدود ۳۰ هزار تومان و یا هر تخت در اتاق خانوادگی ۶ تخته به طور متوسط ۸۰ هزار تومان در اواسط هفته هزینه دارد. این هاستل بجز امکانات معمول، اتاق لباسشویی نیز دارد.

 

چند نکته‌ی ضروری که پیش از سفر به بمبئی باید بدانید

 

 

Hostel Vasantashram

 


آدرس: 232 Narasinh Mansion, L T Marg, Crawford Market, Opp Police Commissioner's Office , 400002 Mumbai, India

 

 

The Dorm Factory


هاستل The Dorm Factory با امتیاز ۸.۴ سایت بوکینگ، در ۸ کیلومتری مرکز نمایشگاه بمبئی واقع شده است. این هاستل حدود ۸ کیلومتر از ساحل آکسا، ۱۱.۳ کیلومتر از ISKCON ، حدود ۱۲.۹ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Chhatrapati Shivaji و ۱۲.۹ کیلومتر از تئاتر Prithvi فاصله دارد. اتاق‌های انتخابی دارای یک آشپزخانه با ماشین ظرفشویی می باشند. همجنین رزرو اتاق به همراه صبحانه آسیایی و حلال است. به دلیل محبوبیت دوچرخه سواری در منطقه، امکان اجاره دوچرخه و کرایه ماشین نیز وجود دارد. مبلغ هر تخت برای یک شب بسته به اتاق و تاریخ انتخابی برای رزرو از ۳۰ هزار تومان به بالاست.

 

 

The Dorm Factory

 


آدرس: Manchubhai Road Near Malad Subway / Railway Station, Malad East, 400097 Mumbai, India

 

 

Zostel Mumbai


هاستل زاستل با امتیاز ۸.۳ ، در فاصله ۵.۳ کیلومتری Phoenix Market City Mall و حدودا در ۵.۶ کیلومتری دریاچه Powai ، ۳.۴ کیلومتری فرودگاه و همچنین در ۶ کیلومتری مرکز فناوری هند واقع در بمبئی قرار گرفته است. در این هاستل، اتاق‌ها با تراس مجهز شده‌اند. اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی و برخی از اتاق‌ها نیز دارای آشپزخانه می‌باشند. صبحانه‌های قاره‌ای هر روز صبح در این هاستل سرو می‌شود. دارای پذیرش ۲۴ ساعته با اتاق‌های تمیز و ایمن برای تمامی مسافران است. حداقل مبلغ هر تخت در یک اتاق ۸ تخته از ۳۰ هزار تومان به بالاست.

 

برترین مراکز خرید بمبئی به انتخاب گردشگران هند

 

 

Zostel Mumbai

 

 

آدرس: Karotra Niwas, Near Prime Academy School, Off Milatery Road,, 400059 Mumbai, India

۱۸ فروردین ۱۳۹۸

نظرات کاربران